نحوه ایجاد ابروی زیبای کرکی

  یکشنبه، 09 مرداد 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
نحوه ایجاد ابروی زیبای کرکی
هاشور ابرو یکی از شیوه های جدیدی برای زیباسازی ابرو ها میباشد که تازه گیها بین خانم ها مد شده است. اکثر خانم ها به دلیل اینکه زیاد ابرو هایشان را اصلاح میکنند و با هر اصلاح موهای ابرو هایشان کم پشت تر میشود و یا اینکه با تغییر مدل مکرر ابرو ها باعث ریزش موهای ابرو ها میشود و یا به دلیل بعضی بیماری ها یا یا زخم ها و … قسمتی از ابرو ها کم مو میشود.

هاشور ابرو کرکی چیست؟

هاشوری که بین کار موهای ریزریز بخوره تاتوی هاشور سه بعدی ( هاشور مویی و کرکی ابرو ) گفته می شود. هاشور ابرو ، طراحی خطوط بسیار ظریف و کوتاه ، به صورت کاملاً طبیعی مطابق با رویش مو های ابرو می باشد. هاشورابرو به دلیل طبیعی بودن روش مناسبی جهت ازبین بردن عیوب ابرو،قرینه سازی ابرو،ایجاد موهای پراکنده میباشد. هاشور ابرو یک تکنیک است که توسط دستگاههای تاتو قدیمی نیز قابل اجرا است ولی با دستگاههای جدید میکروپیگمنتیشن به صورت زیباتر و طبیعی تر انجام می شود و در اکثر موارد زمانی که میکروپیگمنتیش به اصطلاح جا می افتد تشخیص مرز بین تاتو و ابروی خود شخص به سختی صورت می گیرد.

  • هاشور خطی: در این روش بین خطوطی که هاشور انجام شده است مجددا خطوط دیگری را ایجاد میکنند و به آن در اصلاح هاشور خطی گفته میشود.

  • هاشور هایلایت: در این روش از دو رنگ روشن و تیره استفاده می شود ، و ایجاد سایه را در ابرو به وجود می آوردن.(این نوع هاشور برای کسانی که قبلا تاتو ابرو انجام داده اند و الان می خواهند روی تاتو قدیمی ،هاشور ابرو بزنند بسیار مناسب است)

  • هاشور سه بعدی: در این روش خطای دید را در ابروی فرد ایجاد میکنن که در اصطلاح به آن هاشور سه بعدی ابرو میگویند و ابرو را برجسته نشان میدهند در این روش هاشورها در جهت ابرو ها زده می شود بطوریکه هاشورها دقیقا شبیه به ابروهای طبیعی فرد دیده شوند . این نوع هاشور ابروها کاملا حالت طبیعی خود را حفظ می کنند .

هاشور ابرو

هاشور زدن ابرو چیست؟

هاشور ابرو یکی از شیوه های جدیدی برای زیباسازی ابرو ها میباشد که تازه گیها بین خانم ها مد شده است .اکثر خانم ها به دلیل اینکه زیاد ابرو هایشان را اصلاح میکنند و با هر اصلاح موهای ابرو هایشان کم پشت تر میشود و یا اینکه با تغییر مدل مکرر ابرو ها باعث ریزش موهای ابرو ها میشود و یا به دلیل بعضی بیماری ها یا یا زخم ها و … قسمتی از ابرو ها کم مو یا بدون مو میباشد و یا از عدم هماهنگی و قرینگی ابرو ها رنج میبرند .

  • سایه ابرو: در جاهاي خالي ابرو مخصوصا تاج و دم ابرو زياد استفاده ميشود

  • هاشور ابرو تيغ ماهي:این نوع هاشور براي کسانی بهتر هست كه خواب موي ابرو شان از وسط جهتش عوض ميشود

نحوه مراقبت از هاشور ابرو چگونه است

مراقبت های مناسب بعد از انجام هاشور ابرو در به دست آوردن بهترین نتیجه بسیار موثر خواهد بود .زیرا اگر از پوست تان مراقبت کنید نیاز کمتری برای ترمیم و صرف هزینه های بیشتر جلوگیری خواهید کرد . اگر از آرایش دایم خود ( هاشور ابرو – هاشور لب و خط چشم و … ) به خوبی مراقبت نکنید و موضع را تمیز و مرطوب نگه ندارید، ممکن است رنگ دانه های پوستی خود را از دست بدهید .

چشم و ابرو

نحوه کشیدن ابروها ی کرکی و ظاهری طبیعی

  • موهای ابرو خود با چسب مژه محکم کنید: برای اولین قدم در ایجاد ابروهای کاملتر، هیوز پیشنهاد می کند که با استفاده از مقدار کمی چسب مژه بدون لاتکس روی ابروها شروع کنید. چسب را به طور کامل بر سر ابروها بمالید و سپس روی موها فشار دهید تا به آن ها کمک کند تا به سمت بالا بمانند و به همین ترتیب باقی بمانند. اگر چسب در دست ندارید، می توانید به جای آن از ژل ابرو استفاده کنید. بعد از زدن چسب می توانید موهارا با اسفنج یا ابزار دیگری مسواک بزنید تا موها صاف و بلند شودند. این به شما کمک می کند تا شکل ابروهای شما ایجاد شود و به شما راهنمایی خوبی می دهد که اگر ابروهای شما موهای کمی دارند یا کاملا نازک هستند، الگوی رشد طبیعی مو درکجاست. ابروهارا به آرامی مسواک بزنید تا چسب خشک شود، وقتی ابروها کاملا خشک شدند، آماده رفتن به مرحله بعد هستید.
  • تلنگر را اضافه کنید: بعضی از ما موهای ابرو داریم و بعضی ها خیر به همین دلیل این آموزش برای هرکسی که می خواهد ظاهر ابروی کامل تری داشته باشد مناسب است. اگر در ایجاد این موها اطمینان ندارید، می توانید با قلم خیلی سبک شروع کنید و بعد از این که اعتماد به نفس پیدا کردید، دوباره از مداد سنگین تر استفاده کنید.

  • دم کلیدی است: این مرحله ممکن است شمارا بترساند، اما دلیلی وجود ندارد. این کار این است که مچ دست خورا زاویه دهید تا بتوانید دم ابرو را بکشید و اطمینان حاصل شود که باورپذیر به نظر می رسد.

  • پنهان کردن و برجسته کردن: برای لمس نهایی و تقویت فرم ابروهای شما، هوگس می گوید که استفاده از لمس کانسیلر در اطراف ابروها با یک برس آرایشی دقیق کوچک تر تفاوت محسوسی ایجاد می کند. به آرامی برس را به کانسیلر مورد علاقه خود بزنید و آن را در اطراف ابروها بمالید، قسمت بالایی و زیر استخوان ابرو فراموش نشود. حال ابروهای شما کامل است.
آرایش ابرو

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (224 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (136 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW