نحوه تمیز کردن میز بیلیارد: راهنمای گام به گام

  چهارشنبه، 20 دی 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
نحوه تمیز کردن میز بیلیارد: راهنمای گام به گام
برای نگه داشتن میز بیلیارد خود به بهترین شکل ممکن ، چه چیزی باید بدانید؟ نگاهی بیندازید که چگونه می توانید یک میز بیلیارد را تمیز کنید و به روش صحیح برای جلوگیری از اشتباهاتی که باعث آسیب می شود جلوگیری کنید.

کسانی که به دنبال خرید یک میز بیلیارد برای خانه خود هستید ، ممکن است از قبل بدانند که تعمیر و نگهداری کمی تلاش می کند. تمیز کردن خاک برای نگه داشتن میز ، از جمله نگه داشتن میز بیلیارد در شکل با کیفیت برای بازی ، ضروری است.

بهترین راه برای تمیز کردن میز بیلیارد چیست؟

میز بیلیارد شما هر چقدر هم که مراقب باشید ، خاک را جمع می کند. در صورت داشتن حیوانات خانگی در خانه ، گرد و غبار عمومی در آنجا ساخته می شود ، از جمله موهای حیوان خانگی نیست. به علاوه ، گرد و غبار گچ از بیلیارد بازی اجتناب ناپذیر است ، مانند لکه های تصادفی از غذا و نوشیدنی در صورت برگزاری مهمانی در اتاق بازی خود.

تمام آن گرد و غبار و لکه ها فقط به چند مرحله از تمیز کردن دقیق نیاز دارند تا از آسیب دیدن میز بیلیارد روی سطح جلوگیری شود. بهترین راه برای شروع یک میز بیلیارد تمیز استفاده از یک برس نرم برای پاک کردن زباله ها از روی میز است.

برای انجام این کار، باید با بررسی وجود زباله در قسمت میانی میز و برس زدن به سمت لبه ها شروع کنید. اگر در این قسمت آشغال می بینید، به سادگی از یک برس کوچک میز بیلیارد برای تمیز کردن و داخل سبد زباله استفاده کنید.

در اینجا است که ممکن است شما نیاز به استفاده از یک روش مسواک زدن خاص داشته باشید تا از ایجاد چین و چروک در بافت نمد جلوگیری شود. مسواک زدن با حرکات مستقیم (به جای حرکات دایره ای) بهترین روش است. در همان جهتی که مسواک می زنید به حرکت خود ادامه دهید.

برای تمیز کردن میز بیلیارد به چه چیزهایی نیاز دارید؟

تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک پارچه میز بیلیارد یا برس برای جارو کردن زباله ها است. همچنین می توانید از یک حوله مرطوب برای تمیز کردن داخل جیب های میز استفاده کنید. زباله های زیادی در اطراف لبه ها جمع می شوند، به خصوص اگر شما و دوستانتان در حین بازی تنقلات بخورید.

یک پارچه میکروفیبر جاذب ساخته شده از پنبه نیز یک کالای خوب برای تمیز کردن لکه های فوری روی نمد است. در صورت ریختن نوشیدنی روی میز، حوله های خشک رطوبت اضافی را از بین می برند. برای لکه های ثابت، می توانید پارچه را با آب مرطوب کنید.

فقط به یاد داشته باشید که از هیچ صابونی استفاده نکنید زیرا ممکن است لکه دار شود. تمیز کردن و پاک کردن قدیمی با یک دستمال تمیز میز بیلیارد یا پارچه مرطوب همیشه راه بهتری است تا اینکه بتوانید به طور دائم میز بیلی خود را با محلول تمیزکننده لکه دار کنید.

آیا جاروبرقی میز بیلیارد اشکالی ندارد؟

استفاده از جاروبرقی برای تمیز کردن میز بیلیارد با یک شرط مشکلی ندارد. هر متخصص تمیز کردن میز بیلیارد به شما می گوید که بهتر است از جاروبرقی سر برس استفاده کنید که قابلیت مکش مستقیم ندارد. در غیر این صورت، استفاده از یک جاروبرقی با مکش قوی می تواند:

بیلیارد

مواد نمدی را بکشید و به طور بالقوه آن را پاره کنید یا در جهت های نامنظم بکشید.

همانطور که گرد و غبار گچ را تمیز می کنید، در نمد "چروک" ایجاد کنید، از این رو بر عملکرد بازی بیلیارد، به ویژه سفر با توپ تأثیر می گذارد.

سطح دوام نمد شما. با مراقبت خوب، نمد باید سال ها برای شما دوام بیاورد. آخرین چیزی که می خواهید این است که نمد پس از تنها یک سال مالکیت خیلی سریع فرسوده شود، فقط به این دلیل که فکر می کنید جاروبرقی راحت تر است.

هر چند وقت یکبار باید میز بیلیارد خود را تمیز کنید؟

بیشتر کارشناسان می گویند بعد از 10 ساعت بازی یا حداقل یک بار در هفته تمیز می کنند. انجام این کار به جلوگیری از هرگونه گرد و غبار و کثیفی اضافی کمک می کند.

برخی ممکن است وسوسه شوند که تمیز کردن را خاموش کنند ، به خصوص اگر در هنگام استفاده از پوشش جدول استفاده کنید. گرد و غبار حتی با یک پوشش می تواند روی میز جمع شود. به نظر می رسد که گرد و غبار همیشه راهی پیدا می کند ، مهم نیست که از چند سطح محافظ استفاده می کنیم. با این حال ، هنگامی که گرد و غبار را از بین می برید ، به یک روند پیشگیری مهم تبدیل می شود.

چگونه لکه ها را از روی میز بیلیارد پاک کنیم؟

لکه‌های روی میز بیلیارد می‌توانند گاهی روی میز بیلیارد زمانی که فعالیت زیادی در طول مسابقه انجام می‌شود، از جمله دست‌های کثیف، روی میز بیلیارد اتفاق بیفتد. اگر لکه ای روی میز بیلیارد خود پیدا کردید و ندانید چگونه از شر آن خلاص شوید، چه؟

در اینجا چند نکته خوب وجود دارد:

ابتدا بررسی کنید ابعاد میز بیلیارد خانگی شما چه سایزی هست چون میز اسنوکر با میز بیلیارد تمیز کردنش متفاوت هست.

استفاده از یک پارچه سفید و خشک بهترین روش در صورتی است که لکه از قبل ایجاد شده باشد، اگرچه اگر لکه اخیراً ایجاد شده باشد، حوله های کاغذی می توانند کار کنند. پارچه را مرطوب کنید (با آب سرد به جای آب گرم) ، سپس به آرامی فشار دهید و به آرامی سطح لکه را بکشید. اطمینان حاصل کنید که رطوبت اضافی را از بین ببرید زیرا آب بیش از حد می تواند به نمد آسیب برساند.

یک محلول سرکه برای استفاده روی پارچه ایجاد کنید. برای ایجاد این، شما به سادگی یک کاسه کوچک آب را با یک یا دو فنجان سرکه سفید مخلوط کنید. این یک محلول پاک کننده لکه عالی ایجاد می کند که مواد شیمیایی خشن ندارد.

سکته های سبک را ادامه دهید و با پارچه مرطوب خم شوید تا زمانی که شروع به دیدن کل سطح لکه کنید. بیش از حد فشار وارد نکنید و بیش از حد مالش دهید. این ممکن است تلاش بیشتری برای dabbing انجام دهد تا بعد از خشک شدن هوا تفاوت داشته باشد. لکه های سخت تر ممکن است به یک حرفه ای نیاز داشته باشد تا به درستی از بین برود تا میز بیلیارد شما در شکل بهتر باشد.

چند بار باید نمد میز بیلی را عوض کنید؟

بیشتر میزهای بیلیارد در خانه فقط به میز بیلیارد خود نیاز دارند که هر چند سال یکبار تغییر می کند. میزهای بیلیارد مورد استفاده در بارها یا سایر موسسات عمومی به دلیل ریختن و استفاده بیش از حد از گچ که به عنوان یک ماده ساینده عمل می کند، نیاز به تغییر سالانه نمد دارند.

علائمی که نشان می دهد باید نمد خود را تعویض کنید عبارتند از: سطح ناهموار یا تجمع شدید پرز. با کشیدن دست خود روی سطح، متوجه می شوید که آیا فرسوده شده است یا خیر.

تنها چیزی که لازم است کمی زمان اضافی با استفاده از اقدامات پیشگیرانه منظم با یک پارچه تمیز برای محافظت از میز شماست تا به طور مداوم نو به نظر برسد. این همچنین شامل تمیز کردن توپ ها و نشانه های بیلیارد به اندازه لکه های گچ است.

ما در حامدی بیلیارد hamedibilliards شرایطی را فراهم کرده ایم که شما میتوانید با خیال راحت به خرید میز بیلیارد اقساطی اقدام نمایید.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
سالار عظیمی
6 ماه پیش

من از این شرکت خرید کردم خیلی عالی هستند ممنون از مقاله مفیدتون
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (216 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (117 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (44 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (43 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (40 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (30 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (18 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خاطرات ناصرالدین‌شاه در فرنگ؛ «پادشاه آلمان جنّی است»!
ایده هایی برای استفاده از اکسنت وال در تغییر دکوراسیون خانه
فال ابجد روزانه دوشنبه 1 مرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد 1403
یک فوتبالیست کچل دوست داشتنی مشعل المپیک پاریس را حمل می کند!
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 1 مرداد 1403 + فیلم
با این 8 تا روش خونه رو بدون نیاز به کولر خنک نگه دار
پانته‌آ بهرام، نقش اول سریال دلدادگان ممنوع الفعالیت شد+عکس
کوه زنوزی موش زائید/ قول مهدی ترابی به هواداران پرسپولیس: نگران نباشید برمی گردم!
نگاهی به موجودی حساب ثروتمندترین زن گدای مشهدی ! / هوش از سرتان می پراند !
شام امشب با من: سفره‌های رنگارنگ؛ 24 غذای ساده و ارزان برای شام
واگذاری سرپرستی فرزندان افغانی به ایرانیان واقعیت دارد؟
نقطه مشترک همسر دوم علی دایی با همسر حضرت علی(ع) در انتخاب مهریه/ مهریه ضامن خوشبختی نیست
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت