دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

نحوه فعال کردن ماساژور صندلی خودرو 

سه شنبه، 23 خرداد 1402
ماساژور صندلی جزو گران‌ترین آپشن‌های خودرو محسوب می‌شود و تنها در خودروهای لوکس قابل‌مشاهده است. در این مطلب از ساعد نیوز درباره نحوه فعال کردن ماساژور خودرو بحث می کنیم. همراه ما باشید.

یکی از آپشن های بروز در ماشین های پیشرفته امروزی ماساژور صندلی خودرو است. این آپشن ممکن است در صندلی بقیه سرنشین ها نیز وجود داشته باشد. بهترین ماساژور صندلی خودرو به طور معمول دارای امکاناتی مثل گرم کن و سرد کن، مموری صندلی، تنظیم برقی و پشت سری فعال است که این باعث به وجود آمدن آرامش بیشتر برای راننده می شود.

چگونه می توان ماساژور صندلی خودرو را فعال کرد؟

برای فعال شدن این آپشن معمولاً از دکمه هایی استفاده می شود که برخی از آن ها بر روی صندلی (سمت در) و برخی دیگر بر روی کنسول وسط هستند. البته در خودروهای مدرن، که مالتی مدیای آن ها هم بزرگ تر شده و هم پیشرفته تر، امکان تنظیم ماساژور بر روی مولتی مدیا است و ماساژور از آن جا کنترل می شود.پس از فعال کردن ماساژور شما می توانید نوع ماساژ و شدت آن را نیز بر حسب نیاز خود کنترل کنید، البته باید توجه داشته باشید که مدت زمان ماساژ حدوداً 15 دقیقه است و شما نمی توانید همیشه در طول سفر از آن استفاده کنید.

چند نوع ماساژ برای این آپشن وجود دارد؟

وجود برنامه های مختلف ماساژ بستگی به نوع و میزان لوکس بودن آن خودرو دارد؛ برای مثال، در خودروهای لوکس با سطح پایین تر می بینیم که حداکثر از سه نوع ماساژ با سه نوع شدت استفاده می شود، اما از سویی دیگر، در خودروهایی مثل بنتلی (Bentley) پنج برنامه ماساژ به همراه 10 میزان مختلف شدت وجود دارد.یکی از جالب ترین ماساژورها برای لکسوس ال اس (Lexus LS) است که برنامه ماساژ آن نیز ژاپنی است و شیاتسو (Shiatsu) نام دارد.

سخن نهایی

اگر خودروی شما به طور فابریک ماساژور ندارد شما می توانید این آپشن را به صورت افترمارکت خریداری کنید. ماساژورهای افترمارکت مانند روکش بر روی صندلی پهن می شود و با برق فندکی ماشین کار می کنند.قبل از خرید این محصول پر کاربرد میتوانید مطالب راهنمای خرید ماساژور صندلی خودرو و مزایای ماساژ صندلی خودرو را بخوانید تا با دید بهتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش