دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

نویسنده کیهان رئیس جمهور را تهدید کرد 

یکشنبه، 24 دی 1396
کد خبر: 1905
ساعدنیوز: یادداشت نویس کیهان پس از رفع فیلترینگ تلگرام توسط حسن روحانی ، به انتقاد شدید از این اقدام پرداخت و مسئولیت آن را متوجه روحانی و وزیر ارتباطات دانست.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز و به نقل از فرارو، پس از رفع فیلتر تلگرام مهدی محمدی یادداشت نویس کیهان و وطن امروز در چند مطلب در کانال تلگرامی خود به انتقاد شدید از این اقدام روحانی پرداخت و در یادداشتی نوشت: مسووليت رفع انسداد آن مستقيما با روحاني و آذري‌جهرمي است.

در حالي كه نقش تلگرام در آشوب‌ها و خشونت‌هاي اخير ثابت‌ شده و تلگرام نشان داده در حوزه‌هاي جرم‌خيز و آسيب‌رسان، از جمله سوءاستفاده از اطلاعات مردم، مشاركت در طرح‌ريزي عليه امنيت كشور، ايجاد بستر امن براي شبكه‌هاي توليد خشونت، سوق‌دادن گروه‌هاي حساس مانند كودكان به سمت آسيب‌هاي غيرقابل جبراني مانند خودكشي و ... به‌هيچ‌وجه مسووليت‌پذير نيست، مسووليت رفع انسداد آن مستقيما با روحاني و آذري‌جهرمي است.

اين لحظه، در كارنامه وزير ارتباطات كه ظاهرا تصور مي‌كند مي‌تواند هم‌زمان در همه جبهه‌ها بازي كند، ثبت خواهد شد. اميدوارم لااقل از پاول دوروف اجازه دسترسي به سوابق ديجيتال جرائمي مانند قتل كودكان و توزيع موادمخدر را گرفته باشد! و اميدوارم مسووليت همه آنچه را كه از اين پس رخ خواهد داد نيز بپذيرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی