دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

هواپیمای ترامپ دچار حادثه شد 

سه شنبه، 28 مرداد 1399
کد خبر: 97495
ساعد نیوز: نیروی هوایی آمریکا به عنوان مسئول اظهار نظر درباره حادثه روز یکشنبه هواپیمای رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که هواپیمای حامل ترامپ چیزی نمانده بود که در واشنگتن دچار سانحه شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، نیروی هوایی آمریکا که مسئولیت هرگونه اظهار نظر درباره هواپیمای ترامپ را بر عهده دارد، پس از رسانه ای شدن حادثه هواپیمای ترامپ در نزدیکی فرودگاه «اندروز» در واشنگتن، مجبور شد در خصوص آن واکنش نشان دهد.

نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد، روز یکشنبه چیزی نمانده بود که هواپیمای ترامپ با یک فروند هواپیمای کوچک بدون سرنشین در نزدیکی فرودگاهی در واشنگتن برخورد کند و دچار سانحه شود.

بلومبرگ دیشب با انتشار مطلبی در این خصوص نوشت: روز یکشنبه هواپیمای حامل ترامپ در فرودگاهی حوالی واشنگتن هنگام فرود از خطر برخورد با یک فروند پهپاد در امان ماند.

در ادامه این گزارش آمده که سرویس مخفی کاخ سفید که مسوول حفاظت از ترامپ را به عهده دارد، از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

چند تن از همراهان دونالد ترامپ که با وی در هواپیمای «ایر فورس وان» حضور داشتند، در خصوص این حادثه گفتند که این هواپیما هنگام فرود بر فراز فرودگاهی در نزدیکی واشنگتن (اندروز)، نزدیک بود با یک فروند پهپاد برخورد کند.


1 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
رامین
4 سال پیش

الان شمامدافع منافع ترامپی؟
پاسخ
محمد معدنی
4 سال پیش

خانم محترم انسانها مسئول کارهایی هستن که میکنن و با اعمالم از طرف دیگران بصورت انرژی مثبت(دعا)وبا اعمال بدمان انرژی منفی(نفرین)دریافت میکنیم و این اثر رفتار ماست که باعث میشه دها ویا صدها ویا میلیونها نفر انرژی خیر یا شرشان به ما برسد وامروز من هم به نوبه خودم بدترین مرگها را برای ترامپ از خدا مسئلت دارم زیرا با نامردی ،مردترین و قهرمانترین اسطوره اریایی را از من گرفت یعنی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ،،،ارش زمانه ایران را از ما گرفت پس ننگ و نفرین برترامپ و هوادارانش
پاسخ
دختر شیرازی
4 سال پیش

در پاسخ به آن کسی که میگدید که : <کاش هواپیمای ترامپ سقوط میکرد تا انتقام <سردارسلیمانی> را میگرفتیم >, میگویم که: عمر هر موجود زنده ایی که نفس میکشد, دست خداست. به قول معروف: تا خدا نخواهد, حتی یک برگ هم از درخت نمی افتد.
پاسخ
محمدکریم شکیبا
4 سال پیش

کاش که هواپیما ترامپ سقوط میکرد تا انتقام سردارسلیمانی میگرفتیم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله