دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

شهروند 73 ساله بلاروسی، پدیده اعتراضات در این کشور: نینا باگینسکایا 

دوشنبه، 24 شهریور 1399
کد خبر: 100776
اعتراضات مردم بلاروس به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آگوست در این کشور همچنان ادامه دارد. لوکاشنکو تصمیم ندارد تحت فشار این معترضان استعفا دهد و مردم بعد از حدود یک ماه حضور در خیابان حاضر نیستند خیابانها را ترک کنند. دستگیرهای گسترده چند روز گذشته در خیابان های مینسک و ناپدید شدن رهبران معترضان هیچ تأثیری در اراده مردم بلاروس نگذاشته است.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از یورونیوز، مردم بلاروس همچنان به اعتراضات ضددولتی خودشان در خیابان های مینسک و شهرهای دیگر ادامه می دهند. در هفته ای که گذشت، پلیس بلاروس، تعداد زیادی از معترضان دستگیر و روانه زندان کرد. چندین تن از رهبران مخالف لوکاشنکو ناپدید شده اند ولی خیابان ها همچنان شاهد موج عظیمی از اعتراضات است. شهروند 73 ساله بلاروسی به نام خانم نینا باگینسکایا علیرغم دستگیری های متعدد از سوی پلیس بلاروس به اعتراضات خودش در خیابان ادامه می دهد و به یکی از پدیده های این حرکت اعتراضی بدل شده است. یورونیوز خبر داده است که نینا به یکی از شعارهای معترضان بلاروسی تبدیل شده است و این قهرمان 73 ساله مصرانه در اعتراضا شرکت می کند. گفته می شود، تاریخ اعتراضات نینا به سال 1988 بازمی گردد و او یکی از کسانی بوده که به تخریب مجسمه یادبود کشتارهای دسته جمعی مردم بلاروس توسط نظام شوروی سابق اعتراض کرده است. حضور او در اعتراضات اخیر، در راستای حرکت های اعتراضی پیشین اوست.

به گزارش ساعد نیوز، معترض 73 ساله بلاروسی با حمل پرچم سفید و سرخ بلاروس که نماد مقاومت مردم این کشور در برابر تجاوزات کمونیست هاست در تلاش است تا الهام بخش مردم اش باشد. او چندین بار توسط پلیس بلاروس دستگیر شده است ولی این دستگیری ها خللی در اراده او به وجود نیاورده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی