دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

نحوه نصب اسپیکر کامپوننت روی خودرو + فیلم آموزشی 

چهارشنبه، 31 خرداد 1402
یکی از اجزای سیستم صوتی خودرو که به صورت حرفه‌ای بسته می‌شود کامپوننت‌ها هستند. ما در این مطلب از ساعد نیوز نکاتی برای نصب کامپوننت ها بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

کامپوننت بلندگویی است که از دو عدد ووفر و دو عدد توییتر تشکیل شده است. همچنین یک جفت کراس اوور که مسئول تقسیم صداهای دریافتی بر مبنای میزان فرکانس است؛ بخش دیگر را تشکیل می‌دهد. در ادامه نحوه نصب این بلندگو ها را می بینیم.

نکات نصب اسپیکر کامپوننت

  • درهنگام نصب کامپوونت ها با توجه به موقعیت راننده و سرنیشنان ماشین میتوان محل تیوتر را تغییر داد تا بهترین حالت صدا داخل ماشین ایجاد شود و صدای خروجی شفافیت بهتری داشته باشد.

  • توجه داشته باشید که کامپوننتهای 6 اینچ یا همان 16 سانتیمتری داخل درب انواع ماشین فرانسوی، ژاپنی، کره ای و چینی نصب می شوند.

  • کامپوننتهای 5 اینچ معمولا در دربهای عقب ماشینهای پژو 206 و 207 و یا بصورت فابریک طاقچه عقب تیبا ، پراید و ساینا نصب می شوند.

  • کامپوننت های چهار اینچ نیز برای فضاهای کوچکتر مانند جلو پراید و سمند استفاده می شوند. البته نصب کامپونت پنج اینچ در جلو سمند نیز با اندکی تغییر امکانپذیر می باشد.

سخن پایانی

در نهایت نصب درست کامپوننت کار هرکسی نیست؛ پس باید این کار را به یک نصاب حرفه‌ای سیستم صوتی خودرو بسپارید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌