نکات لازم جهت خرید کفش عروس

  دوشنبه، 24 شهریور 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نکات لازم جهت خرید کفش عروس
ساعد نیوز: یافتن یک جفت کفش مناسب برای روز عروسی می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، تولید کننده های برترین مارک های کفش، مجموعه کفش عروس را به صورت سالانه منتشر می کنند، این باعث خوشحالی عروس ها در همه جا می شود. قبل از روز بزرگ این 5 مارک و مجموعه عروس آنها را از نزدیک ببینید

کفش های عروس می توانند روز عروسی را برای عروس خوب بسازند یا خراب کنند.کفش نه تنها باید با عروس و لباس مطابقت داشته باشد، بلکه باید از کفشی استفاده کنید که در تمام طول روز پاهایتان در ان راحت باشند. خوشبختانه این روزها یافتن کفش هایی که هم برای شما و هم برای لباس شما مناسب باشد آسان است.

نکات مهم در خرید کفش عروس

رنگ کفش عروسی را برای تکمیل لباس خود انتخاب کنید.

می توانید رنگ سنتی(سفید) را انتخاب کنید و رنگی را متناسب با لباس خود انتخاب کنید که ممکن است به این معنی باشد که برای اطمینان از یکسان بودن رنگ های خود باید یک نمونه را به همراه خود در خرید کفش داشته باشید یا می توانید یک رنگ روشن و برجسته انتخاب کنید. محبوب ترین رنگ برای کفش عروس سفید، خنثی، زرد، بنفش، بنفش، خاکستری است.

درباره پارچه کفش خود تصمیم بگیرید

کفش های ابریشمی خامه ای، کرپ یا ساتن از گزینه های معمول هستند زیرا اینها اغلب پارچه های لباس هستند. با این حال، دور شدن از حالت عادی و انتخاب پارچه ای متفاوت از لباس، مانند چرم یا متالیک، می تواند جلوه ای منحصر به فرد به مجموعه کلی ببخشد. به خاطر داشته باشید اگر کفشی را انتخاب می کنید که از نوع وینیل یا پلاستیک باشد، احتمالاً کفش شما را خراب کرده و به صورت ناخوشایند می مالد. آنها همچنین تنفس خوبی ندارند که باعث تورم بیشتر پاها می شود.

اطمینان حاصل کنید که کفش راحت است

عروسی ها یک رویداد تمام روز هستند و شما کفشی که در آن راحت هستید را انتخاب می کنید، حداقل تا زمانی که رقص رسمی را به پایان برسانید. واقعیت این است که راحتی یک فاکتور بسیار مهم است که باید هنگام انتخاب کفش مورد توجه قرار گیرد، بیشتر از شکل ظاهری، و شما نمی خواهید این موضوع را در حالی که در طول جلسه عکس لق می خورید پیدا کنید. کفش پاشنه دار فقط باید عادت باشد اگر عادت به پوشیدن آن داشته باشید و اگر چنین نیستید، اما واقعاً می خواهید آن را بپوشید، پس آنها را از قبل بخرید تا شکسته شود و به آن عادت کنید.شکل کفش همچنین می تواند بر میزان راحتی شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، کفشی با پنجه باز یا گرد احتمالاً راحت تر از کفشی با انگشت نوک تیز است.

سبک کفش خود را با لباس عروسیتان مطابقت دهید

هنگام انتخاب کفش عروسی، سبک لباس خود و فصل آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک کفش ساتن، با لباس پشت باز و ساتن به خوبی کار می کند. در مقابل، یک کفش بسته ابریشمی خام ساده می تواند یک لباس مجلسی ابریشمی خام در طول ماه های پاییز و زمستان باشد.

قد عروس و داماد

قد فاکتور مهمی است که عروس و داماد در حین خرید کفش باید به آن دقت کنند. اگر جز عروس خانم هایی هستید که قد بلندی دارید، بهتر است از کفش هایی استفاده کنید که قد شما را با داماد یک دست و هماهنگ نشان می دهد. اصولا 3 تا 5 سانت انتخاب خوبی برای شما هستند. وجه و ظاهر خوبی ندارد که داماد از شما کوتاه تر باشد و در عکس های عروسی تناقض ایجاد می شود.

به ارتفاع پاشنه توجه کنین

معمولا زمانی که قصد خرید کفش مجلسی یا کفش عروس رو دارین به این نکته دقت کنین که معمولا با چه نوع کفشی راحت تر هستین و عموما پاشنه کوتاه و اسپرت میپوشین یا پاشنه بلند و مجلسی. برای خرید کفش های پاشنه بلند از انواع لژدار که راحت تر هستن استفاده کنین تا فشار کمتری به پا و کمرتون وارد بشه. همچنین بهتره برای لباس عروس بلند و دنباله دار از کفش های تخت و پاشنه کوتاه استفاده کنین.

جنس کفش عروس مهم است

برای اینکه کفش عروس شما راحت و انعطاف پذیر باشد باید یک کفش با کیفیت مناسب مثل کفشی با جنس چرم که از از مواد طبیعی و با کیفیت ساخته شده اند ، بخرید تا مدت طولانی تری بتوانید با آن بایستید و راه بروید.اگر برایتان راحتی کفش مهم است به جای کفش های چرمی می توانید به سراغ ابریشم و ساتن برای رویه کفش بروید چون نرم تر هستند و به سرعت حالت پا را می گیرند تا احساس راحتی بکنید.همچنین می توانید تکه ای از پارچه لباس عروس تان را به کفاش بدهید تا با همان پارچه، رویه کفش لباس عروس تان را بدوزد.

دنبال کفش های ارزان نروید

اگر فکر می کنید کفش عروسی تنها برای یک شب است پس کیفیت و دوام آن اهمیتی ندارد در اشتباهید . کفش عروسی باید مقاوم و با دوام و نرم و سبک باشد تا راه رفتن با آن به راحتی انجام شود.معمولا کفش های گران قیمت کیفیت بهتری دارند اما برخی از عروس ها چون قرار است یک شب کفش را بپوشند، کفش ارزان قیمت می خرند. شما می توانید در صورت اقدام زود هنگام برای خرید کفش ، در حراجی های آخر فصل برندهای معروف کفش خوبی را با قیمت ارزان تر پیدا کنید پس خرید کفش را به روزهای آخر موکول نکنید.اگر کفش شما خوب و راحت باشد می توانید در مهمانی های بعد از ازدواج هم از آن استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (689 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (199 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
ترامپ: اگر در انتخابات قبلی آمریکا تقلب نمی‌شد یک هفته‌ای با ایران معامله می‌کردم!
شریعتمداری: ظریف جایگاه رسمی ندارد، نباید به صدا و سیما دعوت می‌شد!
از اهدای چفیه رهبری به عزاداران حسینی تا رونمایی تراکتور از بیرانوند در حواشی داغ امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
ظریف در گفتگوی ویژه خبری نحوه انتخاب وزرا در دولت چهاردهم را تشریح کرد
(فیلم) عزاداری امیر قلعه نویی، سام درخشانی و محمدحسین میثاقی در کنار وحید شمسایی در مجلس سلبریتی ها در شب تاسوعا
لباس های مزونی المیرا شریفی مقدم با مانتوی بلند تزئین شده کاردست و روسری نگین دار زیبا/ رعایت کامل حجاب در عین داشتن استایلی جذاب +عکس
بورس دانشجویان سال آخر دکتری برای تأمین نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها
جزئیات تماس تلفنی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با مسعود پزشکیان
استایل همسر راجر فدرر قهرمان مسابقات تنیس با لباسی متشکل از پَر/ فکر کنم این حجم از پَر توی دوخت لباس اوج هنرنمایی طراح باشه +عکس
کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور 1403 منتشر شد
استایل پولداری همسر علی دایی در کنار مولتی میلیاردر فوتبال ایران / مانتو جلو باز با طرح چهارخونه و کیف پر زرق و برق بانو فرخ آذر دیدن داره !
ویدیو/ خلاقیت حیرت‌انگیز در ساخت کلبۀ جنگلی با چوب درخت بامبو با طرح کلبه‌های اسکیمویی/ سقف سانروف هم گذاشته برای تماشای مهتاب
تیپ و استایل ورزشی محمدرضا گلزار راکت به دست در حضور جمعی از دوستان / به نظرتون قد آقای گلزار کوتاه نیست ؟!
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 4 ثانیه "جوجه کوچولو" را در میان "گوسفندان" پیدا کنند
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان