ساعدنیوز
ساعدنیوز

نحوه خرید ارز شیبا در تراست والت

  شنبه، 16 بهمن 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
نحوه خرید ارز شیبا در تراست والت
امروزه با اوج گرفتن قیمت شیبا افراد بیشتری روی به خرید این ارز آورده اند که ما تصمیم گرفتیم در این مقاله خرید ارز شیبا از تراست ولت را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

قطعا در مورد ارزهای رمزنگاری شده شنیده اید که ممکن است در عرض 24 ساعت 1000 درصد و بیشتر رشد داشته باشند و به سرمایه گذاران و طرفداران آنها سودهای کلانی را به دست می آورند. شت کوین شیبا (SHIBA INU) ارز دیجیتالی است که با نماد SHIB در کوین مارکت کپ و صرافی معتبر بایننس لیست شده است و یکی از توکن های پرطرفدار و جنجالی در سال 2021 به شمار میرود. در این وبلاگ قصد داریم به آموزش خرید شیبا از تراست والت بپردازیم.

شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو در حال حاضر یکی از محبوب­ترین رمزارزهای جهان است که در مدت کوتاهی با رشد انفجاری قیمتش طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده؛ به طوری که از زمان عرضه اولیه تا به امروز، قیمت شیبا بیش از ۲ میلیون درصد افزایش داشته است و توانسته توجه بسیاری از مردم را جلب کند تا جایی که ایلان ماسک، میلیاردر معروف آمریکایی و صاحب شرکت تسلا نیز چندین بار در حساب توییتری خود از شیبا اینو نام برده است. این رمزارز با نماد اختصاری SHIB در حال حاضر در رتبه ۱۲ بازار کریپتوکارنسی قرار دارد و سهمی نزدیک به یک درصد را از ارزش کلی این بازار را به خود اختصاص داده است.

راه های خرید شیبا اینو

توکن شیبا مثل هر دارایی دیجیتال دیگری، از طریق صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز قابل خریداری است. کیف پول Trust Wallet که یکی از بهترین و امن ترین گزینه ها برای خرید و ذخیره دارایی ها است، از خرید، فروش و نگهداری این میم کوین پشتیبانی می کند. در ادامه روش های خرید شیبا اینو را توضیح خواهیم داد.

معرفی اجمالی تراست ولت

«تراست» (Trust) یک کیف پول چند ارزی است که وابسته به صرافی بایننس است. این کیف پول برای پلتفرم های موبایلی (اندروید و iOS) طراحی شده است و به کاربران موبایلی امکان ذخیره، دریافت و پرداخت ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. می توانید برای دانلود کیف پول تراست از وب سایت رسمی این کیف پول بازدید کنید.شما می توانید نسخه موبایل این کیف پول را که با اندروید و iOS سازگار است به صورت رایگان نصب و استفاده کنید. سادگی استفاده از این کیف پول را می توان یکی از نقاط قوت آن برشمرد. کاربران اندروید این کیف پول می توانند به صورت مستقیم از صرافی های کوین بیس، شِیپ شیفت و یا چنجلی اتریوم خریداری کنند.

این کیف پول توسط کمپانی «Six Days LLC» طراحی شده است. «ویکتور رادچنکو» (Viktor Radchenko) بنیان گذار این کمپانی است و هدف اولیه خود از درست کردن این کیف پول را فراهم کردن امکان ذخیره سازی توکن های ERC20 اتریوم عنوان کرده بود.همچنین صرافی غیرمتمرکز درون ساخت این کیف پول به شما امکان تبادل ارزها با یکدیگر را می دهد و علاوه بر این، شما می توانید از طریق برنامه کیف پول تراست به طور مستقیم با برنامه های غیرمتمرکز ارتباط برقرار کنید.

خرید شیبا در تراست ولت

برای خرید ارز شیبا در تراست والت، باید از صرافی های غیر متمرکزی مثل Uniswap یا Sushiswap استفاده کنید. با توجه به اینکه پایگاه اصلی شیبا و استخر نقدینگی آن در صرافی Uniswap قرار دارد، بهتر است این گزینه را انتخاب کنید.

بعد از دانلود و راه اندازی کیف پول تراست، اولین کار برای خرید شیبا در این پلتفرم، مراجعه به بخش مرورگر یا DApp Browser است. البته ممکن است این بخش برای تلفن شما در دسترس نباشد. اگر در بخش پایینی اپلیکیشن Trust Wallet نتوانستید لوگوی مرورگر را ببینید، به آدرس Settings > Preferences > DApp Browser بروید و گزینه Enable را انتخاب کنید.

خرید شیبا در تراست ولت

برای ساده و سریع کردن پروسه خرید، روی آیکون سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید و در کادر جست وجو عبارت های “Ethereum” و “Shiba Inu” را جست وجو و هر دو را به لیست صفحه اصلی اضافه کنید.

حالا کافی است مقداری اتریوم به کیف پول تراست خود اضافه کنید. بهتر است اتریوم را از صرافی های ایرانی بخرید و آن را به کیف پول خود بریزید. حالا کافی است به بخش DApp بروید و صرافی Uniswap را انتخاب کنید.

در بخش Swap صرافی یونی سواپ می توانید اتریوم خود را با توکن SHIB سواپ یا تعویض کنید. تنها کافی است در بخش بالایی توکن اتر (ETH) و در بخش پایینی شیبا (SHIB) را انتخاب کنید.

پس از وارد کردن مقدار اتریوم مورد نظر خود، کادر پایینی به صورت خودکار، بسته به قیمت لحظه ای شیبا، پر خواهد شد. حالا فقط کافی است روی دکمه “Swap” بزنید و پس از آن نیز در پنجره به نمایش در آمده، دکمه “Confirm Swap” را انتخاب کنید تا فرآیند سواپ این دو توکن آغاز شود.

خرید شیبا در تراست ولت

در صفحه بعدی، اطلاعات کامل تراکنش مورد نظر شما به نمایش در خواهد آمد. آدرس فرستنده، آدرس گیرنده، مقدار کارمزد شبکه و کل مقدار پرداختی شما در این بخش به نمایش در می آید. برای نهایی سازی تراکنش، تنها کافی است روی دکمه “Send” کلیک کنید.

خرید شیبا در تراست ولت

خرید شیبا از صرافی های متمرکز

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، خرید شیبا در تراست ولت به خاطر کارمزد بسیار بالای شبکه اتریوم، چندان هوشمندانه نیست. بنابراین می توان توکن شیبا را در صرافی متمرکز (CEX) خرید. پلتفرم های معاملاتی زیادی مثل بایننس، Hotbit ،Kucoin ،Coinbase و … این میم کوین محبوب را عرضه می کنند.

بنابراین می توانید با سادگی از یک صرافی ایرانی تتر (USDT) خریداری کنید و آن را به یک صرافی دیگر منتقل کنید. سپس با انتخاب جفت ارز SHIB/USDT شیبا بخرید.

خرید شیبا در تراست ولت با BNB

یک روش به صرفه، کم هزینه و مناسب برای سرمایه گذاری مطمئن روی دومین میم کوین محبوب بازار کریپتو، خرید شیبا در تراست ولت با توکن BNB است. البته سواپ کردن توکن BNB با SHIB در تراست ولت، باید با زنجیره هوشمند بایننس انجام شود تا کارمزد پرداختی بسیار کمتر شود. برای این کار می توانید از صرافی PancakeSwap که متعلق به بلاکچین بایننس است، استفاده کنید.البته لازم به ذکر است که شیبای دریافت شده با این روش، از نوع BEP20 خواهد بود نه ERC20. با اینکه هیچ تفاوتی بین این دو نوع وجود ندارد، ولی اگر قصد انتقال آن را داشته باشید، حتماً باید به این نکته توجه کنید.

سخن پایانی

با اینکه شیبا اینو (SHIB) در نگاه اول یک میم کوین بی پشتوانه و به اصطلاح شت کوینی به نظر می رسد که ارزش خرید و سرمایه گذاری ندارد، ولی به لطف جامعه قدرتمند، پویا و بسیار بزرگ خود، شیبا تاکنون پیشرفت فوق العاده ای داشته است و تیم توسعه دهنده آن هم برنامه های زیادی برای آینده دارند.سیستم توکن سوزی شیبا اینو هم یکی از مزیت های مهم آن محسوب می شود. شرکت Bigger Entertainment با برنامه های متنوع خود هر روز مقدار بیشتری توکن شیبا را می سوزاند و این با توجه به محدود بودن تعداد کل توکن های در شبکه، به مرور زمان تأثیر زیادی روی قیمت SHIB خواهد گذاشت.

خرید شیبا در تراست ولت به خاطر سطح امنیتی بسیار بالای این کیف پول نرم افزاری، گزینه بسیار خوبی است. البته باید به این نکته توجه کنید که اگر نمی خواهید کارمزدهای سرسام آور شبکه اتریوم را پرداخت کنید، باید نسخه BEP20 این میم کوین را با زنجیره هوشمند بایننس بخرید. با خرید شیبا در تراست ولت با BNB هم از سطح امنیتی بالای این کیف پول بهره خواهید برد و هم کارمزد بسیار کمی برای خرید و انتقال دارایی خود پرداخت خواهید کرد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (255 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (36 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (28 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (26 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (11 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (11 نظر) 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه (10 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (10 نظر) خلاقیت خنده دار راننده ارومیه ای، با نوشته جالب پشت وانت حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (9 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تنها قاب خانوادگی کامبیز دیرباز در کنار همسر و دخترش+عکس/ کنار هم خوشبخت بشین نگاهی به خلاقیت زیبا و جذاب شهرداری ایرانی برای طراحی نیمکت پارک/ چقدر خاص و دلپسند+عکس تبرک جستن رهبر معظم انقلاب از تربت حرم امام حسین (ع) +ویدئو/یا رب این گل از شش جهتش دار نگاه... نوه خوشگل و دوست داشتنی ایرج طهماسب با موهای فرفری در پارک/ چقدر ناز و گوگولیه+عکس (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از دعوای برره ای/ فقط آخرش که کیانوش میپره!! عکس باورنکردنی و زیبا از خواهر و شوهرخواهر خوشتیپ و باکلاس هانده ارچل/ چه خانواده صمیمی و باحالی داره! عکس های 55 سالگی بانو یومیول، پیشگوی دربار» سریال جومونگ نگاهی به تیپ و استایل هندی و رنگارنگ عمو پورنگ بخاطر عشق اهل هندیش؛ از ساده تا آتلیه ای+عکس/ یعنی باید بادا بادا مبارک بادا رو بخونیم یا زوده؟ آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی) فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس خواهر دکتر و تحصیلکرده پوریا پور سرخ با شباهت ظاهری زیاد به برادر هنرمندش !! شباهت بی حد و اندازه مادر جوان ملیکا زارعی به دخترش مریلا زارعی و خاله شادونه پرانرژی/ چقدر کم سن و سال به نظر میرسه+عکس فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 (فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید یک ایرانی در گدایی از ماشین ها در کرج بدون زحمت فقط با یک قلاب و سطل ماست+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد خانه ابدی مولانا در ترکیه/ شعر عاشقانه خاص بر سر در مزار شاعر ایرانی+عکس اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری مراحل تالیف و چاپ کتاب محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد