ساعدنیوز
ساعدنیوز

نکات و ایده های جذاب خرید هدیه برای آقایان به مناسب روز پدر

  چهارشنبه، 05 بهمن 1401 ID  کد خبر 239538
نکات و ایده های جذاب خرید هدیه برای آقایان به مناسب روز پدر
ساعدنیوز:خرید هدیه برای آقایان همیشه یکی از چالش برانگیزترین خرید‌ها (مخصوصا برای خانم‌ها) است، چرا که باید به اینکه تکراری نباشد، کاربردی و جذاب باشد و هدیه‌ گیرنده از آن خوشش بیاید توجه خاصی داشته باشند. اگر از آن دسته کسانی هستید که از خرید هدایای کلیشه‌ای خسته شده‌اید و به دنبال ایده‌های تازه و متفاوت هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید

خرید هدیه برای آقایان همیشه یکی از چالش برانگیزترین خرید ها (مخصوصا برای خانم ها) است، چرا که باید به اینکه تکراری نباشد، کاربردی و جذاب باشد و هدیه گیرنده از آن خوشش بیاید توجه خاصی داشته باشند. اگر از آن دسته کسانی هستید که از خرید هدایای کلیشه ای خسته شده اید و به دنبال ایده های تازه و متفاوت هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تصویر

چرا آقایان مانند خانم ها مایل به سورپرایز شدن نیستند؟

خانم ها بیشتر از اینکه به ماهیت هدیه توجه داشته باشند، تحت تأثیر نیت و مقصود آقایان از هدیه دادن قرار می گیرند. اما به نظر می رسد مردان بیشتر به هدایایی علاقه مند هستند که درک شما از نیازهایشان را نشان دهد. آنها هدایای کاربردی را دوست دارند که به زندگی شخصی و حرفه ای آنها کمک می کند.

البته که بخش زیادی از فرآیند هدیه دادن برای شخص هدیه دهنده جذاب و خوشحال کننده است اما اگر شخص هدیه گیرنده علاقه ای به آن نشان ندهد، این هدیه تنها نیاز شما را برآورده کرده است و منفعتی برای صاحب آن نداشته است. بر این اساس، به جای تلف کردن زمان برای برنامه ریزی یک سورپرایز مفصل یا صرف ماه ها زمان برای بافتن یک ژاکت، به آنچه او واقعا نیاز دارد فکر کنید. مطمئنا او از محبت شما قدردانی خواهد کرد اما ممکن است به اندازه ای نباشد که شما هنگام دریافت یک شال از طرف او قدردان خواهید بود.

هدیه برای آقایان، بایدها و نبایدها

باید ها:

  • سن : انسانها در طول زندگی خود، دوره های پرفراز و نشیبی را طی می کنند، که در راستای آن نیاز ها و علاقمندی آنان ممکن است، تغیر کند. پس کادو باید متناسب با سن و دوره سنی او باشد.
  • شناخت : شناخت ما از شخص هدیه گیرنده، هرچه بیشتر باشد انتخاب ما را آسان تر خواهد کرد. کادو باید در موازی با شخصیت شخص گیرنده باشد.
  • علاقمندی ها : آگاه بودن به علاقه مندی ها و چیزهایی که دوست دارند نیز ما را در انتخاب هدیه دوست داشتنی آنها، کمک می کند.
  • کاربردی بودن : کاربردی بودن کادو هم برای شما و هم شخص دریافت کننده، جذابتر از هدیه ای است که کاربردی نداشته باشد و صرفا گرد و غبار بگیرد.
  • شخصی بودن : کادو باید شخصی و مختص فرد گیرنده باشد و یا حداقل کاربر اصلی آن شخص گیرنده باشد.

نباید ها :

  • تجاوز به حریم شخصی : شخصی بودن کادو باید متناسب با رابطه ما با او باشد و شأن شما و گیرنده را زیر سوال نبرد.
  • لوازم خانگی : نباید کادوی شما آنها را به این فکر بیاندازد که آیا این برای استفاده عمومی خانه است یا به من هدیه شده است؟
  • لوازم تزئینی : مرد ها بیشتر از وسایل کاربردی خوششان می آید و هدیه دادن وسیله ای صرف تزئین، نمی تواند زیاد دوست داشتنی باشد.
  • ریسک خرید : خرید هدیه به خودی خود ریسک است زیرا نمی توانیم انتخاب و راهنمایی مستقیم گیرنده را بپرسیم. خرید بعضی کالاها بسیار پرریسک تر خواهد بود و در صورت نپسندیدن آن توسط گیرنده بی کاربرد خواهد شد.

5 نکته ذهنی در انتخاب هدیه مناسب برای آقایان

ما علاقه داریم خرید هدیه را بیش از حد پیچیده کنیم، اما می توان ایده خرید یک هدیه ایده آل را به سادگی و بدون به دردسر انداختن و خارج شدن از مسیر اصلی به دست آورد.

  1. ابتدا نیازهای او را درک کنید. آیا مواردی وجود دارد که به او کمک کند از اوقات فراغت و سرگرمی هایش بیشتر لذت ببرد یا در محل کار عملکرد بهتری داشته باشد؟ آیا او می خواهد اوقات فراغت و سرگرمی هایش را به مسیر جدیدی سوق دهد و آیا چیزی وجود دارد که این تغییر را برای او تسهیل دهد؟
  2. زیاد به آن فکر نکنید. مردان در مورد آنچه که می خواهند و نیاز دارند بسیار ساده نگر هستند. آنها نمی خواهند معانی پشت چیزهایی که به آنها می دهید را (مانند وقتی که شما از او هدیه ای می گیرید) تجزیه و تحلیل کنند. لازم نیست ماه ها وقت خود را صرف ساختن کلاژی از زندگی مشترک خود کنید. (مگر آنکه او ابزار کرده باشد که واقعا این را می خواهد.)
  3. به چیزهایی که آنها برای خود می خرند توجه کنید. اگر پسر یا همسر شما به طور منظم بازی های ویدیویی می خرد، پس چیزی در ارتباط با بازی برای او بخرید. وقتی مردی برای سرگرمی های خود از لحاظ مالی هزینه می کند، یقین داشته باشید که او از هدیه ای که مربوط به آنها است قدردانی کرده و خوشحال می شود.
  4. به اینکه دوست دارند چطور و کجا وقت گذرانی کنند، دقت کنید. ممکن است مرد مورد نظر شما از آن دسته افرادی نباشد که به طور منظم برای علایق و سرگرمی های خود پول صرف می کنند. اما دوست داشته باشد وقت خود را در جایی یا با پرداخت به چیزی بگذراند. او چه حرفه گرا و فنی باشد، چه ورزش دوست و اسپرت باشد و یا علاقمند به خودرو، در مورد علاقمندی های خود با شور و شوق خاصی حرف زده و احساسات عمیقی به آنها نشان می دهد.
  5. درباره چیزهایی که نیاز دارد تحقیق کنید. شما می دانید چه چیزی علاقه او را برانگیخته است، پس احتمالا چیزهایی وجود دارند که می توانند این علاقمندی را به سطح بالاتری برسانند. اگر او چیزی را دوست دارد که شما اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید، می توانید برای یادگیری بیشتر تحقیق کنید. شما مجبور نیستید چیزی به او هدیه بدهید که بسیار فراتر از سطح درک شما باشد. شما می توانید در عین اینکه نیازهای او را برآورده می کنید خرید مطمئن تری هم داشته باشید.
    برای مثال اگر او به عکاسی علاقمند است و حتی دوربین عکاسی دارد و زمان قابل توجهی را صرف عکاسی و یادگیری آن می کند، خرید یک لنز جدید می تواند هدیه ای پر ریسک باشد زیرا لنزها قیمت های بیشتر و کاربردهای متفاوتی دارند اما خرید یک سه پایه که متناسب با دوربین خودش باشد، هم به لحاظ اقتصادی کم ریسک تر و به صرفه تر بوده و هم او را برای یادگیری تکنیک های بیشتری در حوزه عکاسی تشویق خواهد کرد.
تصویر

هنوز مردد هستید؟ اشکالی ندارد، ما ایده ای برای شما داریم که بیشتر آقایان را خوشحال خواهد کرد

بهترین کادو تولد مردانه می تواند کادویی باشد که نقطه مشترک غالب آقایان است. همه ما می دانیم آقایان بسیار بیشتر از خانم ها به خودرو خود اهمیت می دهند؛ برای تمیز نگه داشتن و به روز کردن آن هزینه و وقت زیادی را صرف می کنند. همچنین ممکن است زمان زیادی را در روز داخل آن سپری کنند؛ پس هدیه مورد نظر شما باید در جهت کاربرد و آسایش و امنیت بیشتر راننده در خودرو باشد. پیشنهاد ما به شما خرید مانیتور خودرو اندروید است که یکی از جدیدترین تجهیزات درون خودرویی حال حاضر موجود در بازار است که هم به لحاظ اقتصادی قیمت مناسبی دارد و هم بسیار پر کاربرد است. اما اگر درباره این دستگاه چیزی نمی دانید جای نگرانی نیست چون به شما فروشگاهی معرفی خواهیم کرد که کارشناسان آن در کمال آرامش پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و مشاوره ای دقیق به شما ارائه خواهند داد.

تصویر
مانیتور فابریک در واقع یک پخش خودروی تصویری است که دارای سیستم عامل اندروید است و همه مزایای یک تبلت یا تلفن همراه اندرویدی را درون خودرو برای راننده تامین می کند. این مانیتور ها با یک فریم پلاستیکی مخصوص هر خودرو موجود هستند و به آسانی و بدون نیاز به هیچگونه برش کاری و دستکاری در داشبورد خودرو جایگزین فریم اصلی و فابریکی کارخانه می شوند.

مانیتور اندروید به همراه یک بسته کامل که شامل فریم مخصوص مدل خودرو، 2 کابل USB یک کابل RC یا همون خروجی صوتی، کابل برق، آنتن GPS و کابل دوربین دنده عقب است عرضه می شود.

فروشگاه اینترنتی اتوسول با هدف فروش تجهیزات صوتی و تصویری و تزئیناتی خودرو راه اندازی شده است. هدف ما ارائه بهترین کالاهای این دسته بندی به صورت عمده به همکاران، و تکی با قیمت هایی منصفانه به استفاده کنندگان نهایی عزیز است. در این راستا سعی ما بر این است که با تکیه به بیش از 10 سال تجربه و حضور در این بازار، با ارائه مشاوره صادقانه شما را در انتخاب کالای مناسب یاری کنیم.

تصویر

کاربردهایی که شما را شگفت زده خواهند کرد :

  • اتصال و کنترل قابلیت های تلفن همراه از طریق این مانیتور : از آنجا که در دست گرفتن گوشی تلفن همراه هنگام رانندگی کاری بسیار خطرناک و خلاف قوانین رانندگی است. با اتصال تلفن همراه به این مانیتور با کمک قابلیتی به نام میرور لینک راننده قادر خواهد بود تا به همه امکانات گوشی تلفن همراه خود از طریق مانیتور دسترسی داشته باشد. این مانیتور همچنین امکان تماس هندزفری را برای شخص راننده امکان پذیر می کند.
  • قابلیت کنترل دکمه های روی فرمان : اگر خودرو مجهز به دکمه های کنترلی روی فرمان باشد، به آسانی می توانید این دکمه ها را به مانیتور متصل کرده و با استفاده از آنها آهنگ های در حال پخش را پس و پیش کرده و صدای ولوم را کم و زیاد کنید یا حتی به تماس ها خود پاسخ دهید.
  • پخش فایل های صوتی و تصویری : مانیتور فابریک خودرو قابلیت پخش طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری را دارد و به دلیل سایز قابل ملاحظه 8 الی 9 اینچی صفحه نمایش آن، حتی سرنشینان عقب خودرو قادر خواهند بود فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را در طول مسیر رانندگی دنبال کنند.
  • شارژ تلفن و گجت های همراه : یکی از دو پورت ورودی USB این دستگاه مخصوص شارژ گوشی است و راننده می تواند بدون نیاز به پاور بانک و تنها از طریق این پخش تلفن همراه خود را داخل خودرو خود به آسانی شارژ نماید.
  • اتصال از طریق بلوتوث و وای فای : این پخش همچنین به فناوری های بلوتوث و وای فای مجهز است و کاربر می تواند آن را با هر دستگاه دیگری که در اختیار دارد به آسانی جفت نماید.
  • قابلیت مسیریابی به صورت آنلاین و آفلاین : دیگر برای مسیریابی در طول سفر نیازی به پایه نگهدارنده گوشی و اپلیکیشن های مسیریاب داخل گوشی ندارید چون همه این اپلیکیشن ها از طریق گوگل پلی و بازار به آسانی روی این دستگاه نصب شده و قابل بهره برداری هم از طریق اینترنت و هم از طریق آنتن GPS است.
  • اتصال به دوربین دنده عقب و مانیتورهای اضافی داخل خودرو برای سرنشینان عقب
  • و ده ها قابلیت جذاب دیگر...
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (1038 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (302 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (259 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (114 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (60 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (59 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (58 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (44 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (40 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (33 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (28 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (27 نظر) نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفه ی شده😍 (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 (ویدئو) راز جوانی یانگوم "جواهری در قصر" در 53 سالگی / یانگوم هیچ درکی از پیر شدن نداره مثل اینکه هدیه خاص و ویژه ملیکا رسولی، قهرمان کاراته ملی پوش به علی دایی / خانم کاراته کا ارزشمندترین دارایی اش را به اسطوره داد ... (ویدئو) صدایی که هم‌اکنون می‌شنوید، اعلام وضعیت قرمز است، معنی و مفهوم آن این است که کنکور از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است... رونمایی از استایل دامادی فوق العاده شیک و باکلاس هادی کاظمی در روز عقد با سمانه پاکدل/ آقا و خانم بازیگر مثل همیشه خاص‌پسند+عکس جدیدترین عکس پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران با لباس های اصیل و ایرانی/رنگ و بوی بهار رو میده خلاقیت جالب و خنده دار یک ایرانی برای درست کردن گاری لوکس با استفاده از خودروی فرسوده و اسب/ انگار سوار بنز شده😂+عکس نگاهی به تولد 30 سالگی امیرحسین فتحی بازیگر سیاوش سریال جیران در دل جنگل/ چه خلوت +عکس ماجرای عجیب انتقال پیکر حضرت یوسف توسط حضرت موسی به فلسطین صبحانه عاشقانه رضا گلزار با عشق زندگیش/ چه میزی چیده برا آیسان خانومش+ عکس اذان گفتن جالب حامد شاکرنژاد قاری برنامه محفل در گوش دختر ناز و زیبای مهران غفوریان+ویدیو رونمایی از مادر شوهر واقعی ریما رامین فر هما سریال پایتخت/ بیشتر شبیه عروسش هست تا پسرش! +عکس (تصاویر) خلق شاهکار مینیاتوری بر روی نوک مداد پذیرش دانشگاه با آیلتس 6، امکان پذیر است یا خیر؟ خلاقیت تحسین‌برانگیز شهرداری ساری در طراحی مار با مانع های U شکل پیاده‌رو+عکس/ دست مریزاد و باریکلا به این ذهن 👌 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم دکوراسیون شیک و مدرن خانه سارا و نیکای سریال پایتخت در سوئد/ هنر استفاده از شمع ها در چیدمان خانه جدیدترین سلفی گلزار در کنار همسرش، آیسان/ بنظرتون کیکه یا واقعیه؟😄 (ویدئو) خورشت کرفس به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان/ ببین باز چه میکنه! ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (فیلم) خواندن شعر دوران کودکی با صدای کودکانه توسط حاج آقا/ از شدت خنده اشک نیما شعبان نژاد دراومد آیا میدانستید آمریکا دو رئیس جمهور وسرود ملی دارد؟/یکی از عجایبی که راجع به آمریکا نمیدانستید! (ویدئو) شرکت کننده حذف شده برنامه "صداتو" با صدای شگفت انگیزش حاضران را حیرت زده کرد/ ببینین صحنه رو چطور تو مشتش گرفته! واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (ویدئو) نگاه های جذاب و عاشقانه هانده ارچل و شهاب حسینی بهم/ در نقش شمس تبریزی و کیمیاخاتون (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست!
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی!