دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نیروهای مسلح درگیر جناح بندی‌های حزبی نمی‌شوند 

چهارشنبه، 05 آذر 1399
کد خبر: 116983
ساعد نیوز: فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: درگیر جناح بندی‌های حزبی و گروهی که عمدتاً موجب متضرر شدن مردم می‌شود، نیستیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: سردار حسین معروفی عصر چهارشنبه در دیدار فرماندهان ارشد ارتش استان کرمان با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان ضمن تبریک روز و هفته بسیج توسط امام خمینی (ره) محضر همه بسیجیان استان، افزود: سپاه خانه شما و ارتش خانه ما است و هیچ احساس غربتی نسبت به ارتش جمهوری اسلامی ایران نداریم و شناخت درستی هم از فرماندهان ارتش داریم لذا دارای ارتش مکتبی و ولایی هستیم.

وی با بیان این مطلب که امروز روحیه بسیجی و انقلابی را در ارتش شاهد هستیم که اگر این روحیه نبود ارتش نمی توانست در یک زمان کم دارای یک سیستم هوایی و پروازی قدرتمندی باشد، عنوان کرد: یا در نیروی دریایی راهبردی اقدامات سازندگی انجام شده است و امروز شاهد توسعه هماهنگی و آمادگی ارتش هستیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه سپاه و ارتش دارای هماهنگی و وحدت خوبی هستند، ابراز داشت: ما ارتش را با صیاد، بابایی و شیرودی می شناسیم و شما هم سپاه را با حاج قاسم می شناسید که همگی تبعیت از رهبری و ولایت دارند، اظهار کرد: این بزرگان همگی مایه افتخار سپاه و ارتش هستند و امروز شهید سلیمانی باعث شرف جهان اسلام بود عضو نیروهای مسلح مکتبی ما هست و همه ما به صیاد افتخار می کنیم.

وی با بیان این مطلب که با این توسعه ای که در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی به قرارگاه منطقه جنوب شرق دادهشده است، باعث افتنخار ما است، ابراز داشت: امروز درصورت احساس نیاز در منطقه و استان اولین گروهی که با شما همکاری می کند، سپاه استان است چرا که آبروی شما، آبروی ما است و اجازه نمی دهیم که کسی آبروی ارتش را لکه دار کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه چنانچه مسئولان اجرایی نگاه شان در زمینه مدیریت و همبستگی به نگاه نیروهای مسلح باشد، ما بن بست نداریم چون نگاه نیروهای مسلح بن بست شکن و عاشورایی است و علت آن این است که نیروهای مسلح حزبی و گروهی نیستند و اهداف راهبردی نظام را می بینند و دعوا نمی کنند.

وی ادامه داد: در ارتش و سپاه یک رقابت سازنده برای پیشرفت نظام وجود دارد و این افتخار است و هر دو احساس غرور در نیروهای مسلح می بینیم همچنین گوش به فرمان امام داریم، درگیر جناح بندی های حزبی و گروهی که عمدتاً موجب متضرر شدن مردم می شود، نیستیم و چراکه موجب کند شدن سرعت رشد کشور می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم