دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

نحوه ی پرداخت شهریه در سامانه بهستان دانشگاه تهران 

یکشنبه، 12 آذر 1402
دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه تهران لازم است برای انجام امور الکترونیکی دانشگاهی و دانشجویی خود نسبت به ورود به سامانه گلستان یا همان بهستان دانشگاه تهران اقدام نمایند و اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند. در ادامه ساعدنیوز نحوه پرداخت شهریه در این سامانه را ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

دانشگاه تهران به منظور تسهیل انجام امور آموزشی دانشجویان و برای کاهش مراجعات و مراودات حضوری دانشجویان به واحد آموزش دانشگاه، از سایت الکترونیکی گلستان استفاده می کند. کلیه دانشجویان این دانشگاه از بدو قبولی تا فارغ التحصیلی باید از سامانه گلستان (بهستان) دانشگاه تهران به نشانی ems2.ut.ac.ir​ استفاده کنند.

این سامانه برای انجام امور دانشجویی از جمله مشاهده لیست دروس ترمی، انتخاب یا حذف و اضافه واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارت آزمون و .... کاربرد دارد. با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان با سامانه بهستان دانشگاه تهران و به منظور تسهیل ورود به این سیستم، در ادامه این مقاله علاوه بر لینک مستقیم ورود به سامانه گلستان دانشگاه تهران به چگونگی پرداخت شهریه در این سامانه خواهیم پرداخت.

برای ورود به سایت بهستان دانشگاه تهران کلیک کنید.

برای ورود به ems2.ut.ac.ir​ کلیک کنید.

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه تهران کلیک کنید.

پرداخت شهریه در سامانه بهستان دانشگاه تهران

  • دانشجویان دوره های شبانه یا مشمول سنوات تحصیلی برای پرداخت شهریه دانشگاه تهران، می توانند طبق روال هر ترم خود به سایت وارد شده و سپس، مراحل مربوط به پرداخت شهریه را انجام دهید. داوطلبان جدید الورود توجه داشته باشند که برای اطلاع از سایت و نحوه پرداخت شهریه در سامانه بهستان دانشگاه تهران اطلاعیه های منتشر شده را چک کنند.

  • هر ساله همزمان با آغاز ترم جدید، پرداخت الکترونیک اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی نیز فعال می شود. دانشجویان می توانند با مراجعه به منوی خوابگاه، منوی پرداخت و تسویه حساب، پرداخت های الکترونیکی بابت شهریه خوابگاه خود را پرداخت نمایند.

  • برای تحصیل در دانشگاه تهران، برخی از دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه باید شهریه تعیین شده برای هر ترم تحصیل را پرداخت نمایند. هر ساله مراحل فارغ التحصیلی دانشگاه های دولتی با ثبت درخواست در سیستم بهستان (گلستان) آغاز و بعد از تسویه حساب و انجام مراحل اداری به اتمام میرسد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...