دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

نحوه پیگیری مرسولات پستی سازمانی! 

دوشنبه، 23 مرداد 1402
شرکت‌های مختلفی امروزه در زمینه ارسال مرسولات پستی فعالیت می‌کنند که جهت افزایش کیفیت خدمات خود، امکان رهگیری مرسولات پستی را در اختیار مشتریانشان قرار داده‌اند. با استفاده از سامانه رهگیری مرسوله پستی هر شرکت، می‌توانید از آخرین وضعیت بسته خود آگاه شوید. در ادامه ساعدنیوز نحوه ی پیگیری مرسولات پستی سازمانی را ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

شرکت‌های مختلفی امروزه در زمینه ارسال مرسولات پستی فعالیت می‌کنند که جهت افزایش کیفیت خدمات خود، امکان رهگیری مرسولات پستی را در اختیار مشتریانشان قرار داده‌اند. با استفاده از سامانه رهگیری مرسوله پستی هر شرکت، می‌توانید از آخرین وضعیت بسته خود آگاه شوید. شرکت پست دو سامانه را برای پیگیری مرسوله پستی در اختیار مشترکان خود قرار داده است. یک سامانه برای پیگیری مرسولات پستی شخصی و دیگری جهت رهگیری مرسوله پستی سازمانی مانند کارت سوخت، کارت نظام وظیفه و … طراحی و در دسترس قرار گرفته‌اند. در ادامه به نحوه پیگیری مرسولات پستی سازمانی خواهیم پرداخت.

نحوه پیگیری مرسولات پستی سازمانی

اما مرسولات سازمانی مانند گواهینامه، سیم‌کارت یا کارت پایان خدمت از آن دست مرسولات پستی است که کد رهگیری پست در اختیار شما از سوی سازمان مربوطه قرار نمی‌گیرد. از همین روی شرکت پست، سامانه رهگیری مرسولات سازمانی را تدارک دیده که با مراجعه به آن می‌توانید اینگونه مرسولات را پیگیری کنید.

کارت سوخت، شناسنامه و کارت خودرو، اسناد موتور سیکلت، گواهینامه، نظام وظیفه، دیوان عدالت اداری و سیم‌کارت از جمله مواردی است که می‌توانید در این سامانه وضعیت‌شان را رهگیری کنید. به طور مثال برای پیگیری وضعیت گواهینامه خود، ابتدا آن را از نوار وسط صفحه انتخاب کنید. سپس با واردسازی کد ملی و کد کپچا، روی گزینه جستجو کلیک کنید.

در نهایت وضعیت ارسال گواهینامه برایتان نمایش داده خواهد شد و می‌توانید از زمان تحویل آن مطلع شوید. اگرچه تمام پیگیری‌های ما از این سامانه با پیام «مرسوله‌ای با مشخصات وارد شده تاکنون از سازمان مربوطه، تحویل پست نگردیده است» همراه شد.

سخن پایانی

بنابراین اداره پست امکان پیگیری مرسولات پستی را به روش های مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که تا زمان تحویل بسته به صورت پست سازمانی گیرنده بتواند وضعیت مرسوله خود را به آسانی پیگیری نمایند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
صبحانه عجله ای و سه سوته صبا راد در ترکیه برای خواهرش که از ایران اومده+عکس/ از سیمیت های خوشمزه تا نوتلا و عدسی
جشن تولد فوق لاکچری سانیار پسر 8 ساله سپیده خداوری در استخر و با تم هیجان انگیز فوتبال+ ویدیو/ سنگ تمام گذاشتن یعنی این 😍
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تغییر تیپ و چهره غافلگیرکننده بازیگر نوجوانی «فرید» آوای باران بعد 11 سال در کره جنوبی! + عکس/ شباهت باورنکردنی با کره ای ها 😲