نحوه استفاده از ژل روان کننده در رابطه جنسی

  پنجشنبه، 23 مرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نحوه استفاده از ژل روان کننده در رابطه جنسی
هنگام استفاده از کاندوم از روان کننده های روغنی استفاده نکنید. ترکیب روغن با جنس لاتکس که کاندوم ها از آن ساخته میشوند، باعث تضعیف کاندوم شده و احتمال سوراخ شدن آن را افزایش میدهد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز،تقریبا ۹۰ درصد خانم ها پس از ازدواج در اولین نزدیکی های خود یک نگرانی مشترک دارند، و آن هم ترس از دخول و درد ناشی از آن است. این درد اگر ناشی از مشکلات فیزیکی و مادرزادی نباشد مثل مشکل از استخوان لگن یا چسبندگی لبه های بیرونی واژن یا پرده اضافی و… به سه دسته تقسیم می شود:

دسته اول سوزش ناشی از پاره شدن پرده بکارت است، که بعد از ۲ الی ۳ بار نزدیکی به کلی رفع می شود.

دسته دوم یک نگرانی استرسی می باشد، استرس باعث می شود تا لذت ناشی از هم آغوشی کمترو کمتر شود و در نتیجه دیواره های واژن به هم نزدیکتر شده و محیط تنگ تری را به وجود می آورد که این مورد نیز با چند بار نزدیکی رفع شده و واژن، خود را به اندازه آلت تناسلی مرد تطبیق می دهد.

دسته سوم به خاطر خشکی واژن است، خشکی واژینال عارضه ی جنسی شایعی در میان زنان است که ۱ نفر از هر ۳ نفر در بین زنان آن را تجربه می کند. یکی از مهمترین علت های اولیه درد واژینال طی رابطه جنسی خشک بودن واژینال است.

ش‍ای‍ع‍ت‍ری‍ن ع‍ارض‍ه ی‍ائ‍س‍گ‍ی آت‍روف‍ی واژینال اس‍ت ک‍ه س‍ب‍ب ای‍ج‍اد ع‍لائ‍م‍ی م‍ان‍ن‍د خ‍ش‍ک‍ی و خارش واژینال و درد ه‍ن‍گ‍ام نزدیکی م‍ی ش‍ود. یائسگی ، زایمان و شیردهی ، رادیوتراپی و شیمی درمانی ، برداشتن تخمدان ، داروهای کاهنده استروژن ، آلرژی و استفاده از آنتی هیستامین ها ، استفاده از دوش های واژینال و پیش نوازی ناکافی قبل از نزدیکی سبب بروز خشکی واژینال حین نزدیکی می شود.

این مشکل کاملا با استفاده از روان کننده مانند ژل آمیزشی قابل حل می باشد.

نحوه مصرف: قبل از نزدیکی مقدار مناسبی از ژل گرم کننده را بر روی نواحی خارجی و داخل واژینال و همچنین بر روی آلت تناسلی شریک جنسی خود بمالید.

هر زن و شوهری باید در اتاق خوابشان یک ژل آمیزشی روان کننده داشته باشند

نکاتی درباره ژل آمیزشی

– برای اینکه بدانید ژل آمیزشی که تهیه کردید به واژن شما آسیب میزند یا نه ، مقداری از ژل را به پشت لب ها یتان بزنید ، اگر لب های شما دچار سوزش یا ناراحتی شد ، بهتر است که آن ژل را استفاده نکنید و اگر احساس ناراحتی بر روی لب های خود نکردید ، می توانید با خیال راحت از ژلی که تهیه کرده اید استفاده کنید .

یادتان باشد که از هیچ چیزی برای اولین بار در حین رابطه ی جنسی استفاده نکنید . بهتر است که قبلا آن رو تست کنید . بهتر است که انواع ژل های مختلف را خودتان تست و مقایسه کنید و این نکته را کشف کنید که کدام ژل برای بدن شما مناسب تر است .

– بعضی از زن و شوهر ها فکر می کنند در صورتی که از ژل های روان کننده استفاده کنند ، همسرشان فکر می کند که آنها یک مشکل بدنی دارند و استفاده از ژل آمیزشی را طبیعی نمی دانند .

در صورتیکه استفاده از ژل آمیزشی یک امر کاملا طبیعی در حین رابطه جنسی است که بسیاری از متاهلین روزانه از آن بهره می برند .

– هر زن و شوهری باید در اتاق خوابشان یک ژل آمیزشی روان کننده داشته باشند تا در مواقعی که نیاز دارند بتوانند به کمک آن ، راحتی و آسایش را به روابطشان بر گردانند .

– ژل آمیزشی همان ژلی است که موقع گرفتن نوار قلب روی سینه می زنند. این ژل کاملا بی خطر بوده و ورود آن به داخل واژن و رحم هم بی ضرر است.

– زمانی که مایع یا ژل روان کننده میخرید حتما به مواد اولیه ای که در ساختار آن استفاده شده دقت کنید.

– از روان کننده های روغنی به همراه کاندوم استفاده نکنید.

ممکن است به سرتان بزند که از روغن بچه یا روغن های دیگر استفاده کنید. همیشه توصیه میشود که هنگام استفاده از کاندوم از روان کننده های روغنی استفاده نکنید. ترکیب روغن با جنس لاتکس که کاندوم ها از آن ساخته میشوند، باعث تضعیف کاندوم شده و احتمال سوراخ شدن آن را افزایش میدهد.

– بعد از هر نزدیکی واژن رو به دقت بشویید. ضمنا حتما قبل از نزدیکی حمام بروید و یا حداقل از ناف تا زانو را بشویید.این کار به سالم ماندن رحم همسرتان کمک می کند.

– بهتر است قبل از استفاده از ژل آمیزشی با پزشک مشورت کنید.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام تشکر از اگاهی که دادین
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (660 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (94 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (60 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (11 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ویدیو/ خلاقیت محشر یک هنرمند در ساخت خانۀ ویلایی لوکس با چوب بستنی و صمغ درخت برای سنجاب درختی
تغییر نادرست و اشتباه فامیلیِ رئیس جمهور منتخب!
(عکس) تعجب نکنید اینجا مانور زلزله نیست؛ والدین هندی در حال تقلب رساندن هستند!
ویدئو/ کشف بزرگترین گنجینۀ ظروف عتیقه از "تخت‌جمشید" هنگام حفاری چاه خاکستری
ویدیو/ شهرت غیرقابل وصف "خیام" یا ابن سینای ثانی در نجوم و ریاضیات/ مخترع تقویم جلالی، دقیق‌ترین تقویم جهان
ویدیو/ حبیب لیسانسه‌ها کلاس آموزش زبان فرانسوی گذاشته بود که دختره حالشو گرفت
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
از نذری گِلَس موبایل تا نذری 37 میلیاردی! هر کس به قدر توانش ...
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان