دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / پایان نامه / نحوه نگارش پایان نامه /

نحوه نگارش پرویوزال کاری  به چه صورت می باشد 

شنبه، 26 اسفند 1396
کد خبر: 3790
ساعدنیوز: در این مقاله ساعدنیوز برای شما توضیح می دهد که نحوه نگارش پرویوزال کاری  به چه صورت می باشد و شما را با نوشتن پروپوزال کاری بیشتر آشنا می کند.

مطمئنا تمامی دانشجویان و دانشگاهیان با واژه پروپوزال آشنایی دارند. اما پروپوزال نوشتن فقط مختص به دانشگاه و تحصیل نیست و برای شرایط کاری مختلف نیز پروپوزال نوشته می شود که به پروپوزال کاری معروف است. اولین قدم در شناخت پروپوزال کاری دانستن معنی لغوی آن است. پروپوزال همان طرح پیشنهادی کاری شماست و در برخی موقعیت های شغلی در جهت معرفی شغل خود یا آشنایی مخاطبین شما با دامنه کاری شما و یا  شرکت نوشته می شود که در آن شرحی از خود و یا شرکتتان را می نویسید و توانایی ها و امکاناتی را که در اختیار دارید برای کارفرما شرح می دهید. ساعدنیوز در این مقاله  برای شما توضیح می دهد که نحوه نگارش پرویوزال کاری به چه صورت می باشد و شما را با نوشتن پروپوزال کاری بیشتر آشنا می کند.

شیوه نگارش پرویوزال کاری  

اولین بخش پروپوزال کاری مقدمه آن است. گاهی اوقات کارفرمایان از شما پروپوزال کاری می خواهند در اینگونه موارد پروپزال شما پاسخی است به "درخواست پروپوزال" کارفرما و در شروع پروپوزال خود باید مقدمه ای بنویسید که باید معرفی خود و شماره  و تاریخ نامه به همراه اطلاعات کارفرما آورده شود. اگر هم که خود اقدام به نوشتن پروپوزال کرده اید باید در این مقدمه دلیل ارسال پروپوزال و نام دریافت کننده آن و چگونگی پاسخ مورد انتظار قید شود.

بعد از آورده شدن مقدمه باید به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید. برای نوشتن محصولاتی که ارایه می دهید باید معماری طراحی شده برای محصولات،  نحوه پیکره بندی و شکلی محصولات و ویژگی های خاص و مزایای محصولات خود را به شکلی کامل و شفاف بیان کنید. برای معرفی خدمات ارایه شده نیز باید نحوه نصب و به کارگیری خدمات خود، نحوه یکپارچه سازی و هماهنگ کردن خدمات با محیط، پشتیبانی از خدمات و میزان آن و در نهایت تضمینی که بابت کیفیت خدمات ارایه می دهید، را نام برده و اشاره کنید.

در نهایت باید به صورتی خلاصه ولی در عین حال کامل سوابق کاری و تجربیات خود را بیان کنید. خلاصه ای از پروژه هایی را که تا به حال انجام داده اید بنویسید و در مقابل هر کدام میزان موفقیت و سود دهی این پروژه ها را بیان کنید. می توانید نظرات مشتریان و کارفرمایان را در ارتباط با کاری که انجام داده اید نیز در پروپوزال کاری بیاورید.

در آخر باید در مورد هزینه ها صحبت کنید. روش تعیین و محاسبه قیمت های ارایه شده را بنویسید. بر روی خدمات و محصولات خود قیمت گذاری کنید و نحوه پرداخت کردن این هزینه ها را پیشبینی کرده و بیان کنید. در نهایت موارد قانونی قردادها را تعیین کرده و بیان کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI