دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نیمار:من تمام شب از ترس گریه کردم 

سه شنبه، 15 آذر 1401
کد خبر: 233171
ساعدنیوز: نیمار از به نتیجه رسیدن تلاش‌های سختش برای بهبودی و حضور در پیروزی 4-1 مقابل کره جنوبی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، ستاره پاری سن ژرمن بعد از آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا در دیدار ابتدایی برزیل مقابل صربستان، دو دیدار بعدی مرحله گروهی را از دست داد. با وجود همه گمانه زنی ها، کادرپزشکی تیم ملی برزیل او را به بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل کره جنوبی رساندند و نیمار در حضور 81 دقیقه ای خود، یک گل زد و یک پاس گل داد تا یکی از ارکان اصلی پیروزی 4-1 تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لقب بگیرد. او بعد از بازی با کره اعتراف کرد که مصدومیت مقابل صربستان حسابی او را ترسانده بود.

او در مصاحبه بعد از بازی خود گفت: راستش را بخواهید خیلی ترسیده بودم. بعد از شروع خوبی که در این فصل داشتم، تحمل یک مصدومیت شدید برایم سخت و دردناک بود. شب بازی خیلی گریه کردم اما همه چیز در نهایت درست شد. این همه تلاش ارزش داشت.

ستاره تیم ملی برزیل ادامه داد: می خواهم از خدا بابت قدرتی که برای بازگشت به زمین به من داد تا بتوانم تمرین کنم و هر کاری که برای حضور دوباره در زمین نیاز داشتم، انجام دهم تشکر کنم. همچنین از کادر پزشکی و هم تیمی هایم که که طی این روزهای سخت کنار من بودند متشکرم.

نیمار اعتراف کرد که مصدومیت مقابل صربستان حسابی او را ترسانده بود و آن شب را با گریه سپری کرد. البته ترس او بیجا بود چون زودتر از آن چه که تصور می شد به جمع طلایی پوشان برگشت.
نیمار که در دقیقه 81 بازی با کره از زمین خارج شد، در پاسخ به این سوال که آیا قبل از تعویض با رودریگو احساس درد می کرد یا خیر، گفت: "نه، من دردی احساس نکردم. از عملکردم بسیار راضی بودم و این نشان می دهد که ما همیشه می توانیم پیشرفت کنیم."

او در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن میدان تاکید کرد: من نمی توانم از عملکردم صد در صد راضی باشم. امروز جایزه بهترین بازیکن را دریافت کردم ولی این جایزه متعلق به همه بازیکنان تیم است چون همگی عالی بودند.

نیمار با پنالتی زودهنگامی که مقابل کره گل کرد، به سومین بازیکن برزیلی (همراه با پله و رونالدو) تبدیل شد که در سه دوره جام جهانی (2014، 2018 و 2022) موفق به گلزنی شده است. او که تعداد گل های خود را با باز کردن دروازه کره به 76 رساند و حالا فقط یک گل کمتر از پله دارد در مورد این اتفاق گفت: دست یافتن به چنین رکوردهایی که تصورش را نمی کردم، موجب افتخارم است.

او که امید زیادی به موفقیت تیمش در قطر دارد افزود: وقت آن رسیده که پیش برویم ولی باید این کار را با برنامه ریزی انجام دهیم. ما رویای قهرمانی را در سر می پرورانیم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت. این چهارمین بازی ما بود و هنوز سه بازی دیگر داریم. بسیار آماده هستیم و روی کسب عنوان قهرمانی تمرکز کرده ایم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
سابمیت مقاله چیست؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب