نوجوانان شیرازی تحت تاثیر گروه «بی‌تی‌اس» بودند؟

  چهارشنبه، 08 تیر 1401 ID  کد خبر 211226
نوجوانان شیرازی تحت تاثیر گروه «بی‌تی‌اس» بودند؟
ساعد نیوز: فردین علیخواه باور دارد که نهادهای فرهنگی ما نه تنها کمکاری نکرده‌اند بلکه فعالیت بیش از اندازه آن‌ها در زمینه تبلیغات ایدئولوژیک باعث شده تا جوانان و نوجوان به گونه دیگری خودشان و عقایدشان را در جامعه نمایش دهند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از آخرین خبر، روز پنج شنبه، دوم تیر بود که ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد و حواشی و واکنش های زیادی را به دنبال داشت. ویدیویی از نوجوانان شیرازی که پوشش هایشان متفاوت از چیزی بود که در رسانه هایی مثل صدا و سیما به تصویر می آید. تجمع نوجوانان شیرازی در بلوار شهید چمران، مهر تاییدی بر روند تغییر پوشش ظاهری افراد جامعه بود که نهایتا با دستور دستگیری «لیدرها» و «سرتیم» این تجمع، با آن برخورد شد .

اما موضوع اصلی اینجاست که آیا زمان زیادی است که این تغییرات در جامعه شکل گرفته؟ و آیا مسئولین نظارتی و نهادهای فرهنگی متوجه این موضوع هستند؟ چگونه می توان با این رفتارها مواجه شد؟
برای رسیدن به پاسخ این سوال ها سراغ فردین علیخواه، عضو گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان رفتیم تا این موضوع را بررسی کنیم.

انتشار ویدیوی نوجوانان شیرازی نشان می دهد ما با چه پدیده اجتماعی مواجه هستیم؟
واقعیت آن است که من با دیدن حضور نوجوانان در فضاهای شهری خوشحال می شوم. در طول سال های قبل، در اغلب نوشته ها و سخنرانی هایم درباره چیزی ابراز نگرانی کردم که آن، «مهاجرت از استریت به اسکرین» بود. ببخشید که از کلمات انگلیسی استفاده می کنم. منظورم مهاجرت از خیابان به صفحه نمایش گوشی یا کامپیوتر است. این امر تبعات مختلفی دربر دارد. برای مثال می توان به محدود شدن زندگی به فضای آنلاین و اختلال در روند اجتماعی شدن اشاره کرد. حالا اتفاقی که در حال رخ دادن است، مهاجرت معکوس از اسکرین به سوی استریت است. در موقعیت جدید شاهد هستیم که نوجوانان به دنبال فتح خیابان های شهر و میادین شهری هستند. این موضوع فی نفسه بد نیست.

آن ها می خواهند امضای خودشان را بر فضاهای عمومی شهری حک کنند. در عرصه سیاست هم ما شاهد مهاجرت معکوس از اسکرین به سوی استریت هستیم. گروه های اجتماعی ناراضی، نظیر بازنشستگان یا معلمان به جای آنکه از طریق لایک کردن، نارضایتی خودشان را اعلام کنند، ترجیح می دهند مقابل سازمان های دولتی مسئول تجمع کنند. نوجوانان نیز گویا تصمیم گرفته اند به جای آنکه هویت های متمایز خود را در صفحات اینستاگرام به رخ بکشند، آن را به خیابان و صحنه جامعه بیاورند. این اتفاق، مثبت است. هر چقدر، چه نوجوانان و چه سایر گروه های اجتماعی، این امکان را داشته باشند که رفتارهای اجتماعی و فرهنگی شان را به صحنه های عمومی بیاورند و به دیگران نشان دهند، مثبت است.

در موضوع دورهمی نوجوانان شیرازی، (من ترجیح می دهم به عمد حتی از کلمه مسأله استفاده نکنم چون آن را مسأله نمی بینم) مشاهده شد که برخی از مسئولان گفتند نهادها و دستگاه های فرهنگی در طول سال های متمادی کم کاری کرده اند و ضعف ها متوجه آنان است. من می گویم این نهادها به هیچ وجه کم کاری نکرده اند. در مطالعات اجتماعی اصطلاحی داریم با عنوان (oversocialization) که ترجمه تحت اللفظی آن می شود، اجتماعی کردن بیش از حد، یعنی وقتی اجتماعی کردن، به آستانه لبریز شدن برسد. به نظر من این نهادها این کار را انجام داده اند یعنی نه تنها کم کاری نکرده اند بلکه نوجوانان را با تبلیغات ایدئولوژیک و عقیدتی خود خفه کرده اند. ببخشید من این تعبیر را استفاده کردم چون کلمه ای بهتر از این نمی تواند بیانگر وضع فعلی باشد.

این نهادها باید از خودشان این سوال را بپرسند که چرا ما تمام قوا و نیروی مالی و فکری مان را به کار گرفتیم تا نوجوانانی مؤمن پرورش دهیم ولی حاصل، این گونه شد؟ آنان به سمت تحلیل کم کاری نروند بلکه به سمت آسیب شناسی پرکاری و آسیب شناسی بروند. این بیشتر می تواند به آن ها کمک کند تا پاسخ خود را بیابند.

نوجوانان مانند سایر گروه های اجتماعی در این کشور تغییر کرده اند. آنان جسورتر شده اند. شما بگویید کدام گروه اجتماعی در این کشور تغییر نکرده است؟ به دختران باحجاب در شهر نگاه کنید. به کوله پشتی ای که پشت شان انداخته اند، به ساعت برندی که در دست دارند، به کتانی هایی که با شلوار جین و سرآستین خود ست کرده اند،به آرایش مد روزی که دارند و به کافه هایی در شهر که می روند.این ها تغییر نیست؟ منظورم آن است که دختران باحجاب در خانواده های مذهبی هم تغییر کرده اند چون به زمان اکنون تعلق دارند. این روزها دختران باحجاب و چادری می بینم که در کافه های شهر سیگار می کشند. این ها تغییر نیست؟ می خواهم این را بگویم که در جامعه فعلی ایران، همه گروه های اجتماعی تغییر کرده اند و فقط این مسئولان هستند که چشم های خود را نسبت به تغییرات بسته اند.

من به عنوان یک پژوهشگر اجتماعی مشفقانه و صادقانه می گویم. با انسداد نمی توان به سراغ پدیده های فرهنگی و اجتماعی رفت. جامعه ایران هم اکنون بسیار متکثر شده است. ما سبک های مختلف زندگی داریم. مسئولان اگر به دنبال ثبات اجتماعی هستند، به جای تبلیغ یک سبک زندگی که کانون آن انسان سربه راه است، به مردم، مُدارای اجتماعی نسبت به سبک های مختلف زندگی را آموزش دهند. انسان های متفاوت باید یاد بگیرند که با صلح کنار همدیگر زندگی کنند و همدیگر را بپذیرند. این به قوام و استحکام جامعه کمک می کند. من خوب هستم و تو بد، دیگر کارساز نیست. گناه اندیشی در سیاست های فرهنگی، به نظرم کارساز نیست.

آقای علیخواه فکر می کنید این تغییر و به روز شدن ممکن است ناشی از تأثیرپذیری از گروه هایی مانند بی تی اس باشد؟ ببینید اگر دقت کرده باشید، آن پوشش هایی که دیدیم بی شباهت و حتی کم شباهت به پوشش اعضای آن گروه موسیقی نبود. شما این تأثیرپذیری را قبول دارید؟
بدون تردید تأثیرپذیری وجود دارد. این روزها گروه های پاپ کره ای در زندگی نوجوانان ایرانی حضوری جدی دارند و تحقیقات مختلف هم این را نشان می دهند. ولی باز من این را در چارچوب حال و هوا و اتمسفر حاکم بر دوران نوجوانی می بینم و می فهمم. نمی خواهم نگاه تحقیرآمیز به نوجوانان داشته باشم که این را می گویم. من هم وقتی نوجوان بودم به دنبال قهرمان زندگی ام می گشتم. در دوران ما در دهه شصت هم راکی، رمبو، آرنولد، موزیک بریک دانس و موزیک هندی بود. در نسل های قبل تر هم قهرمانان دیگری حضور داشتند. راستش من این را مسأله نمی بینم. این نوجوانان پاپ کره ای دوست دارند. البته مانند هر پدیده دیگری اگر این شیفتگی منجر به آن شود که زندگی روزانه فرد تحت الشعاع قرار گیرد باید نگران بود. باید توجه کنیم که خیلی از اوقات سبک های موسیقایی نیز می توانند بیانگر حرف و پیام باشند.

در قرن بیستم این موضوع درباره موسیقی هیپ هاپ وجود داشت.گرایش جوانان سیاه پوست حاشیه نشین به این سبک از موسیقی،به باور برخی از جامعه شناسان واکنشی بود به در حاشیه بودن، یا نادیده گرفته شدن این افراد توسط طبقه متوسط جامعه. آنان فکر کردند که با موسیقی می توانند در مقابل طبقه متوسط عرض اندام کنند. همانطور که گفتم دنیای جدید، دنیای رقابت و رفاقت هویت هاست. هویت ها در دنیای جدید با هم بده بستان دارند. چیزی می دهند و چیزی قرض می گیرند. گرایش به موسیقی کره ای را هم می توان از این زاویه دید.

از زاویه دیگری ماجرا را نگاه کنیم، به هر حال اگر این نوع پوشش مورد پسند افراد جامعه نیست، چگونه باید با آن برخورد شود، صداو سیما، سینما، تئاتر(در کل نهادهای فرهنگی ما) تا کنون نتوانسته اند کاری انجام دهند. این مسأله یا باید مورد پذیرش قرار گیرد یا باید با آن برخورد شود، راهکار پیشنهادی چیست؟
من فکر می کنم ما نیاز داریم تا از ابتدا تعریف کنیم که چه چیز مسأله است و از نگاه چه کسانی مسأله است. شاید ما در تعریف چیستی مسأله دچار اشتباه باشیم. بگذارید مثال بزنم. یکی از دانشجویان قدیمی من تعریف می کرد که در یکی از مراکز امنیت اخلاقی، پلیس با خانواده ها تماس می گرفت و خبر بازداشت فرزندشان را در مهمانی به آن ها می داد. او می گفت که تقریباً تمام خانواده ها می گفتند که حضور دخترشان در مهمانی با اطلاع آنان بوده است و با این موضوع هم هیچ مشکلی ندارند. منظورم از این مثال آن است که جامعه ایران تغییر کرده است. متأسفانه آنچه مردم آن را شادی می دانند، حکومت برنمی تابد و آنچه حکومت نشاط(و نه شادی) تعریف می کند برای مردم کسالت آور و یا ایدئولوژیک است. باز هم می گویم. مُدارای اجتماعی نسبت به دیگریِ متفاوت، راه حل جامعه در وضعیت فعلی است. همانطور که گفتم سیاست های فرهنگی در دوران جدید، برای نسل جدید، باید به سمت مفاهمه، گفت وگو و مُدارای اجتماعی برود. مدارس به دانش آموزان یاد بدهند که نسبت به دیگریِ متفاوت، مُدارا داشته باشند.

اگر برخورد نشود، موضوعات و عقاید دینی و مذهبی در یک جامعه اسلامی زیر سوال می رود یا خیر؟ و اگر برخورد شود، به آزادی فردی افراد لطمه وارد می شود؟
این جمله معروف را همه شنیده ایم که هر نسلی باید امکان و فرصت آن را داشته باشد تا زندگی خودش را بسازد. من فکر می کنم که مفاهمه و درک متقابل در سطح جامعه و کوتاه آمدن حکومت از دخالت در امور فرهنگی جامعه راه برون رفت از تنگناهای فعلی جامعه ایران است. مگر کشورهای همسایه ایران مسلمان نیستند؟ مگر آن ها مسلمان ندارند. بگذارید من به پژوهشی اشاره کنم که نتایج آن به زودی در قالب مقاله ای منتشر خواهد شد. در آن پژوهش با دختران باحجاب مصاحبه های عمیق انجام داده ایم. دخترانی که من آن ها را نسل (تری. این. وان) نامیده ام. جالب ترین نکته این مصاحبه ها آن بود که اغلب مصاحبه شوندگان تحقیق، نگاه فردگرایانه و توأم با مهربانی و مفاهمه به هویت های متفاوت با خودشان داشتند. آنان حجاب را یک انتخاب شخصی می دانستند و معتقد نبودند که در این خصوص باید تحمیلی در کار باشد. این یعنی نسل جدید خانواده های مذهبی هم دیگر مانند والدین سنتی شان و به ویژه مانند حکومت فکر نمی کنند. حداقل من در دانشگاه، شاهد دوستی دانشجویان غیرمذهبی با دانشجویان مذهبی هستم و مشکلی هم بین آنها وجود ندارد. فکر می کنم ما نیاز به درک متقابل گروه های اجتماعی نسبت به یکدیگر داریم.


  دیدگاه ها
به تو چهه
2 سال پیش

چه ربطی بت اعضا بی تی ای داره خودم ارمیم بعد اسمش روشه جوان خود اعضا هم جوان هستن
رستمی
2 سال پیش

والا اینجور که من میبینم اینا بیشتر تحت تاثیر تتلو رپ فارس قرار گرفتن😂😂😂
BTS
2 سال پیش

من یک ارمی ام و از بی تی اس خیلی خوشم میاد وجواب کسانی که میگن من ارمی بودم ولی الان از بی تی اس بدم میاد اینه که لیاقت اهنگ های خوب اینجوری رو ندارید
BTS
2 سال پیش

کاملا درسته
BTS
2 سال پیش

در پاسخ به: دقیقا
دقیقا
BTS
2 سال پیش

تبریک میگم ای کاش ادم هایی مثل شما هم وجود داشت
بازدیدکننده
2 سال پیش

یه ادم
2 سال پیش

همه مونم تو سن بلوغ نیستیم گلم همه فک و فامیلای ما ارمی هستن
یه ادم
2 سال پیش

نه که خودت خیلی قشنگی
بازدیدکننده
2 سال پیش

بله خانم شما د ست میگید کمتر کسی هست که اینطوری باشه
بازدیدکننده
2 سال پیش

اره من قبلا ارمی بودم ولی بعد یمدت پشیمون شدم و الان دیگه ار می نیستم
بی نام
2 سال پیش

من ارمی نیستم ولی برای طرفداری خیلی چرت و پرت گفتین یکی میگه من چادریم و جانمو برای سردارم و رهبرم فدا میکنم و..... 😐😂 خدا شفاتون بده 😂 همتون بعد یه مدت از ابنکه ارمین پشیمون میشین همتون و خودتونو سر زنش میکنین اوکی ارمی باشین بی احترامی نمیکنم ولی پشیمون میشین همتون همین و برین به جاهلیت خودتون ادامه بدید بای ارمیای جاهل 😂🙌🏻
یه فن بوی
2 سال پیش

فک کنم شما گرم شدن زمین رو هم به بی تی اس ربط میدید🗿🤌🏻
نازی
2 سال پیش

ولی تو مزخرف تری که به علایق بقیه احترام نمیزاری دوسشون نداری نداشته باش حقه اینم نداره که بهشون توهین کنی
Metikai
2 سال پیش

بنظر من ربطی به بی تی اس نداره و حتی گروه های دیگه... هر کسی عقل داره و خودش باید تصمیم بگیره که چیکار بکنه . هرکسی سبک پوشش خودشو داره مثل هر علایق دیگه اش . من خودم یه آرمی ام اما سبک پوشش خودمو دارم . شاید چیزی که ما می‌بینیم مثل یه گزینه باشه برامون که اونم در صورتیه که ازش خوشمون بیاد یا دلیلی برای انتخابش داشته باشیم اما بازم تصمیم آخر با خودمونه که آیا من اینو انتخاب کنم یا نه...
فاطمه
2 سال پیش

منم با نظرت موافقم
فاطمه
2 سال پیش

این مزخرفات رو تمومش کنید این اصلا ربطی به بی تی اس ها نداره به اونجا چه که اینا منحرفن این واقعا که دیدین یه اتفاقی افتاده تقصیر انداختین گردن بی تی اس ها واقعا این یه توهین بزرگ به بی تی اس هاست
کاکاسنگی
2 سال پیش

وای وای تلجیدیم کودک ۱۰ ساله
کاکاسنگی
2 سال پیش

درود بر تو🗿🔥
کاکاسنگی
2 سال پیش

بخدا باید تمام سایت هایی که درباره گروه موسیقی بی تی اس آهنگ ، عکس ، فروش لوازم را باید فیلتر نمود ، هرچه زودتر اقدام شود جوانانمان از دست دارن میرن😔
چا اون وو
2 سال پیش

من خودم یه کره ای یم بی تی اس هستم کسی نمیتونه کا ر اشتباهی رو که کرده گردن ما بندازه این متن حرفا اصلا ربطی به ما بی تی اس ها نداره این کار ما رو بی نهایت اعصبانی میکنه حرفی شما زدین توهین آمیز به بی تی اس هست شما به توهین کردین و میخواین مارو تحقیر کنید واقعا که
بازدیدکننده
2 سال پیش

واقعن این حرفت عالی بود 💜
مهدیه
2 سال پیش

دقیقا همینطوره😅 اونا فقط چندتا نوجوون بودن که با اختیار خودشون تصمیم گرفتن با لباس های اکسسوری بیان بیرون این الان چه ربطی به بی تی اس داره😅
army girl
2 سال پیش

همینو بگو تازه بی تی اس پوشش مناسبی داره
army girl
2 سال پیش

واقعا متاسفم برای طرز فکرتون من خودم ارمیم و دوستانی مذهبی دارم که ارمی هستن و این کارایی که شما میگین رو انجام نمیدن و اینکه بی ربط میاین ارمی هارو با همچین دخترایی مقایسه میکنین اصلا این کارتون خیلی توهین بزرگی به ما ارمی هاست 😐💜
Bts
2 سال پیش

من الان خودم 2 ساله ارمیم هم نماز میخونم هم حجاب دارم هم تو اخلاق شعور از خیلیا بهترم اونایی که میگین بی تی اس رو اینا تاثیر میذاره اینا رو کم میکنه پس چرا روی من تاثیر نداره؟ چرا یکم چشماتون رو باز نمی کنید ببینید بی تی اس با این چیزا پایمال نمیشه چرا بجای هیت دادن سرتون تو کار خودتون نیست؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

همچنین
Army
2 سال پیش

این موضوع هیچ ربطی به بی تی اس نداره
آرمییییی
2 سال پیش

من نمیدونم هرکی هر کاری میکنه میندازن تقصیر بچه هام 😥بمیرم براشون.😥😟😔
ARMY
2 سال پیش

الا این هیچ ربطی به بی تی اس نداره من یه دختر چادری ام و تو بسیج هم عضو هستم و به هیچ مسم مربوط نیست که علایق من چیه اصلا آقا ما بی تی اسو دوست داریم من فکر نمیکنم برای کسی مشکلی به وجود بیاره این افکا مریض شماست که میاید میگید بی تی اس شیطان پرسته و فلانه شما یکم منطق ندارید
ارمی
2 سال پیش

اصلا یه کاری کنید بهتده انقدر فشار بخودید انقدر حرص یخورید که بیهوش بشید این بهتره فکر کنم شما هر کاری کنید دید گه ما ارمیا راجبه به بی تی اس تغییر کنه اشتباه میکنید دید گاه ما ارمیا عوض بشو نیست
ارمی
2 سال پیش

اره تو سن بولوغیم ولی یاددت باشه که هر اتفاقی میفته ربطی به بولوغ نداره ما فقط طرف داره بی تی اس هستیم و به اینکه ارمی هستم افتخار میکنیم برو خودت ببین که امر مقار چه جوری از پارک جیمین شی لباسش رو تغلید کرد
ارمی
2 سال پیش

هرچی بشه میندازین گردن بی تی اس یعنی تمام مشکلات جهان حل شده که نیگید بی تی اس فلان بی تی اس بیسان خیر من یه فن گرل بی تی اسم و افتخار میکنم کا فن بی تی اس هستم چون بی تی اس بهم روحیه داد بهم خوشحال بودن رو یاد داد بهم یاد داد که چه جوری به خودم عشق بورزم همه یه اینارو من مدیون بی تی اسم اصلا خودتونـرم برید راجبه بی تی اس تحقیق کنید بعد این چرت وپرت هارو بنویسید تو گوگل
هوم؟
2 سال پیش

نمیخام چیزی بت بدم پس دهنمو باز نکن!
وای خدااااا
2 سال پیش

چ ربطی ب بی‌تی‌اس داره ، بی تی اس فقط بعضی وقتا لباس لش میپوشن و این ی سبک از لباس پوشیدنع کلا لباس لش زیاد هس توی همجا هس فقط بی تی اس نیس ک بعضی وقتا لش میپوشه،متاسفم خیلی ذهنتون محدوده هعی هرچی میشه تغصیر بی تی اسع
Fatemeh
2 سال پیش

الان این کار شیرازیا چه ربطی به بی تی اس داره؟ بی تی اس همونه که تو استادیوم عربستان توی ماه رمضان موسیقی خواندن و موقع اذان قطع کردن بعد خواننده های خودمون هیچ وقت این کارو نکردن
بازدیدکننده
2 سال پیش

کاملا با نظرت موافقم کاش میشد همه مثل تو فکر کننن
.... تورو سننه
2 سال پیش

ببین من خودم الان دوساله آرمی ام اما رو پوششم هیچ تاثیری نزاشتن آدم وقتی عقل داشته باشه خودش میدونه چجوری باید بگرده به بقیه هم ربطی نداره
.... تورو سننه
2 سال پیش

مگه فقط ایران و عربستان مسلمون داره بعدش هم کنسرتشون تو عربستان بود که موقع اذان کنسرت رو متوقف کردن و بار ها بارها احترام خودشون رو نسب به مسلمونا نشون دادن رمضان رو تبریک گفتن و از زیبایی حجاب صحبت کردن پس دیگه ببند دهنتو یکی از اعضا هم حتی یه بار یه دستمال سر دستش بود که روش نوشته بود الله 😐
Mohadeseh
2 سال پیش

چی بگم اخه که اگه تا دو روز هم بشینم حرف بزنم حرفام تموم‌نمیشه بنابراین تو یه کلام‌خلاصش میکنم فقط اینکه متاسفم براتون😒
به ت چه
2 سال پیش

نه تحت تاثیر
m
2 سال پیش

بیو پایین عامو سرمون درد گرفت
...
2 سال پیش

عسیسم😔🦥
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم آرمی ام وتیتر این خبر خیلی متعجبم کرد اول خواستم مثل شما بهشون فحش بدم ولی وقتی متن رو کامل خوندم فهمیدم که یک فرد با سواد این مقاله رو نوشته و هیچ بی احترامی هم به بی تی اس وهم آرمی ها نکرده
نمد.
2 سال پیش

ودف چرا میندازین گردن بی تی اس¿🗿
بازدیدکننده
2 سال پیش

خخخ 😂غزیز من هر جور که دلشون می خواد لباس بپوشن به منو تو هیچ ربطی نداره بعد معلوم که بی تی اس فرشتش دفعه اخرت باشه به بی تی اس توهین وگرنه با ارتش ارمی ها در میفتی بابای گلم 😒
m
2 سال پیش

اینکه بی تی اس تلاش کرده و طرفدارای زیادی هم داره ربطی به مساوات و غیرمساوات نداره و این زیاده روی در موسیقی نیست این تلاش بیشتر واسه موفقیت بیشتره عزیزم خواننده های دیگه هم بیشتر تلاش کنن تا مثل اونا بشن این که دیگ تقصیر بی تی اس نیست
آرمی
2 سال پیش

منم طرفدار ماکان بند نیستم چیزی بهشون نمیگم حالا خوبه منم بگم ماکان بند مزخرف ترین گروهه
آرمی
2 سال پیش

خدا هدایت می‌کنه تو دخالت نکنی خیلی عالیه
m
2 سال پیش

من خودم ارمیم و کاملا مخالفم با اینکه میگن بی تی اس روی افراد تأثیر میزاره ولی دلیل نمیشه بیای به تتلو یا بقیه خواننده های ایرانی توهین کنی عزیزم
BTS 💜 ARMY 💜 FOR EVER
2 سال پیش

سطح شعور رو درک و فهمت همین قدره الان تو دوست داری ما آرمی ها یا هر کس دیگه به گروه مورد علاقه تو توهین کنیم تو که از درک و فهم هیچی سرت نمیشه نمی خواد درباره بزرگ ترین و معروف ترین و پر طرفدار ترین گروه پسرانه جهان نظر بدی پچسب به گروه مورد علاقه خودت و اینقد پات رو از گلیمت دراز تر نکن چون هیچکی از تو نظر نخواست
m
2 سال پیش

اول ک دلشون خواسته چادر کنار بزارن به توچه اصلانم ربطی به بی تی اس نداره که دوستای تو چجوری میگردن میخواسن روشن تاثیر نزاره که تو هم وایسادی شایع پراکنی می‌کنی
BTS 💜 ARMY 💜 FOR EVER
2 سال پیش

تموم شد؟خیلی تاثیر گذار بود
Reza
2 سال پیش

به خودت گفتی که به من مربوط نیست؟
melika
2 سال پیش

خب این نشون میده که انقدر بی تی اس معروف و بزرگ هست که شما زورتون گرفته میخوایید اون هارو تقصیر کار نشون بدین من خیلیم بهشون افتخار میکنم👏👏👏👏👏خیلیم دوسشون دارم
Reza
2 سال پیش

خدایا به راه راست هدایتش کن دیگه راهو چپو با راست اشتباه گرفته
ی ارمی بدبخت
2 سال پیش

بعدم بی تی اس حذفش شاد کردن مردمه اونا من و نجات دادن یا اهنگاشون ببین واسه نسل ما واسه نسل کیوان اونا الگو هسن واسه ما الگوی شادی و اینکه میتونی حتی با مشکلات هم ب زندگیت ادامه بدی
ی ارمی بدبخت
2 سال پیش

اصلا دیوار کوتاه تر مال پسرا نی هر چی هس میچسبونین ب پسرا بعدش من دوستم چادریه بعد الان فن بوی بی تی اسم هس چ ربطی داره بعد حالا اصلا کاکا دممون گرم .
بازدیدکننده
2 سال پیش

نمدونم اینی که میگی واقعیه یا نه ولی نمیشه گفت اصکی رفته چونکه تو دنیا فقط یه دست لباس با یه تِم وجود نداره و ممکنه لباسا شبیه به هم باشن
یه بنده خدا
2 سال پیش

شما دیوونه هستید که واسه این چیزا وقت تلف میکنید
یه بنده خدا
2 سال پیش

لعنت به بی تی اس من ازشون متنفرم . یه مشت قیافه بُزی
آرمی
2 سال پیش

ودف؟ حالتون خوش نیستا چه ربطی به بی تی اس داره خدایی تا کی می خواهید ادامه بدید بستون نیست؟ خدا شفاتون بده الهی آمین
بازدیدکننده
2 سال پیش

ببین شاید اونا مجبور بودن چادر بپوشن یا به خاطر حرفای مردم چادر میپوشیدن که با بی تی اس یاد گرفتن که تو هر جور هستی باید خودتو دوست داشته باشی لطفا همه چی رو تقصیر بی تی اس نندازین به ما آرمی هام کاری نداشته باشین
بردیا
2 سال پیش

ولی استایل این بچه ها اصلا شباهتی به استایل کیپاپ نداره،امیدوارم کمی تحقیق کنید و بعد مطلبتون رو ارائه بدید
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا داری همون کاری که اون میکنه رو میکنی الان چه فرقی داری با اون، بعدم امیر مقاره چه گناهی داره که داری به تمسخر میگیری اونم انسانه
بازدیدکننده
2 سال پیش

هست خیلی هم هست حرف راست شنیدین تحملش ندارین
Unknown
2 سال پیش

شماها چرا وقتی توانتون نمیرسه چرا میندازین تقصیر بی تی اس؟ودف
گروه BTS
2 سال پیش

واقعا کجاش به بی تی اس ربط داشت من خود آرمی هستم طرف داره بی تی اس هستم اگه سیل هم بیاد میگید بی تی اس سیل آورد بعد من خودم لباس و لیوان و عکس و خیلی چیزها دارم از گروه بی تی اس دیگه زر نزنید که بی تی اس اینجوریه من خیلی بی تی اس رو دوست دارم کسایی که طرف دار بی تی اس نیستند ایشالا چشم حسودها کور بشن
بازدیدکننده
2 سال پیش

چقدر ادم با شعور مثل تو خوبه. چون به ایدلمون احترام میزاری به ایدلت احترام میزارم و ارزوی پیشرفتش رو دارم🤝🏻🌼💙
جمع کنین باو
2 سال پیش

بابا جمع کنین این مسخره بازیارو تا چب میرین راست میرین میگین بی تی اس بی تی اس توی قلب تمام آرمی های جهان جاداره وتمام شما نمیتونین بااین چرت وپرتا مارو ازاون فرشته ها محروم کنین😏 باافتخار فن بوی دواتیشه بی تی اس حرفی داری باماآرمی هابزن دادا😎
دیبا
2 سال پیش

خوشحالم میبینم یه فن بوی بینمون هست و ازمون دفاع میکنه:))))
ن.م
2 سال پیش

اون دوستای تو منتظر یه موقعیت بودن که حجابشونو بردارن اصلا ربطی نداره چشاتو باز کنی میبینی آرمی باحجابم هست
ن.م
2 سال پیش

چه مسخره چه ربطی به bts داره زورتون به کسای دیگه نرسید دوباره امدین سراغ bts?!
...
2 سال پیش

چرت و پرت نگین
ارین
2 سال پیش

حله داش ماکان خوبه😂
Ami
2 سال پیش

قشنگ معلومه دارید فشار می‌خورید تا کم میارن عه بی تی اس عه عه کیپاپ عه فازتون چیه؟😂😔
سونی
2 سال پیش

یعنی چی هر چی بشه تقصیر بی تی اس میشه😐 ک حتی ی نوجوان بمیره هم می‌خوان تقصیر بی تی اس بندازن 😑😐 منم فن اون گروه ام وجز بهتر کردن روحیه ام و ..... هیچ ضرری بهم نرسوندن این چرت و پرت ها رو ننویسید بندازید گردن کسی دیگر
نام من؟
2 سال پیش

قشنگ تخصص ربط دادن هر چرت و پرتی به بی تی اس رو دارید🗿
هوف
2 سال پیش

همینوبگو🗿ولی نمیشه سرزنششون کرد الان توسن بلوغن پس فردایادشون میره
بازدیدکننده
2 سال پیش

به هیچ عنوان موافق نیسم.. چرا ربطش میدین ب بی تی اس؟ چیکارتون کرده مگه؟ چرا اینقد بد جلوه میدینشون.. نمیفهممتون واقعا
هوف
2 سال پیش

هرکی اومده نظر بخونه لایک کنه😂😂😂
بازدیدکننده
2 سال پیش

بهترین حرف را زدی منم با تو موافقم
ناشناس
2 سال پیش

شاید براتون جالب باشه که در زمان قبل از انقلاب پدربزرگ من به مادر و خاله ام اجازه انتخاب دادن که میتونن با حجاب باشن میتونن نباشن میتونن چادری باشن میتونن نباشن. انتخاب رو به خود اونها واگذار کردن و خاله ی من چادر رو انتخاب کردن و مادرم هم حجاب بدون چادر. در مواقعی که لازم باشه من و مادرم چادر سر میکنیم مثل مسجد روزه و ... به نظرم حجاب و دین باید به خود افراد اختصاص داده بشه حتی پسرا هم میتونن انتخاب کنن که کدوم دین رو میپذیرن و تبعیت دارن ازش
بازدیدکننده
2 سال پیش

خدا خیرت بده.. خوبه همیشه پیام بی تی اس اینه ک زندگی ادامه داره و ادامه بدین و تلاش کنین و فقط پیامای مثبت میدن. تازه از حجابمونم خیلی تعریف کردن و خوششون اومده. نمیفهمم چرا ب بی تی اس ربطش میدن واقن
ارمی
2 سال پیش

وایسین ی لحظه چون بی تی اس خیلی طرفدار داره انقد جو گرفتین ک همه چی تقصیر اوناس اینهمه فن مسلمونو با حجاب دارن دیگ چ ربطی ب اونا داره اینهمه سلبریتی آمریکایی هس چرا همش تقصیر کیپاپو بی تی اس میندازین خو
یسنا
2 سال پیش

تیپ دخترا چه ربطی به بی تی اس داره اخههه مد جدید این شده اینقدر حرص نخورین که کل دنیا طرفدار بی تی اس هستن هر چقدر بخواین حرف دربیارین ولی بازم از ارزش و محبوبیت بی تی اس کم نمیشه زیاد برای ما ارمی ها اینجور چیزا مهم نیست😎
آرمی بوی
2 سال پیش

آرمیون ولشون کنید IDOL رو گوش دادید معنیش رو دیدید اهمیت نمیدم مهم اینل نیستن که چرت میگن مهم طرز فکر ما هستش #به_هیت_های_بی_تی_اس_اهمیت_نمیدم #آرمی_میمونم
آرمی بوی
2 سال پیش

ط از کجا میدونی اینا آرمی اند یعنی چی چرا توهین میکنی بی تربیت فکر کردی کی هستی که توهین میکنی عاخه تو مسلمانی
Army
2 سال پیش

اصلا مهم نیست اونا به حرف تو نیستن تو داری فقط شعور خودتو میرسونیم عزیزم اونا به هیچ جاشون نیست امسال تو چی میگن با قدرت دارن هر روز پیشرفت میکنن😄 پس بدو برو خونتون 😂🤷‍♀️
بازدیدکننده
2 سال پیش

من تو زندگیم واقعا هیچ وقت خوش حال نبودم حتی وقتی آهنگ های ایرانی رو گوش میدادم وقتی در گوگل یا با دوستام درمورد بی تی اس حرف میزدیم میگفتن واقعا خیلی حال آدمو خوب میکنن منم وقتی تو گوگل درموردشون خوندم واقعا زندگیم تعقیر کرده و من واقعا خیلی چیز ها یاد گرفتم پس شما هم باید یاد بگیرین الان دنیای قدیم نیست که از ظاهر کسی رو قضاوت کنن الان وقتشه همه تعقیر کنن وقتشه که به خرافات و این چیزا باور نکنن این دنیا متعلق به نوجوانان هست پس لطفا این دنیای ما رو با دنیای قدیمی شماقاطی نکنین
بی تی اس
2 سال پیش

اره بخدا
ستایش
2 سال پیش

اره بخدا
ستایش
2 سال پیش

خب حالا چه ربطی داره به بی تی اس شما ها بی کارید خودتون رو به چیز دیگری سرگرم کنید این سبک لباس چه ربطی به گیپاپ های کره ای داره چرت وپرت شما می دونید که بی تی اس خیلی ارمی داره توی ایران این کارو می کنید
فن گرل
2 سال پیش

ما میگیم به علایق هم احترام بزاریم .. ولی تا موقعی که برای جامعه و مردم مشکل ساز نشه. مثالی که شما زدی اشتباهه در مورد چیزی که ماها میگیم. هر کی داره میخونه میتونن جواب منو بده الان اگه یه عده طرفدار یه گروه باشن برای جامعه و مردم چه مشکلی میسازه؟؟؟
ارمی
2 سال پیش

وایییییییییی خدااااااا😂😂😂
بیلینک
2 سال پیش

ببینم مگه گروهه بعدم آفررررییییننننن بی تی اس خییییلللیییی بده
Army
2 سال پیش

حالا ما هی هیچی نمیگیم فقط میخوایین دهن مارو وا کنیین ک هرچی از دهنمون در میاد بگیم 😡😡😡
Army
2 سال پیش

این هیچ ربطی ب بی تی اس نداره اک نن بابا میتونن بچه هاشونو درست تربیت کنن الان اینو چرا ربط میدین ب بی تی اس
ارمی گرل
2 سال پیش

الان این پوشش و اینا چه ربطی به بی تی اس داشت الان شما فکر کنید باباتون خواننده هس من بیام بگم داره نسل کشی میکنه خوبه چه حسی دارین بعدا میان میگن ایرانی ها اینطوری و اینطورن خو تخسیر خودتونه ما تا ابد بی تی اس رو دوست داریم به شما هیچ ربطی نداره
ارمی
2 سال پیش

این استایل و میگین که حتی خواننده های ایرانیم اصکی میرن از روشون😂😂🤣
JK
2 سال پیش

اما این مملکت خیلی ذهنشون محدوده. من تنها ۱۲ سالمه اما خیلی بهتر از توی ۵۰ ساله درک میکنم که کسی رو قضاوت نکنم. که نژاد پرست نباشم. و همه ی اینا به لطف بی تی اس عه. میدونید جمعیت ایران چقد کاهش پیدا کرده؟ همه ی اینا به خاطره همین سخت گیری ها تون عه. زندگی من به خودم مربوطه. اگه کسی بخواد به من تذکر بده اون خانواده ی منه. نه تویی که تا حالا ندیدمش. چرا فقط به دخترا سخت میگیرین؟ به خدا گناه نکردیم که دختر به دنیا آمدیم.تا وقتی تصمیمات من به کسی ضرر نزنه توضیحی به کسی بدهکار نیستم
.....
2 سال پیش

شما میاید میگید نژاد پرست نباشید بعد خودتون دارید میگید با حجاب بودن از همه چی بهتره؟اگه این نژاد پرستی نیست پس چیه؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

آها راستی ماکانی عزیز. دیدی امیر استایلش رو از جیمین انتخاب کرده؟
...
2 سال پیش

اتفاقا بی تی اس توی فن ساینشون چندتا آرمی مسلمون بودن و بعد بی تی اس راجب آرمی های با حجاب گفتن اونا خیلی زیبان و خیلی به اینکه حجابشون رو نگه داشتن افتخار میکنن
Army
2 سال پیش

اتفاقا بی تی اس از افراد مسلمان و با حجاب حمایت میکنه و هیچ وقت نیومده بگه شما بی حجاب باشید لطفا یکم مطالعه کنید بعد مقاله بنویسید
Army
2 سال پیش

الان چه ربطی به بی تی اس داره چرا هر اتفاقی میوفته پای اینارو میکشید وسط چه کار شما دارن اونا مشکل از خودشونه و ربطی به بی تی اس نداره
Army
2 سال پیش

بابا چه ربطی داره اصن.. شماها چگونه چرا همه چیو به کیپاپ و بی تی اس ربط میدین آخه.. اینکه یه کسی کشف حجاب میکنه برمیگرده به تربیت و خانواده اش که چجوری بارش آوردن نه علایقش.. کسی که از ۹ سالگی به سن تکلیف رسیده ولی پوششی نداشته چون والدینش میگفتن زوده براش هنوز معلومه ک تو بزرگ سالی همچین کاری میکنه.. ما آرمی داریم چادری باحجاب اهل دین و ایمان پس اینقدر خرف مفت نزنین
هاشم
2 سال پیش

اشتباه کردن آبروی شیراز را بردند حرکت شون زشت بود
بازدیدکننده
2 سال پیش

چرا اینقد دروغ درمیارین شما عادت دارین هر چیز خوبیه رو خراب کنین چ ربطی داره جالبه ک بدونین bts بار ها به مسلمونا و اسلام احترام گذاشته و در مورد حجاب حرف زده که چقدر خوبه الکی حرف مفت نزنین خواهشا
🫥🥹
2 سال پیش

تویی که مشکل داری
🫥🥹
2 سال پیش

شما دارین مارو مجبور میکنین چادر بپوشیم و حجاب داشته باشیم. وگرنه این طرز لباس پوشیدن خیلیم عادیو نرماله. چرا هر چیزی رو به بی تی اس ربط میدین.
♡BTS♡
2 سال پیش

اخه چه ربطی به بی تی اس داره بی تی اس یک گروه خواننده هست کره ای من عاشق بی تی اس هستم❤ بعد نمیخوام توهین کنم ولی مستند چرا به بی تی اس توهین کرده؟ الانم این موضوع چه ربطی داست به بی تی اس ؟ چرا یک خواننده ی ایرانی توی کنسرت خودش شبیه لباس جیمین رو پوشید؟ پس به بی تی اس توهین نکنید 😡😡
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا لطفا به نظرات و عقاید و علایق هم احترام بزارید
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا همینو بگو چیشیه تا یه مشکلی تو جامعه پیش میادبه بی تی اس ربط میدن اونا خیلی به مسلمانان احترام میزارن و از دیدن اسلامم دفاع میکنن
بازدیدکننده
2 سال پیش

به تو ربطی نداره که ما از بی تی اس خوشمون میاد یانه خب کره ای باشه ما آهنگ هاشو دوست داریم. بعدشم این تتلویی که دای میگی خوبه؟که انقد تو آهنگاش فحش داره. این بی تی اس که اصن تو آهنگاش فحش نداره. اگه دلمون بخواد آهنگ ایرانی گوش میدیم اگه هم دلمون نخواد خارجی به تو هم ربطی نداره.
بازدیدکننده
2 سال پیش

به توچه
Raha
2 سال پیش

ربطی اونا اصلا اینجوری لباس نمی پوشن که میگی و دوستای تو خیلی دیگه تحت تاثیر قرار گرفتن پس چرا من اینجوری نشدم منم چادر میپوشم ولی به این فکر نیفتادم که بخوام اون رو از سرم بر دارم دوستای شما جو گیرن هستن اونا اولا مثل اینا که ریختن تو خیابون نیستند
عاطفه
2 سال پیش

غش و ضعف میرفتی🤣🤣🤣😑🤦🏻‍♀️ ما سنگ کسیو ب دل نمیزنیم جیگر ما داریم حقیقت رو میگیم. یه ذره اگه بری تحقیق کنی میبینی ک خیلیا ک تو کنسرت بی تی اس ام هستن با حجابن. حجاب فقط به بی تی اس ک ربط نداره. کسی ک بخواد حجابشو برداره با هربهونه ایی برمیداره.
عاطفه
2 سال پیش

اونی ک تو داری میگی دوستات عقلشون کم بوده. منم آرمی ام ولی رو پوششم تاپیری نداشت😂😑🤦🏻‍♀️ اگ بری سرچ کنی ترجمه ی اهنگاشونو میفهمی ک انگیزشیه. من یکی ک با اهنگاشون برا درس خوندن همیشه انگیزه گرفتم. اون دوستات ک داری راجبشون حرف میزنی طرفدار یه گروه خواننده نیستن اونا طرفدار کشور کره ان. پوشش هرکسم ب خودش مربوطه نمیفهمم چرا دارین میندازین گردن بی تی اس. اگه یه ذره به خواننده های ایرانی یا بازیگرای ایرانی دقت کنین متوجه میشین ایناعم طرز لباس پوشیدن زاحجابی ام ندارن ک گیر دادین ب بی تی اس .
یه آدم
2 سال پیش

خدت برو بمیر حرف دهنتو بفهم خدت فهمیدی چه حرفی زدی؟ ما بگیم ماکان بمیره ناراحت نمیشین
Tala
2 سال پیش

واقن جای تاسف داره ک‌ بجای اینکه ما نوجونها بتونیم‌ هرچی دلمون‌خواست بپوشیم و دغدغمون آیندمون باشه دغدغمون شده پوشش اینقده گیر دادن ب ما که یکی ا آرزهامون شده اینکه بتونیم تیپ مورد علاقه مونو بدون دردسر بپوشیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

درسته
ARMY
2 سال پیش

واقعا چرا همه چیز هارو به بی تی اس ربط میدن بی تی اس به ما یاد داد خودمون دوست داشته باشیم و اصلا بی حجابی مردم چه ربطی به بی تی اس داره الان شما اول بهتر بود برین به مصاحبه عربستانشون گوش بدین که میگفتن زن های که حجاب میکنن به خاطر زیبای زیادشونه که حجاب میکنن و بخاطر ارمی های مسلمان کنسرتشونو قطع می کنن و اذانو پخش میکنن اصلا هیچ خوانندن ایرانی این کارو تو کنسرتش انجام نداده باتشکر
ی بنده خدا
2 سال پیش

خوبه ی بی تی اس نامی هم هست که بندازید گردنش من موندم اگه بی تی اس نبود این همه اتفاق گردن کی میوفتاد
ی بنده خدا
2 سال پیش

از نظر این این مطلب درست نیست ربطی به بی تی اس یا گروه های کی پاپ نداره این استایل ها استایل های گرانج هستند و استایل های اسپرت هستن...این نو استایل ها مد هستن ربطی به گروه های کی پاپ نداره واقعا درک نمیکنم به خاطر استایل های تینیجری و اسپرتی که نوجوانان دوست دارن داشته باشن که این هیچ ربطی به کی پاپ نداره باز هم بی تی اس مقصر میشه چرا وقتی یک گروه معروف میشه سنگ از آسمون بیاره میگن آسمون تخت تاثیر این گروه قرار گرفته؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

خدا به آرمی ها صبر بده چرا اینقدر دوست دارین الکی به این و اون متلک بزنید خو مگه بی تی اس چه گناهی کرده که دارین این کار رومیکنید من خودم چادری هستم و آرمی آخه یکی بگه چه ربطی داره مگه هرکی آرمی بی حجابه یا بده مگه تقصیره بی تی اس که اینطوری لباس میپوشن شاید یه علت دیگه داشته باشه واقعا که
سپیده
2 سال پیش

وای چرا بقیه هرکاری میکنن میایین به بی تی اس ربط میدین بابا ول کنین اونا دارن زندگی خودشونو شما هیچ میدونی اونا چه کار های کردن چقد به بچه ها و مردم کمک کردن فقط یه آرمی میدونه بی تی اس چه کار ها کرده شما ها فقط بلدین از اسمشون سو استفاده کنین
ناشناس
2 سال پیش

اگر اینا به بی تی اس ربط داره چرا یکی از آهنگاشون رویه سریال ایرانیه ؟ هومم ؟ چراااا؟؟ والا همه چی به بی تی اس ربط میدن:/
مهرگان
2 سال پیش

چرا انقد گیر دادین ب بی تی اسسس😐😐
ترفدار بی تی اس هستم
2 سال پیش

خیلی با جنبعالی موافق هستم:)
بازدیدکننده
2 سال پیش

اصن تحت تاثیر هرکی دلیل نمیشه بیان هر چیزیو به بی‌تی‌اس وصل کنن
بازدیدکننده
2 سال پیش

بعضی آدما اینجورین که اون آدمی رو که دوست دارن میخوان مثل اون باشن حالا سبک پوشیدن لباس و کفش و. . حالا به شما چه که اون چجوری لباس پوشیده بعدشم ربطی به BTS نداره اونا که نگفتن شما باید حتما اینطوری باشین 😐اونا خودشون انتخاب کردن
:/
2 سال پیش

خوبه بزرگترین بوی بند جهانه😔🗿
هر کی
2 سال پیش

ادمی که نخواد بفهمه نمیفهمه شما ارمی های تعصبی هم دیگه شورشو دراوردین. تو مقاله کسی گفت موضوع تقصیر بی تی اسه؟! بابا عین ادم بخونین بدبخت نوشته میتونه تاثیری داشته باشه ک اونم تقصیر بی تی اس نیست. اونا هر هفت تاشون جزو ادم های خوب دنیا هستن، کمک میکنن، امید میدن، نجات میدن، همرو دوست دارن.. تقصیر بعضی نوجوونای بی جنبه هست ک عقل ندارن و نمیفهمن فرهنگ کره اونه و فرهنگ ایران اینه. این دوتا فرق دارن و احترام به فرهنگ ربطی به دولت و ازادی شماها نداره
جونم فدای بی تی اس
2 سال پیش

چرا هرچی میشه به بی تی اس ربط میدید بی تی اس هیچوقت کسی رو باعث انجام کاری نمیکنه پوشش هر آدم به خودش ربط داره و به کسی بستگی نداره پس قضاوتشون نکنید جامعه ی ما انقد خرابه که همه ما جوونا زندانی و برده هستیم و دلمون میخواد آزاد باشیم پس دفعه آخرتون باشه که به بی تی اس تهمت میزنید ما آرمی ها رو اعضا خیلی حساسیم پس مواظب باشید آرمی ها دوستون دارمم❤
بازدیدکننده
2 سال پیش

آفرین به شما
m
2 سال پیش

اره دقیقا تتلو از همچی بدتره تازه فحش هم میده ولی اعضای بی تی اس با ادبن
m
2 سال پیش

سلام اول که اعضای بی تی اس دختر نیستن پسر هستن. دوم من خودم با حجابم به همچی اعتقاد دارم و یه ساله ارمیم. سوم دلیل بیارین که جرا بی تی اس باید اینکارو کنه؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

خوب میکنن
بازدیدکننده
2 سال پیش

به گروه بی تی اس چه ربطی داره اونا اون لباس هارو رو میپوشن چون از بی تی اس تقلید کردن؟ هر کسی میتونه اون لباس رو پوشه ولی معنیش این که از بی تی اس تقلید کردن فردا پس فردا هم میان میگن بی تی اس تعصیر بدی رو نوجوانان گذاشته نه خیر بی تی اس تعصیر بدی رو نوجوان ها نذاشته بلکه اونا مارو خوشحال میکنن
نـــاشـــــنــــــــاااس
2 سال پیش

بر خلاف گروهایی مثل بلک پینک و... بی تی اس به من یاد داد تو زندگی هدف داشته باشم و برا رویا هام تلاش کنم و امید داشته باشم و تو تاریک ترین لحضات زندگیم ازم حمایت کردن و... خیلی چیزای دیگه.... 💫
Army and bts forever
2 سال پیش

بازدیدکننده
2 سال پیش

خب دلشون میخواد جاتورو گرفتن؟ اگه واقعا به حجاب علاقه داشتن ولش نمیکردن به خواسته های بقیه احترام بزار😐🚶🏻‍♀️
...
2 سال پیش

بی تی اس کیه؟من که گاهی ندیدمشون
army
2 سال پیش

اگه آدم بودن میفهمیدن
army
2 سال پیش

😂👍
18 ساله
2 سال پیش

منم ارمیم ولی چادر دارم اینکه چادرشونو برداشتن بخواطر ضعف ایمان خودشونه
Army
2 سال پیش

بی تی اس خودش گفته فک میکنن خانومای باحجاب زیبا تر هستن الکی زر نزن اوک؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

شما اول یاد بگیر اصلا درست بنویسی
Army
2 سال پیش

تنها تغییری که بخاطر بی تی اس داشتیم احساس‌مون نسبت به خودمون بوده چرا شعر میگین؟
Army
2 سال پیش

الان دوباره ی چیزی شد ربطش دادین ب بی تی اس؟
ب ت چ
2 سال پیش

جمع کنید خودتونو .. نمیتونید ملتو جمع کنید میندازید گردن بی تی اس مادرت بی حجاب باشه میگی تقصیر بی تی اسه ؟
ی آرمی
2 سال پیش

افرین ولی ما از پسرا یاد گرفتین به کسی هیت ندیم
بازدیدکننده
2 سال پیش

چرا اطلاعات غلط میدید هرکس رفتار وکارهای که میکنه خودش تصمیم گرفته تقصیره بی تی آسه نه خیر خودشون خواستن
رویا
2 سال پیش

مثل اینکه از دنیا عقبی یکی از اعضای بی تی اس داشت تو راه رو راه میرفت طرفداراش بهش سلام کردن اما اون اهمیت نداد همینجوری رفت انگار نه انگار طرفدار داره حالا باز بگو بی تی اس بهترینه 😒
BTS
2 سال پیش

همه چیز مزخرف رو به بی تی اس ربط ندید و اگه چیزی نمیدونیم حرف نزنید
=|
2 سال پیش

درست‌میگه‌لطفا‌همه‌چیز‌رو‌به‌بی‌تی‌اس‌ربط‌ندید‌من‌الان‌2‌ساله‌که‌بی‌تی‌اس‌رو‌دوست‌دارم‌ولی‌اصلا‌اخلاقم‌و‌پوششم‌عوض‌نشده🙂
Rana
2 سال پیش

یعنی هر اتفاقی که میافته باید ربطش بدین به بی‌تی‌اس؟!!!
کیم جنی
2 سال پیش

کامنت پایینی اشتباهی ریپلای خورد
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقن منم نمیدونم یه مشت آدم مزخرف آومدن توی جامع و هر چی بد تقصیر بقیه میندازن حالا کافیه یه چی خوب در بیاد اونوقت میگن ما بودیم منم باحجابم و اصلن نمیدونم چرا ب بی تی اس ربط میدن واقعا متسفم براتون
کیم جنی
2 سال پیش

چرا راجب بی تی اس و کیپاپ و اینا هی تو اینترنت چرت و پرت میگن؟
BTS
2 سال پیش

راس میگه همه چیز مزخرف رو به بی تی اس ربک میدین اه
--
2 سال پیش

بی تی اس داره از ایران تعریف میکنه بعد شما ها میاین راجبشون بد و بی راه میگین . براتون متاسفم راستی ..ینی ما به خاطر شما ها باید از چیز هایی که دوس داریم بگذریم؟ 😐
BTS
2 سال پیش

من عاشق بی تی اس هستم کسانی که به بی تی اس بی احترامی میکن ...😲😲😒😒😤
ناشناس
2 سال پیش

مسابقه اسکی بود و اصلا ربطی به گروه بی تی اس نداشت
بازدیدکننده
2 سال پیش

🥺🥺😍
هستی
2 سال پیش

😐😐😐دیگه واقعا دارن قطع امید میکنم چقد دیگه قراره هر چی بشه بندازین گردن بی تی اس و ارمی؟؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

از نظر منم تو مزخرف ترین ادم زمینی چون بلد نیستی به علایق دیگران احترام بزاری 🖕🏻
:)
2 سال پیش

و اصلا اهمیتی ندارد که شما چی میگید مهم ماییم که پذیرفتیم🙌🙂✨
:)
2 سال پیش

کاملا درسته! بی تی اس الان چند ساله داره تلاش می‌کنه تا نوجوون های که افسردگی ناشی از گوشی دارن رو خوب کنه و بهشون امید بده که آقا زندگی ادامه داره لطفاً هیت ندید اول تحقیق کنید و بعد صحبت های به نظر خودتون درست رو بیان کنید. و این تیپ های که مردم در شیراز زدن بیشتر شبیه تیپ های تتلو هست تا بی تی اس ... متاسفم برای شما که بدون اطلاعات صحبت میکنید کمی مطالعه....🧏
پسر عدلپروریستی تودلی
2 سال پیش

من آرمی(طرفدار بی تی اس ) نیستم. ازشون بدم هم میاد. خب سلیقمه ولی خیلی بی طرفانه میگم این مردمی که من میبینم چن وقت دیگه کرونا هم به بی تی اس ربط میدن😐😐😐😐
:)
2 سال پیش

اولن لطفاً همه چیز رو به بی تی اس ربط ندید! حجاب ملت ایران اصلا ربطی به فرهنگ یا طرز پوشش خارجی ها نداره.متاسفانه همه این ها زیر سر اسراییل هست اونها برای ما دسیسه کردن تا ما رو از مسیر اصلی منحرف کنند من خودم یک طرفدار هستم و علاقه شدیدی به این گروه دارم ولی به هیچ عنوان نه حجابم و نه دینم رو کنار نگذاشتم. موزیک یه مورد علاقه ای هست که همه دوستش دارن.و یه چیزی وقتی امیر تتلو پا میشه کل صورتش رو تاتو می‌کنه موهاشو رنگ می‌کنه یا هر گنده کاری دیگه ای عیب نیست بی تی اس که الان چند ساله داره تلاش
بنیامین
2 سال پیش

حاجی چه ربطی داره:/ بی تی اس ک اینارو اغفال نکرده اینکارها بکنن روی مردم تاثیر گذاشته قبول ولی اونا ک نگفتن حتمن لخت شید:/ یا شایدم منظور شما چیزی دیگه بوده نمیدونم
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم یه چادری باحجاب ولی نه اون طوری که شما گفتین از اونایی که پوشیه میزنن و حجابم و عقاید دیگران برام محترمه در عین حال طرفدار بی تی اس هم هستم به نظرم عقیده هر کسی به خوش مربوطه و ما حق دخالت در زندگی هم رو نداریم هر کسی علاقه ای داره و به خودش مربوطه
im army
2 سال پیش

حرف حق رو شما میگی خوشم اومد
رویا
2 سال پیش

چرا هر چی رو به بی تی اس ربط میدین آخه کسایی هم که از بی‌تی‌اس متنفرن نظرشون رو برا خودشون نگه دارن خوبه منم بیام به گروه مورد علاقه شما هیت بدم؟؟ زشته خب چرا مثل بچها هنوز رفتار میکنید
به تو چه
2 سال پیش

ودففففف چ ربطی به بی تی اس داشت ؟😐 من فن بوی بی تی اسم تازه افتخار هم میکنم استایلم مثل بی تی اسه ولی این هیچ ربطی نداشت 😐😐 الکی به بی تی اس ربط ندین وگرنه آرمی ها ....😎
M.t
2 سال پیش

چرا هر چی میشه کم میارن میچسبونن به بی تی اس اخه😐شما چیکار به لباس پوشیدنه ملت دارین😕
تورو سننه قربونت برم :)
2 سال پیش

اوهوم میگن بزار هرچی شد بگیم تقصیر بی تی اس هست ایشششش
تورو سننه قربونت برم :)
2 سال پیش

عزیزم میدونستی حرف نزنی چیزی ازت کم نمیشه یونو؟ انقدر حرف نزن باشه عمو جون؟ دو ساعت وقت گذاشتی تا اینهمه زر بزنی؟ بجا اینکه از مغز برا زر زدن استفاده کنی پاشو مشقاتو بنویس تا بتونی امتحانای افتاده شهریور رو پاس کنی اوکی؟ افرین کوچولو
بابا ول کنین
2 سال پیش

اصلا اون به کنار خیلی از فنا پسرن یا مثلا جوونن
بازدیدکننده
2 سال پیش

نه دارید اشتباه میکنید من طرفدار بی تی اس نیستم این موضوع به خاطره محدودت هاس خیلی به نوجون ها فشار آورده برای همین اینکارو کردن چون میخوان آزاد باشن هیچ ربطی به بی تی اش نداره
ارمی بی تی اس برای همیشه
2 سال پیش

دلشون میخواد عشقشون میکشه به توهم ربط نداره هرکسی حق داره انتخاب کنه چجوری تو زندگیش چه تصمیمی بگیره
ارمی بی تی اس برای همیشه
2 سال پیش

واقعا ربط به بی تی اس نداره ربط داره به اینکه اینقد مردم رو محدود کردید مردم خسته شدن و فقط میخوام ازاد باشن کسایی که حجاب رو دوست ندارن دیگه واقعا مجبور نیستن به شماها گوش کنن کسایی هم که حجاب دوست دارن ما براشون احترام قائلیم بی تی اس ی صنعت موسیقی هست که ما نوجوون ها واقعا از ته ته قلبمون دوسشون داریم
Army
2 سال پیش

این قدر درباره ی بی تی اس حرف نزنید ... نزارین دهنمو باز کنم ... چون اگه باز شه چیزای قشنگی ازش در نمیاد .... پس ببنیدین .. تا نبستمش ...🤏🤗
بازدیدکننده
2 سال پیش

میشه این قدر زرت و پرت نکنی ... اگه نکنی نمیگن نکرد ... ببند بابا ..🤗😒
یه ارمی
2 سال پیش

یه سوال دارم، الان همه مشکلات جهان تموم شده که این مطلب مزخرف رو گذاشتین؟؟؟ بد حجابی(قصد توهین ندارم 😊) و بد لباسی تقصیر اعضاست؟؟؟ پسرا بخاطر اذان کنسرتشون رو قطع کردن، میکرفونشو پوشوندن، به یه ارومیه مسلمون دست ندادن چون حروم بحساب میومد و دارن بخاطر ما ارمیا تلاش میکنن و عذاب میکشن و هیت میگیرن، من یه درخواست از ارمیا دارم ، اصلا به این چرت و پرت ها گوش ندین و ارمی بمونین 😊😊
یک عدد آرمی👍🏻💜😂
2 سال پیش

گل گفتی👍🏻🙂💜😂
بی تی اسسسسسس
2 سال پیش

یکم زیادی شد ولی اوکی😂
𝔅ℑ𝔏𝔏ℑ𝔈
2 سال پیش

و اینکه نسل ما با شما تفاوت های زیادی داره کاش بشه که به علایق هم احترام بزاریم!
Army
2 سال پیش

مودب باش بزرگترین بوی بند جهانه بعد تو میگی مزخرف🤣 برو ببین امیر مقاله جونت از جیمین بی تی اس لباسشو اصکی رفته خود امیر مقاره آرمیه و جیمین رو دوست داره
بازدیدکننده
2 سال پیش

اگه مساوات بر قرار بشه و تو موسیقی زیاده روی نشه بی تی اس هم شاید خوب باشه
Jh
2 سال پیش

نمیخوام‌ زور بزنم بگم مطلب اشتباهه یا هرچی چون چیزی که اشتباهه نیاز به توضیح و بازگشایی برخی از مسائل رو نداره
فن‌ بوی
2 سال پیش

یک انسان با شعور...! خوشم‌اومد ازت
...
2 سال پیش

کل مقاله رو ول کردین فقط به بهش بی تی اس گیر دادید تقریبا حق گفتن نه در حدی باشه که زندگیتون کلش بشه اونا و نه در حد هیتر باشید یکی دوست داره یکی دوست نداره و توهین به همم ممنوعه
Army girl
2 سال پیش

من نمی‌فهمم یعنی این نوع پوشش فقط برای گروه بی تی اس هست شما اگه برید یکم توی اینترنت بگردید می‌بینید توی همه کشور ها اینجور پوشش هست و این اصلا هیچ ربطی به بی تی اس نداره که شما همچی رو می‌ندازین گردن بی تی اس خواهشاً یکم از عقلتون استفاده کنید
فن‌ بوی
2 سال پیش

هووم ، مراقب باش داش به تو نفوذ‌ نکنه
ی ارمی
2 سال پیش

یعنی میگین اگه BTS نبود! همه باحجاب بودن؟! منظورتون اینه دیگه 🤌🏻😐 بابا جمع کنین :/ چرا هرچی میشه سوزنتون به BTS گیر میکنه؟ 🗿 مال و اموال پدری تونو بالا کشیدن؟یا چی؟ :/// بیخیال BTS مشکلی نداره اونایی که به بهانه‌ های مختلف بهشون گیر میدن مشکل دارن 🤌🏻🗿 من الان خودم خانوادم مذهبیه خودمم با حجابم تاحالا هم BTS روی پوشش من تاثیر نداشته🤌🏻😐 پوشش هرکس به خودش مربوطه :/ نه BTS
فن‌ بوی
2 سال پیش

اووم خوبه تنهایی تحقیق کردی یا یکی دیگه هم بود؟ وای لطفا نگو یکی دیگه هم کنارت بود که به کل ازتون ناامید میشم😂
B,army,hope
2 سال پیش

اون ها موقع شب های قدر کنسرت هاشون رو لغو کردن چه برسه به اذان bts حتی اگر مسیحی باشه به تمام مسلمان ها احترام میزاره حتی توی فن ساین ها یا کنسرت ها یا... هیچ وقت مسلمون هارو بغل نمیکنن بعد شما میاید همچین حرفی راجع به عشقای من میزنید
AYA
2 سال پیش

آفرین برو با آخرین سرعت ماشینو برون بعد تصادف کن که از دست تو و اون مستند کوفتی راحت شیم
BTS my life
2 سال پیش

وای😂😂😂واقعا دیگه چیزی واسه گفتن ندارم کم اوردم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂جمع کنید دیگههههه😂😂😂یاد گرفتینا هرچی میشه ربط میدین به بی تی اس خدایاااا دیگه بسهههه😂😂😂
Zahra
2 سال پیش

من خودم ی دختر چادری و مذهبیم اما آرمی هم هستم ، اوکی؟ اعتقادات من رو علایق من تاثیر نمیزاره و نخواهد گذاشت ، بیاین ببینین اجباری بودن حجاب مصبب اصلی بیحجابیه و سر لج انداختن نوجوونا ک بدتر زده شن یا ی سبک موزیک ؟!
AYA
2 سال پیش

تو هم خیلی مزخرفی عزیزم😊
مینا
2 سال پیش

یه چیزی بگم اصلا به گروه بی تی اس ربطی نداره !!!! باید انسان خودش وقارش رو حفظ کنه منم یکی از طرفدار پروپاقرص گروه بی تی اس هستم ولی چرا من روسری یا هر چیز دیگه رو از سرم بر نمیدارم انسان باید خودش حیا و وقار رو حفظ کنه.
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه ربطی داره؟ 🤌🏻🗿 هرچی میشه سوزن تون به BTS گیر میکنه :/ چرت پرت بلغور کردنم حدی داره :/ مگه BTS اموال پدری تونو خورده اینجوری هرچی میشه میگین BTS :/// تمومش کنید. پوشش هرکس به خودش مربوطه 🤌🏻😐
ارمیی
2 سال پیش

واقعا چ ربطی به بی تی اس دارهه
𝗼𝘁𝗮𝗸𝘂
2 سال پیش

پسفردا : انیمه باعث خیال پردازی نوجوانان میشود. بخدا!😐
بازدید کننده
2 سال پیش

میشه منطقی فک کنی ما ارمیا هم میتونم ب علایق شما ها توهین کنیم حواستون باشه الان هیچی نمیگیم
ناشناس
2 سال پیش

واقعا که شما کلا با بی تی اس مشکل دارین این بچه ها ادامس خوردن معلوم نبوده چی توش بوده دیوونه شدن به جای اینکه بگردین ببینید کی آدامس ها رو بهشون داده میاین میگین بی تی اس فلانه بی تی اس بهمانه؟ واقعا براتون متاسفم 😒😥
ARMY♡BTS
2 سال پیش

این الان به بی تی اس چه ربطی داشت؟ چرا الکی زر می زنید اخه . چیه دیدید انقدر طرفدار داره توایران بهشون حسودی می کنید 😏 اخه حجاب چه ربطی به بی تی اس داره ؟هر چی میشه می گید بی تی اس فلانه بی تی اس بساره . بس کنید دیگه🤬 با این کارتون آرمی هارو اعصبانی می کنید 🤬🤬 اگه زلزله هم اینجا اومد بگید بی تی اس زلزله رو آورده تو ایران 🤣
..
2 سال پیش

چقدر زر میزنین الان چه ربطی به بی تی اس داره ؟
𝗼𝘁𝗮𝗸𝘂
2 سال پیش

آقا اصلا ما میخوایم بریم جهنم :/ به شماها چه؟🗿
مریم
2 سال پیش

من یک دهه شصتی ام و طرفدار کیپاپ و بی تی اس .چرا اینو کارشناسا نمیگن که برای نسل نوجوون چیکار کردن که جذب صداوسیما بشن مگر بی تی اس چه اذیتی داره که هیچکس چشم دیدنشو نداره ما نسلی بودیم که مدام تحقیر شدیم تو مدرسه و جامعه اما الان خیلی خوشحالم نوجوونا اجازه نمیدن کسی تحقیرشون کنه این نسل رو خیلی دوست دارم
ارمی
2 سال پیش

من موندم دیواری کوتاه تر از بی تی اس نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارمی
2 سال پیش

شما برو با همون رهامیرتون خوش باشین ببینم چ گلی ب سرتون میزنن
نه به این خبرای گوه
2 سال پیش

واقعا✌🏻
Hasti
2 سال پیش

واقعا خیلی حال کردم ک بی تی اس همچین طرفداری هایی داره و واقعا خیلی حال کردم که از بس حسودیشون شده به بی تی اس دارن هیت میدن
..
2 سال پیش

خدایی جمع کنید این مسخره بازیارو الان اینا چه ربطی به بی تی اس داشت؟ واقعا زده به سرتون انقد بیکارین نشستید چرتو پرت میگید پشت پسرامون؟ ما داریم تو کشوری زندگی میکنیم که حتی نمیتونیم به سلیقه هم احترام بزاریم بیاید سرمون تو باسن خودمون باشه نه دیگران با تشکر
بازدیدکننده
2 سال پیش

خداوند همه مارا براه راست هدایت کنه که فکر وذهن بچه گانه داریم لحظه های عمر خود را صرف ضدارزش ها میکنیم وهمیشه درغفلتیم وخدا را درنظر نداریم فقط به بن بست که میرسیم از خداکمک میطلبیم
به تو چه😐
2 سال پیش

دمت گرم😉❤
نگین
2 سال پیش

ای بابا چرا همه چیو به بی تی اس ربط میدی چیزی نمیدونید حرفی نزنید
یه عدد ارمی
2 سال پیش

الان خوبه منم بیام بگم ماکان بند مزخرف ترین گروه روی جهان؟؟
.
2 سال پیش

الان دقیقا چه ربطی داشت به بی تی اس؟ 😐
Yeganeh
2 سال پیش

چه ربطی به بی تی اس داره چرا چرت میگین :/ انقد ملت رو خفه نگه داشتین ک دارن سعی میکنن یکم آزاد باشن. این سبک لباس مگه مختص به انسان یا گروه خاصی عه؟ هرکی بخاد میپوشه چه ربطی داره داش؟ =|
mehrsa
2 سال پیش

ربطی به بی تی اس نداره چون اونا توی عربستان کنسرت داشتن و به با حجاب ها بی احترامی نکردن و همه شئونات اسلامی رو رعایت کردن شماها فقط یاد گرفتین همچیو بندازین تغصیر بی تی اس کمتر زر مفت بزنی بعدشم کدوم چادری اومده تو کافه نشسته سیگار کشیده؟حتی کنسرت های مختلف بی تی اس اونا به افراد مسلمون و کسایی که حجاب داشتن احترام میزاشتن حتی وقتی اذان بود کنسرت رو متوقف کردن تا اذان پخش بشه و آرمی های برن نماز بخونن و بعد کنسرت شروع شد،همچیو نندازین تغصیر بی تی اس لطفا:|
آرمی❤
2 سال پیش

تو دقیقا کجای کاری ها خدایا چرا این بشرو آفریدی
آرمی❤
2 سال پیش

والا به نظر من آرمی هیچ ربطی به بی تی اس نداره
یه فرد(:
2 سال پیش

من نمیدونم چرا هر چی میشه به بی تی اس گیر میدین؟ مگه همه نوجوونا کیپاپرن؟ چرا به پوشش BTS گیر میدین؟ چون فرهنگ ما اینجوریه دلیل نمیشه کشورای دیگه هم این فرهنگو دنبال کنن. یه بار میگم خب بدونید بی تی اس صداش قشنگه به فرهنگا احترام میزاره اهنگاشون محتوا داره معنیاشون خوبه و هزاررر تا چیز به ما یاد دادن حتی میگن دخترای باحجاب خوشگلن(: اقای به اصطلاح پژوهشگر کم به دیگران توهین کن و همه چی ربط بده به BTS و کره ما علاقمون کره و علایقمون به هیچ بنی بشری ربط نداره
امیرمهدی
2 سال پیش

خیلی اسکولین بمولا تا تقی به توقی میخوره تقصیر بی تی اسه😐 اقا بیاین بی تی اس و کیپاپ و ممنوع کنین ببینیم همه باحجاب میشن خدایا شفا
بازدیدکننده
2 سال پیش

تو برو به ماکان بند بچسب
F
2 سال پیش

ببین ماکان بند هم که از اونا تقلید میکنه... لطفا بدون فکر حرف نزن
F
2 سال پیش

گل گفتی ✌🏻✌🏻
یه با حجاب
2 سال پیش

توجه توجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بیاین از این به بعد هر اتفاقی تو مملکت و کشور و شهر و خانواده و روابطمون افتاد بندازیم گردن کیپاپ و بی تی اس چطوره؟؟
میلاد
2 سال پیش

بی تی اس چیکار داره به ایران خدا شفاتون میده🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🗿🗿🗿🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
یه شخصی
2 سال پیش

ببین هی من جلو خودمو گرفتم هیچی نگم نمی‌ذاری دیگه توهین نکن وگرنه ما هم توهین کردن بلدیم ولی در جایگاهی نیستی که بخوای توهینامون رو بشنوی بیا پایین دادا اون جایی که الان وایستادی داری مزخرف میگی جای تو نیست قد و بالات زیادی براش کوچیکه 😐😏😑
بازدیدکننده
2 سال پیش

اصلا همچین چیزی نیست الکی تقسیر بی تی اس نندازین لطفا🙏 آرمیا خودتون رو ناراحت نکنید 🍃💫
بازدیدکننده
2 سال پیش

من به عنوان کسی که تو یه خونواده مذهبی بزرگ شده و حجاب یکی از ارزش هام هست فن گروه بی تی اسم... درسته تاثیر پذیری از ویژگی های بارز نوجوونیه ولی فکر میکنم من به عنوان یه دختر ۱۹ ساله بیشتر تحت تاثیر انسانیت و پیام های انسانی و احترام به نژادها و ادیان مختلف بی تی اس قرار گرفته باشم تا موردهایی که شما گفتین...میخوام بگم که ازاینکه بچه ها فن بی تی اس هستن نترسین و نیازی نیست که جلوشونو بگیرین... درسته علاقه افراطی به هیچ چیزی خوب نیست ولی باور کنین اونا بی حاشیه ترین و امن ترین الگوها هستن🌸🌸
🌌💜
2 سال پیش

آرمی خودتونو ناراحت نکنید اینا میخوان همه چی رو تقسیر بنگتن بندازن .........یک کلام ما زبون همو نمیفهمیم
آرمی
2 سال پیش

چرا الکی زر می‌زنین چه ربطی داره از بی تی اس متنفرین خوب که چی چرا میاین پشتشون حرف های الکی می‌زنین دلیل نمیشه چون از بی تی اس متنفرین این حرف ها را پشتشون بزنین مگه چیکارتون کردن الان اینا با حجاب باشن مشکلات مملکت حل میشه؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

حتماااا 🤣🤣
(:방탄소년단 영원히
2 سال پیش

نمد چر هرکی هر غلطی و هر کار غلطی میکنه میندازید گردن بی تی اس هرکی هم ک موءمنه و بچه خوبی ب این دلیل ک اصن گوشی ندره و بخاطر دوستان خوب و نیکو کار و بزرگانه😐
رویا
2 سال پیش

هرچی مصاحبه کننده سعی کرد تو دهن جامعه شناسه بندازه که بگه تقصیر نوجوونا و بی تی اس و این و اونه، عوضش خوب گذاشت تو کاسه ش و گف خیر جناب زمونه عوض شده 😂 مردم و دولت باید باهاشون کنار بیان.. تا باشه از اینجور جامعه شناسای آدم حسابی😏
(:방탄소년단 영원히
2 سال پیش

بیبی چ گیری دادین ب بی تی اس اصن بی تی لس چکار ب حجاب داشته تو کنسرت بی تی اس زنای باحجاب خیلی دیده شده اصن اگ نگاه کنید و حقیق کنید میبینید خوداعضا بی تی اس میگن حجاب خوبه و ما ی نور خواصی رو تو صورتشون نسبت ب بقیه میبینیم و تحمل اون گرما تو کنسرت خیلی سخته و خانم های باحجاب باز هم رعایت کردن.. شما اصن اینو دیدی ک تو یکی از برنامه ها هم بوده اصن هم ربطی ب بی تی اس ندره اوناعم ک حجاب ندرن اختیار خودشونه ب ما چ حالا یاد خرف مامانم میوفتم میگ هرکی خودشو از دره پرت کرد توعم باید این‌کارو‌بکنی://
Kim Taehji Winters
2 سال پیش

چیزی که من تو آهنگام و بی تی اس و خیلی چیزای دیگه که توی گوشی سرگرم میشم باهاشون منو از زندگی عادی دور نگه میداره .نمیگم همه ی نوجوون ها مثل منن ولی قطعا خیلیاشون هستن...نمیخوام حرف های سیاسی بزنم ، منو چه به حرفای سیاسی اصن؟ ولی چرا نمیذاری ما خودمون باشیم؟ چرا انقد محدودمون میکنین؟ ما حق زندگی داریم... این شادی های کوچیکو ازمون نگیرین...
ی بی طرف
2 سال پیش

به نظرم ربطی به گروهای کیپاپ و بی تی اس نداره تو این دوره زمونه که آدما تو فشار زندگین دغدغه شده طرز پوشش و وصله زدنشون به کیپاپ بهتره یاد بگیریم سرمون تو کارای بقیه نباشه تا زمانی که کار کسی به من آسیب نزنه پس کاراش به من مربوط نیست حالا هرکی هر جور راحته میتونه لباس بپوشه به من چه خودمون باید شعور داشته باشیم زوم نکنیم رو ملت و نوع لباس و پوششون.
بازدیدکننده
2 سال پیش

لایک.... 👍❤️
بازدیدکننده
2 سال پیش

افرین به تو که انقدر با شعوری 👏💕
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم میخام همینو بدونم؟! 😐 با حرف هاشون ادمو دیوونه میکنن کم مونده سوراخ شدن لایه اوزون و خشک شدن دریاچه ارومیه رو هم بندازن تقصیر بی تی اس !!!
بازدیدکننده
2 سال پیش

موافقم 👍
BTSعشقه
2 سال پیش

الان چه ربطی به بی تی اس داشت من قبل از اینکه ارمی بشم تیپم لش بود الان هم هست پوشش هر کس به خودش ربط داره الان یه شیشه بشکنه میان میگن بی تی اس شکسته بعدشم بی تی اس کی گفتش حجاب نداشته باشید
آرمی میمونم :)
2 سال پیش

واقعن براتون متاسفم الان این چه ربطی ب بی تی اس داره چرا میخاین دیدگاه مارو ب بی تی اس عوض کنید نصف بیشتر نوجوان های این کشور بخاطر بی تی اس هنوز زنده ان اگه همون گروه کیپاپ نبود تمام نوجوان ها الان خودکشی کرده بودن الا همه ما هدف داریم میخواییم هرچی شده درس بخونیم تا بتونیم کاره ای بشیم الا اگه همون بی تی اس نبودن نوجوانا هدفی نداشتن الان من خودم بخاطر بی تی اس هدف دارم و به خاطر بی تی اسه ک زندم اونا بهم امید دادن اونا بهم یاد دادن خودمو دوست داشته باشم اونا یاد دادن فرقی بین مردم نزاریم :)
انی
2 سال پیش

اوکی عزیزم حسودی کن😂 جهت اطلاع خود ماکان بند تو یکی از کنسرتا از لباسای بی تی اس استفاده کرده.
آرمی بی تی اس
2 سال پیش

عاره
Army
2 سال پیش

منم موافقم . نمیدونم واقعا بهونه بهتری پیدا نمیکنن که همش هرچیییی میشه چار نفر میان میگن گروه کره ای بی تی اس فلان کرده ....الان اینکه یه دختر سیگار میکشه ، تقصیر بی تی اسه؟؟؟ بابا شماها دیگه کی هستین . برین طرز فکرتون رو درست کنین ، لازم نیست بیایین بگین اینکه تو جامعه هر اتفاقی برای نوجوونا میفته تقصیر بی تی اسه..
آرمی بی تی اس
2 سال پیش

چه چرت و پرت هایی اخه تقصیر بی تی اس چیه که همه چیو تقصیر اونا میندازین اونا دوس دارن حجاب نزنن ب بی تی اس چه ربطی داره اخه لدفن حرفای الکی نزنین😐
누구세요
2 سال پیش

و همچنین اصلا کار درستی نیست که افراد رو از روی ظاهرشون قضاوت میکنین. اینکه کسی چادری هست و نماز میخونه دلیل نمیشه که از بی تی اس و کیپاپ بدش بیاد. خود من چادری هستم و فرهنگ و دینم رو دوست دارم و حفظش میکنم ولی با این حال ۲ ساله که آرمی هستم. پس لطفاً دیگه از این به بعد دیگران رو از روی ظاهرشون قضاوت نکنین. ممنون.
누구세요
2 سال پیش

سلام. من نمی‌دونم چرا هرچی میشه سر کیپاپ مخصوصا گروه بی تی اس خالی میشه0-0مثلاً بازیگر های آمریکایی نمیتونن الگوی جوونا باشن؟؟؟0-0 اصا چرا آمریکایی؟؟ ک آرتیستی های ایرانی داریم که نمونه کامل فساد هستن و از کیپاپ هم متنفرن؟؟؟ بعد اینا نمیتونن الگوی جوونا باشن؟؟ فقط اونا چون *کره ای* هستن الگوی جوونای ما هستن نه؟ بعدشم شما حتی یکی از اعضای بی تی اس رو هم نمی تونین پیدا کنین که سیگار بکشه.۰-۰
ارمی بی توجه به اراجیف
2 سال پیش

باز من اومدم تو مقاله های ایرانی سمی شدم:///
Sobin
2 سال پیش

Army for ever پسرای ما بهونه نیستن که بگید از کار و زندگی عقب افتادیم خودتون خواستید اینجوری باشید 💜💜💜bts is the best صداشون به گوش همه دنیا رسیده چون بهترینن
Yuri
2 سال پیش

کی از تو نظر خواست؟:]
ظل اللهی
2 سال پیش

واقعا ربطی به اونا نداره ک اگ برین قشنگ بررسی کنین می فهمید که ربطی به اونا نداره
Yuri
2 سال پیش

تموم شد؟خیلی تاثیر گذار بود :] جدا چطوری روتون میشه اینطوری درباره bts حرف میزنید،مگه شما دوره خودتون آهنگ گوش نمی‌ کردین که الان به علایق ما توهین میکنید! یاد بگیریم بهم دیگه احترام بگزایم...
ارمی با فرهنگ ایرانی
2 سال پیش

سوالی که هیچ جوابی نداره😔
Mary
2 سال پیش

منم همینطور
آرمی💜💜💜
2 سال پیش

حلالت داش
فاطمه♡
2 سال پیش

من الان یه دختر شیرازی هستم ولی در مشهد زندگی میکنم با حجاب و چادری هستم اونا که حجاب ندارن ربطی به بی تی اس نداره اول دوم هرکی حجابش به اون چیزی که خوانوادش سر میکنن می پوشن و پا میکنن ربط داره سومین مسئولین اگه ازین ناراحتن مقسر خودشونن چون از اول جلوی اون ها را نگرفتند بگن اینجوری نگرد تو خیابون... الانم می‌کن تقسیر بی تی اس که اصلا ربطی به اونا نداره اشکالات خودتونو تقسیر دیگران چرا می اندازید اصلا اونا خانوادشون اینجوری چه ربطی به بی تی اس داره چرا هرچی میشه به بی تی اس گیر میدید
هلن آرمی
2 سال پیش

دقیقااا
هلن آرمی
2 سال پیش

الان چون اونا حجاب ندارن تقصیر بی تی اس شد؟؟؟
..
2 سال پیش

باحاله و خنده دار هر چیزی که میشه سریع ربط میدین به کیپاپ و بی تی اس نمیدونم چه خاری بی تی اس و کیپاپ به شما ها زده که اینقدر الکی ربط میدین همه چیز رو به هم هر وقط بد چیزی رو میگد خوبیش هم بگید ما کلی ارمی داریم که با حجاب هستن
زرا
2 سال پیش

واییییی الا ی پسر از خانواده مذهبی سیگار بکشه عیب نی چون ی پسره ی دختر میکشه اقا ریه های اون خراب میشه چرا سیگار چوب میشه میره ت لا اله الله ینی واقعا متاسفم برا طرز فکرتون فکرتون خیلییییییییییییییی چرته
Army
2 سال پیش

وای واقعا از طرز فکر بعضی ها خنده ام میگیره آخه این چه چرت و پرتایی که میگین اینا به بی تی اس چه ربطی داره هر چی میشه میگن بی تی اس خوب باشه میگن خودشون واقعا برای کسایی که به قول خودشون مسلمون هستن و میگن بی تی اس مزخرف متاسفم تو خودتو مسلمون می‌دونی واقعا که اگه واقعا مسلمونی بهتره حرف الکی نزنی اگه به قول خودت مسلمونی باید بدونی تهمت زدن به بقیه از هر گناهی بد تر پس حرف الکی نزنین من نمی‌دونم چرا اینا با بی تی اس دنده لج دارن طلب که ندارین بعد اسم خودشون هم گذاشتن مسلمون
ارمی عسدم ب کسیعم مربوط
2 سال پیش

شما بفهم عزیزم مسئله حجاب ب شخصیت آدم مربوطع ن گروه موسیقی و کیپاپ و خواننده ها م بیشتر واسه ت متاسفم گلم شما ترض برخوردتو درس کن
فن بی تی اس 💜
2 سال پیش

چرا واقعا بدون هیچ اطلاعی بدون هیچ تحقیق میاد حرف چرت و پرت میزنید ؟ ما آرمی های را داریم که با چادر با حجاب کامل رفتن کنسرت بی تی اس ما اعضای بی تی اس رو داریم که توی کنسرت اذان پخش کردن اعضای بی تی اس به تمام مسلوم ها احترام می‌زارند لطفاً این همه چرت و پرت نگین با تشکر
.......
2 سال پیش

من با افتخار میگم که یک آرمی چادری هستم. شما که این بی حجابی رو گردن بی تی اس میندازین و به بی تی اس توهین میکنید بهتره بدونید که بی تی اس همیشه به با حجاب ها احترام گذاشته و هیچ وقت تبلیغ بی حجابی رو نکرده. و اگر شما فکر میکنید که این نوجوانان شیرازی آرمی بودن که اینطور شدن بهتره ما آرمی های باحجاب رو هم ببینید.
♡💜 방탄소년단 💜♡
2 سال پیش

چرا همچیو ب بی تی اس ربط میدین؟ چرا حرفی از تتلو و ساسی و ..... نمیزنین؟ تازع بی تی اس تو اهنگاشون کلی چیز خوب یاد میدن و اهنگاشون انگیزشی عه ولی تتلو و بقیه خواننده ها چی؟؟؟
M
2 سال پیش

سلام قبل هر چیز باید گفت با نهایت احترام اما خیلی متاسفیم برای خانواده این نوجوانان اصلی ترین و بهترین جایگاه هرانسانی محیط خانوادگی من شما هم الان در سن جوانی هستیم دوران نوجوانانی گذراندیم اما هیچ وقت هنجار شکن نبودیم خیلی ناراحت کننده که دوباره جاهلیت قبل از اسلام می‌بینیم حجاب بر همه واجبه هم آقایون هم خانم ها خانم ضروریات نداره که حتما چادری باشن مانتوی مناسب ودرست زیبا اراسته به زیبای یه خانم بیشتر می‌افزاید امیدواریم واقعا که خداوند عاقبت هممون بخیر کنه که عذاب الهی خیلی سخته
^^
2 سال پیش

خیلی دلیل مزخرفی بود که به بی تی اس ربطش دادید
BTS
2 سال پیش

چه ربطی به بی یت اس الکی میخان گروه بی یت اس خراب کننن شما فقط زورتون میده مثل ماکان بند که رفته تقلید از لباس جیمین فقط تقلید شایعه
یکی
2 سال پیش

وقتی خوشت نمیاد پس اهمیت نده کسی نظر تورو نخواست
یکی
2 سال پیش

من نمیدونم شما ماکانیا مشکلتون با ما ارمیا چیه من با وجود اینکه از بی تی اس تقلید میکنن چیزی به شما نمیگیم و بی احترامی نمی‌کنیم حداقل یکم فکر کن بی تی اس بزرگ تریم بوی بند جهانی هست و توی بیلبورد همیشه اول بوده نه یکی که توی کشور فقط محبوبه من قصد بی احترامی ندارم اما دیگه حدی داره فکر کنید یکی هستید
..I love BTS 💜I'm army
2 سال پیش

* پس تموم کنید این مسخره بازیا رو 💜I love BTS برای همیشه آرمی میمونیم و از پسرا مث یه ارتش واقعی محافظت میکنیم💜 💜BTS♡ARMY FOREVER
یکی
2 سال پیش

اتفاقا اگه تحقیق کنین بی تی اس روی هزاران نفر تاثیر مثبت گذاشته و به اونا دوست داشتن خودشون رو یاد داده منم یکی از اون نفرام که هیچ امیدی ب زندگی نداشتم و اهمیتی برای خودم قائل نبودم ولی بعد از آشنا شدن با اونا زندگیم عوض شد
بازدیدکننده
2 سال پیش

یعنی چی هر گندی که میخوره هر اتفاقی که می افته تو کشور ربطش میدین به بی تی اس اونا خودشون این همه طرفدار مسلمان دارن و کلی هم از اسلام دفاع کردن اونوقت اینه جواب کاراشون ؟؟ در ضمن خیلی از آرمیا هستن که باحجابن و کاملا مذهبی اگه بخوایم تحت تاثیر اعضا کاری رو انجام بدیم اون مهربونی و دوست داشتن خودمون و سخت تلاش کردن برای رویاهامون و هزاران کار خوبه دیگست.پس گند کاریایی که اتفاق می افته رو گردن اونا نندازید. اون اتفاق شیراز یا لباس خواننده گروه ماکان بند هم با نظر و سلیقه خودشون بوده*
بازدیدکننده
2 سال پیش

هرچه فکرش میکنم اصلا هیچ ربطی به بی تی اس نداره
بازدیدکننده
2 سال پیش

و اینکه شما ها دارید یه کاری میکنید که بی تی اس دیسبند بشه و به قول شما با خداها این گناه بزرگیه🙂🖤🪐✨🌑
مهمه؟
2 سال پیش

چرا دورش میکنی؟تو خود ایران جاهای زیادی هست انگار خارجه اول بزار جلو کیش و خود استان تهران بگیرن بعد بگن بی تی اس واقعا ک ربطی نداشت:)
"F"
2 سال پیش

تموم شد؟بسیار تاثیر گذار بود............الان این چه ربطی به بی‌تی اس داشت؟😐شماهاهم بیکارینا!یهو میچسبین به یه چیزی😐فازا مازا؟😂😐
تینا
2 سال پیش

😑ناراحت شدم
موچی گرل
2 سال پیش

بی تی اس گناه نکرده که ! دارین اونارو نخود هر آش میکنین الان اگه یکی خودکشی کنه تقصیر بی تی اسه؟ اوناهم آدمن . کوک تو مصاحبش یبار گف ما قصد شیطان پرستی نداریم جیمین گفت ما هم یه آدم عادی مثل شماییم
منا
2 سال پیش

من ن آرمیم ن هیتر مسئولان الان صداشون در اومده خسته نباشید حیف اون الله ک وسط پرچم ماست هرکی هرجور دوست داره بگرده عه چیکار دارید آخه
موچی گرل
2 سال پیش

دقیقا مردم علایق خودشون رو دارن
ب ت چ
2 سال پیش

زر نزنی کسی نمیگه لالی اون شخص داره در مورد حجاب حرف میزنه تو هم میخوای جواب بدی در مورده همون موضوع جواب بده چیکار به بی تی اس داری
...
2 سال پیش

مگه بی تی اس میاد بگه که شما حجاب نکنید این که بعضی حجاب نمیکنن و بعضی ها هم حجاب میکنن به خودشون بستگی داره و مهم تر از این پوشش هر کس با یکی دیگه متفاوت ، حتی بی تی اس به ما یاد داد که نژاد پرست نباشیم بی تی اس به ما یاد داد که .... خلاصه که بگم بی تی اس خیلی چیزا به ما یاد داد و در آخر من خیلی خوشحالم که این گروه رو شناختم و ارمی هستم.
Zahra
2 سال پیش

واقعا که برای همتون متاسفم من ار می نیستم ولی به همه احترام می زارم با حداقل سعی می کنم نظراتم رو برای خودم نگه دارم این که دخترای این زمونه خیلی مدرن می گردن هیچ ربطی به بی تی اس یا هیچ کس دیگه ای نداره یکم طرز فکرتون رو عوض کنید . الان اگه کل دخترای جامعه چادر بپوشن مشکلی مملکت حل می شه ؟این که الان دخترا مدرن لباس می پوشن به هیچ کسی ربط نداره اتفاقا دقیقا بر می گرده به علایق خودشون که دوس دارن چه جوری لباس بپوشن یا دوس دارن چه جوری بگردن . این قد درباره ی هر چیزی شایعه درست نکنید
...
2 سال پیش

فردا پسفردا میاین میگین یکی از صندلی افتاد زمین پس حتما تقصیر بی تی اسه چون یکیشون از صندلی میوفته...
ارمی
2 سال پیش

منم همین طور
ارمی
2 سال پیش

مگه هرچی میشه تقصیر بی تی اسه.. چرا حرف مفت میزنید مردم میان کشف حجاب میکنن هر کوفتی دلشون میخاد میکنن اونوقت میندازین گردن بی تی اس مگه بی تی اس گفتن کشف حجاب کنن
mare
2 سال پیش

اقای اولا هر کس هر جور بخواد میگرده ب شما هم هیچ ربطی نداره بعدشم از اصلن چرا پای بی تی اس رو میکشید وسط؟ اگر از آزادی ما رنج میکشین خب اون بحسش جداش اصصصلا حق ندارید ب بی تی اس بی حترامی کنید🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Army_
2 سال پیش

الان این چه ربطی به بی تی اس داشت خدایی چرا هرچی میشه رو ربط میدین به بی تی اس اونا اون سر دنیا دارن عرق میریزن و سختی میکشن شما از اینور نشستین مثه بیکارا درموردش شایعه درست میکنین بابا ببندین دیگه
jk
2 سال پیش

یکی نیست اینو بگه دا
ناشناس
2 سال پیش

بعدشم کسی نمی تونه کسیو مجبور به کاری کنه اونا شاید با اجازه خانواده اینطوری گشتن بی تی اس باعث نجات هزاران جون جونای ماشده
فضولی😐🙄
2 سال پیش

تویی که اصلا رو با این ث مینویسی و جمله بندی درست نیست نمیخواد کامنت بذاری همین که فقط بخونی بسه
ARMY-BTS
2 سال پیش

تو که آرمی نیستی نظر نده
ARMY-BTS
2 سال پیش

تو که از بی تی اس بدت میاد نرو خبرا و بخون
ARMY-BTS
2 سال پیش

عزیزان ما باید از بی تی اس حمایت کنیم نه اینکه دعوا کنیم بی تی اس به جای خودش حجاب به جای خودش
ادم
2 سال پیش

چرا هیچ وقت نمیخواید مغزتونو به کار ببرید بی تی اس الگو ما هستش زود تر اینو از سایت بردارید آرمی ها ببینن معلوم نی چی بشه
ARMY-BTS
2 سال پیش

اونا اصلا به بی تی اس احترام نمیزارن ولی بی تی اس احترام می زاره از کار ماکان بند هم خیییییلی ناراحتم مثل یه خور توهین بود😡🤬 بی تی اس بهترین گروه و مشهورترین گروه کره ای هست
بازدیدکننده
2 سال پیش

من آرمی نیستم ❤️🫂 ولی بچه ها اگه خوب متن مصاحبه رو بخونید حرف های ایشون کاملا حق بود مثلاً اونجا که پرسیده بودن این پوشش ربطی به بی تی اس داره ؟ ایشون جواب دادن این علاقه نو جوانانه و تو دوره های قبل هم نو جوانان شخصیت های مورد علاقه‌ی خودشون رو داشتن از حرف دیگه ای ایشون که خوشم اومد این که هر کی سلیقه خودشو داره و ما باید به انتخاب های هم دیگه احترام بزاریم و نگیم هر کی حجاب داره راهش با بی حجاب جداس
Smile girl:)
2 سال پیش

لطفا همه چیزو به هم ربط ندید یکم تحقیق کنید درموردش و بعد منتشر کنید، این بچه ها برا روزه جهانی اسکیت برد دوره هم جمع شدند و بی تی اس هیچ نقشی نداره در این موضوع لطفا دقت کنید :) 😇
هعی
2 سال پیش

قیمه هارو چرا ریختید تو ماستا ؟
.‌ .
2 سال پیش

خب که چی اصلا تحت تاثیر بی تی اسن (که به حجابم ربط نداره چون خودشون گفتن دخترای باحجاب از زیبایی زیادشونه که حجاب دارن)شما چی کارشونی برا چی عکسشونو گذاشتی خودت اونجا بودی خوشت میومد عکستو بزارن تو گوگل درموردت نظر بدن؟بگن تحت تاثیر فلان کیه؟اصلا عکس دسته جمعی هم باشه به هر حال ممکنه اون طرف ناراضی باشه .بعدشم چرا تو زندگی شخصی شون دخالت میکنین و نظر میدین از کجا میدونید شما فقط دارید از رو ظاهر قضاوت میکنین
بازدیدکننده
2 سال پیش

در ایران همین کشور عزیزمون شما برای کار در یک ابدارخانه یک شرکت بخواهی بروی کار کنی حتما به شما نحوه لباس پوشیدن رفتار و گفتار به قول امروزیها دیسیپلین اونجا حتما گوشزد خواهد شد در جوامع به اصطلاح متمدن پیشرفته اولین چیز کنترل گفتار رفتار پوشش و قانونمداری یاد اوری می شود عده ای سودجو اولنگاری در پوشش و کلام را آزادی معرفی می کنند قانون در جامعه برای حفط حقوق فردی و اجتماعی همگان هست نه یک عده جامعه ایران در گذشته با نفوذ استعمار و فرهنگ بیگانه غرب اثرات جبران ناپذیری داشته است .
아미
2 سال پیش

واقعا درک نمیکنم، بی‌تی‌اس همیشه به ما میگن لاو یور سلف، همیشه میگن نزارید رویا هاتون فقط یه رویا باقی بمونه، جیمین میگه اگه احساس تنهایی کردید یادتون باشه یه نفر از بوسان کره جنوبی به شما عشق میورزه! بعد شما جوابشونو این طوری میدید؟ ‌ عنوان سایت هم فقط به خاطر جذب مخاطب گذاشتید وگرنه گرایش و حجاب هرکس به خودش مربوطه و هرطوری بخواد میره بیرون! ‌ لطفا اگه پسرامون واستون مهمن کامنت ندید چون کامنت دادن باعث پیشرفت سایت میشه. ‌ ممنون آرمیز!:)♡
:|
2 سال پیش

چرا خودتونو میکشید برا آدمای اون سر دنیا ؟ فازتون چیست ؟😐💔
بازدیدکننده
2 سال پیش

👍🏻
AM
2 سال پیش

حتما ماکان خوبه که از رو بی تی اس تقلید میکنه
AM
2 سال پیش

الکی چیزی نمیدونید دروغ نگید اونا خودشون نمیخوان حجاب کنن به بقیع یا بی تی اس ربطی نداره که الکی حاشیه میسازین هی هر اتفاقی که می افته میاین یه سری حرفای مزخرف میگین درباره بی تی اس 😑
بازدید کننده
2 سال پیش

والا بیشتر شاید تحت تاثیر تتلو باشن تا بی تی اس
ناشناس
2 سال پیش

حقیقتا دارید چرت میگید. اینکه لباسا شبیه بوده؟ دیگه چی بیایید بگید نفس هم نکشیم. چرا هیچکس حق انتخاب نداره خودتون دارید میگید تغییر میخواد جامعه این حرفای شما اصلا قابل پذیرش نیست شما حتی نمیدونید معنی اسم بی تی اس چیه. دیگه اهنگم گوش نکنیم؟ ول کنید دیگه بیتوته اصلا بی تی اس چیکار برای ما کرده ؟ می‌دونید چقدر آدم افسرده لب خودکشی رو نجات داده اکه اکثرشون مال کشور ایران بودن شما اگه انسان بودید متوجه میشدید نوجوون های کشور چشونه
یه نفر
2 سال پیش

دوستان عزیزی که فوری گارد میگیرین، خواهشا یه ذره به اون مغزتون فشار بیارین. بی تی اس اصلا فرشته.. اره درسته اونا نگفتن بی حجاب بشین، نگفتن سیگار بکشین، دارن امید میدن و کمک میکنن. ولی اخه ادم عاقل، یه ذره دقت کنی خودت میفهمی که پوشش اونا به طور خودکار تاثیر میزاره. حالا چه دلتون بخواد چه دلتون نخواد. الان دوستای من ارمی هستن، یه سریشون چادری بودن از وقتی ارمی شدن به عشق اونا شبیه اونا لباس میپوشن، بقیشون هم حجاب رو گذاشتن کنار و به عشق بی تی اس هاشون سبک بایس هاشون لباس میپوشن.
ARMY
2 سال پیش

دوست داشتن این کار ها را رو بکن من نمی دونم چرا هرچی میشه می گید بی تی اس مگه ما نوجوان ها حق زندگی و انتخاب نداریم؟یکم شعور داشته باشد متاسفانه شما فقط زر بی خودی می زنید جمع کنید خودتون رو خرس های گنده .انگار تو ایران دختر حق نداری هیچ کاری بکنه فقط باید حجاب داشته باشه.آنقدر هم الکی چیزی نگذارید ما ایرانی هستیم مگه خودتون در کتاب کلاس نهم مطالعات نگذاشتید که در ایران همه حق انتخاب دارن پس چی می گید.الان متن کتاب هم براتون می نویسم صفحه ۱۴۲
ارمی
2 سال پیش

اوو چیع هی چی میشه بی تی اس ..قبل اینکع بخواین اینطوری قضاوتشون کنین باید فک کنین ک اونا جون خیلیارو نجات دادن..بی تی اس عشق است
ارمی
2 سال پیش

دقیقا هر چرتو پرتی دلشون میخواد مینویسن هیچی راجبه بی تی اس نمیدونن بعد یه مشت چرتو پرت مینویسن واقعا براشون متاسفم
army
2 سال پیش

تموم شد خیلی تاثیر گذار بود 🤌
Agust D
2 سال پیش

بی تی اس به ما یاد داد خودمون باشیم نه مثل تو متظاهر ۹۰ درصد طرفدارا بی تی اس بالای ۴۰ سال هستن پس فقد نوجووان ها نیسنن
ارمی
2 سال پیش

الان چه ربطی به بی تی اس داشت😐
...
2 سال پیش

بی حجابی ملت چه ربطی به بی تی اس داره ، چرا همش تقصیر رو گردن بقیه میندازین؟
کیم کاملیا
2 سال پیش

باو من چادری هستم فن بی تی اسم اصن ربطی به بی تی اس نداره بی تی اس میگه با هر دینی که هستی هر اعتقادی که داری فق از خودت برام حرف بزن اونا به ما احترام میزارن نمیگن برین بی حجاب بشین:///
akutagawa
2 سال پیش

شاید از نظر تو مضخرف باشه ولی بیا یاد بگیر حتی اگه خوشت نمیاد به سلیقه بقیه احترام بذاری
مومو
2 سال پیش

از نظر من ربطی به بی تی اس نداره چون حتی عده ای از طرفدارهاشون هستن که حجاب دارن اینها فقط بهانه هست برای اینکه چرا جوون های دهه هشتادی حجاب ندارن
...
2 سال پیش

ادم باید تو هر زمینه ای جنبه داشته باشه اونایی که با دیدن هر چیزی زود تحت تاثیرش قرار میگیرن انسان های با اصل و نسبی نیستن که با پوشش هر گروهی بلافاصله ار عقایدشون دست میکشن اگر ازادی رو دوست داری ازاد باش اگه نه که به عقایدت پایبند باش من ارمی نیستم ولی صد در صد اگر بودم نمیتونست رو زندگی شخصیم اثری بذاره پس شما تهمت ناروا نزن شاید یه کسی از اول استایلش این بوده
ناشناس
2 سال پیش

با سلام لطفا مقاله خودتون رو اصلاح کنید گروه بی تی اس بار ها به این اشاره کرده که چقدر دختران مسلمان و با حجاب زیبا و خاص هستند! هیچ ربطی به گروه بی تی اس نداره و هر کس عقاید خودش رو داره به عقاید هم احترام بزارید و سعی کنید با راه های خوب حجاب رو توسعه بدید نه با توهین کردن و اخبار منفی در مورد کسانی دیگر حجاب اگر اجباری باشه قطعا کسی قبولش نمیکنه اجازه بدید هر کس با عقل و فکر خودش تصمیم بگیره من با زور مسلمان نشدم و حجاب ندارم بلکه خودم این تصمیم رو گرفتم پس به تصمیمات هم احترام بزارید🙏
ARMY BOY
2 سال پیش

چه ربطی بع بی تی اس دارع ؟؟؟؟؟؟ هر چیز مزخرفیو به اونا ربط ندید
آرمی
2 سال پیش

ما ترک ها یه ضرب و المثل داریم که میگه آغاجی ایچینَن قوت ییَر . الان هم همونه تتلو ایرانی هس به ایران و اسلام توهین میکنه و خارجی ها به مقدسات ما احترام میزارن
آرمی
2 سال پیش

👏کاش همه ،مثل شما به این درک و فهم برسن.
آرمی
2 سال پیش

احسنت بر درک و فهم شما
بازدیدکننده
2 سال پیش

اونای که به بی تی اس توهین میزنن احتمالن خودشون از غار نشینان
بازدیدکننده
2 سال پیش

لطفاً هی به بی تی اس نگین همش تقصیر اوناست
فن بزرگترین بوی بند جهان
2 سال پیش

اره از وقتی بی تی اس پاش ب کاخ سفید باز شد دوباره کل مشکلات این مملکتو انداختین تقصیر اونا..خب لنتیا ب جای اینکه سرتون تو کار بقیه باشه ب خودتون فک کنینو گندی ک دارین بالا میارین..اصن حجاب کم نسل ما چی از شما کم میکنه؟
Army
2 سال پیش

Army and bts forever 💜🤫
Army
2 سال پیش

در پاسخ به: افرین دقیقا همینه
خفه شو
Army
2 سال پیش

بی تی اس بهترینه و شما با حرفای دروغتون نمی‌تونید بی تی اسو جوری به ما نشون بدید که تأثیر بد رومون میزاره هر کی هر جور هم دوس داره می‌تونه لباس بپوشه!
بازدیدکننده
2 سال پیش

اگه فهمیدی بگو 😐
.m.m.m
2 سال پیش

چه ربطی به بی تی اس داره اصلا . اونا خودشون تربیتشون خرابه
ماکانی
2 سال پیش

من به بی تی اس احترام میذارم و دوست دارم شما آرمی هاهم به بقیه فندوم ها احترام بذارید...و اینکه اون لباس رو استایلیست ماکان و بیشتر خواننده های امروزی کشورمون آقای فرهمند طراحی کرده بودند و امیر هم ممکنه از این قضیه مطلع نبوده باشه که این لباس رو قبلا مدلشو کسی پوشیده...بنابراین نمیشه اسمشو اصکی گذاشت و بهتره احترام بین فندوم ها برقرار باشه
Exo_l
2 سال پیش

فک کنم یکی از فردا تو خیابون کیف قاپی کنه می ندازنش گردن بی تی اس با کی پاپ!!!!!! اینا ب کنار الان سایتا ایرانی پر شده از بی تی اس فلانه و بهمانه باعث تهاجم فرهنگی میشه و ..... ما خودمون خواننده هایی نداریم ک در سطح جهانی ( نمیگم خواننده هامون خوب نیستن نمی‌خوام توهین کنم ) باشن و ب خاطر داشتن اون قیافه بگیریم بعد از خواننده هایی ک شناخته شدن و جهانین ایراد میگیریم . مثل این میمونه ک من تو عمرم پیانو نزده باشم بعد همسایم تو مسابقات موسیقی اول شده باشه بعد من بگم خیلی هم بد میزنه و الکی ازش ایراد
Eve
2 سال پیش

کە بی تی اس هیچکاری واسە ما انجام نمیدن هر کاری میکنن برای موفقیت خودشون می کنن کە یە جماعتو مثل شما که ارمی هستین سرمست و از خود بی خود بکنن من که ندیدم احترامی از جانبشون من خودم تا یه مدت پیش هم یه کی پاپر بودم سرسخت ولی بعد سرم به سنگ خورد فهمیدم دنبال کردن این مزخرفات فایده ای به حالم نداره بیخیال شدم.الانم اهنگاشونو گوش می دم ولی نه بی تی اس ...غش و ضعفم ندارم مثه بقیه خواننده ها نگاشون می کنم و بی تفاوت شما هم اونقد سنگ ادمایی که براشون اهمیتی ندارین رو به سینه نزنین تمام
🇮🇷🇰🇷❤️
2 سال پیش

چه ربطی به بی تی اس داره آخه یعنی چی اصلا بی حجابی چه ربطی به بی تی اس داره و اینکه به شما چه ربطی داره که طرف بی حجاب هست یا با حجاب اصلا دلشون می خواد که اینجوری میان تو خیابون
یه فن بوی
2 سال پیش

خفه شین بابا هر چی میشه به بی تی اس ربطش میدین... شما بلد نیستین جامعه رو کنترل کنین...
بازدیدکننده
2 سال پیش

شما هرچی میشه می ندازید گردن بی تی اس و بلک پینک
Im Army
2 سال پیش

سلام،لطفا این رو بدونید هر اتفاقی که میوفته گردن گروه بی تی اس نندازید،بخاطر اینکه اونها هم ایران رو دوست دارن،هم از برند ایرانی استفاده کردن،هم به دین اسلام و کسانی که مسلمون هستند احترام میزارن. جدا از اینکه اونا ایدل هستند انسان هم هستند.هرچیزی هم که باشه همه ما انسانیم. پس لطفاً هر چیزی میشه گردن گروه بی تی اس نندازید،شعور داشته باشید و برای خودتون ارزش عاقل باشید. با تشکر
habi
2 سال پیش

یکم درمورد BTS تحقیق کنید بعد حرف بزنید دوستان این گروه منبع شیطان پرستی‌. این ک میگی موقع اذان کنسرت قطع میکنن اذان ب افق کدوم کشور بودع ک کنسرت متوقف شدع؟ اینا سیاستشونع ک ذهن ما جوونارو تحت تاثیر قرار بدن ک این چرتو پرتارو باور کنیم با عقل خودتون تصمیم بگیرید البتع بعد از تحقیق
بازدیدکننده
2 سال پیش

ببند بابا هر چی میشه میرید میگید اون مقصر هیچ ربطی نداره
بازدیدکننده
2 سال پیش

باریکلا 👏🏻👏🏻
بازدیدکننده
2 سال پیش

اشتباه اشتباههههههههه به بی تی ای ربطی نداره 😐
جیمین شی
2 سال پیش

چییییی واتتتت فاز؟؟؟؟؟
^_^
2 سال پیش

والا ایناهم یه سوژه پیدا کردن هرچی میشه پای اونارو وسط میکشن...حالا انگار بی تی اس گفته بیاین اینجوری رفتار کنین...این اخبارهای مسخره رو جمع کنین...حوصله دارین هرچی میشه ربط میدین آخه؟😑
ARMY
2 سال پیش

هرکس هرجوری دوس داره زندگی میکنه و به کسی ربطی هم نداره. پس چرا ربط میدین به بی تی اس و گروه های کره ای اونا هرجور دوس دارن زندگی میکنن پس چرا شما میاین دخالت میکنین واقعا براتون متاسفم
Army Girl
2 سال پیش

تمام شد خیلی تاثیر گذار بود زر نزنین بابا این ها چه ربطی به بی تی اس داره ! چرا همیشه یه چیزی میشه سر بی تی اس میندازین ؟!
ARMY
2 سال پیش

واقعا براتون متاسفم چرا هرچی میشه میندازین گردن بی تی اس و گروه های کره ای تازه خود بی تی اس هم گفته که آرمی های مسلمان برای اینکه زیبا هستن موهاشون رو پنهان میکنن و گفتن که دخترای مسلمان از دخترای کره ای هم قشنگ ترن اونا بخاطر اذان کنسرتون رو قطع کردن و اذان پخش کردن دیگه بعد اذان ادامه دادن اونا میگن به نظرمون دخترای مسلمان باید حجاب کامل داشته باشن واقعا براتون متاسفم با این زهن خرابتون هرچی میشه شما میندازین گردن اینا من خودم یک ساله کیپاپر و ارمی هستم و هیچ تاثیری روی حجابم نداشته
آرمی عاقل
2 سال پیش

درست صحبت کن خانم/ آقای نسبتا محترم
Army boy
2 سال پیش

شاهد دوستی دانشجویان غیرمذهبی با دانشجویان مذهبی هستم و مشکلی هم بین آنها وجود ندارد. فکر می کنم ما نیاز به درک متقابل گروه های اجتماعی نسبت به یکدیگر داریم. این تیکه خوب بود همه گروه های اجتماعی باید به هم احترام بذارن ولی تیترشو خراب کردین یجور نوشتین انگار لایه اوزون پاره شده بخاطر بی تی اسه و معمولا تو کیپاپ و کره جنوبی لباس تنگ و بدن نما نمیپوشن پس چیز بدی نیست این تاثیر گذاری اینم باید بگم ما آرمی کم نداریم تو ایران اما هیتر بی تی اس هم اونقدام کم نیس ولی اونا هم پوششی مثل بقیه جوون هارو د
یه آرمی😏💜
2 سال پیش

نمیفهمم چرا هرچی میشه میندازین گردن بی تی اس...😒 واقعا فازتون چیه...🤨 اینکه کسی دوست نداره حجاب داشته باشه به شما چه؟! چیزی از شما کم میشه؟؟؟ خداروشکر اعضای بی تی اس روز به روز دارن پیشرفت میکنن و شما هم نمیتونین جلوی پیشرفتشون رو بگیرین😎 درضمن... مهم حجاب آدم نیست مهم اخلاقه که متاسفانه بعضیا پدر و مادرشون درست تربیتشون نکردن همیشه درحال چرت و پرت گفتنن😒
ARMY
2 سال پیش

الان ب بی تی اس چ ربطی داشت؟؟؟؟!!!! من خودم یکی از دوستام خیلی باحجابه چادر میپوشه و پوشیه ولی اونم طرفدار بی تی اسه پس چرا اون تحت تاثیر کیپاپ و بی تی اس نمیره کاری بکنه اونهایی هم که کاری انجام دادن ب خودشون ربط داشته و تحت تاثیر کسی نیستن
suge
2 سال پیش

اوکی؟ دوسشون نداری آهنگاشونو گوش نده دوسشون نداری نگاشون نکن دوسشون نداری دربارشون حرف نزن ولی اگه انسانی به عنوان یه انسان بفهم که میلیون ها ادم واسه یه ثانیه دیدنشون لحظه شماری میکنن سعی نکنین با خودخواهیه خودتون بقیه رو از بین ببرین
...
2 سال پیش

کاش میشد به علایق همدیگه احترام بزاریم ...!
...
2 سال پیش

ولی باز هر کسی یه دیدگاه و تفکراتی داره که هیچ کسی نمیتونه اون دیدگاه و تفکراتش رو تغییر بده ....
Army
2 سال پیش

اگه شما دوست دارید مردم محدود نگه دارید و توی چارچوب و دیوار دورشون نگه دارید جوری به روز بودن رو چیزی منفی تصور میکنید این مشکل شماست نسل جوان نسلی که به این چارچوب های شما اهمیتی نمیده و هر پوششی محترم میدونه پس خودتون محکوم کنید نه *بی تی اس* رو شاید شما اصلا بی تی اس نمیشناسید چیزی که شعرهاش و اهنگ هاشون هست در مورد عشق به خودت و دوست داشتن خودته پس الکی سفسطه نکنید 👌🏻
ARMY
2 سال پیش

واااا چه ربطی داره الان اگه بی تی ای نبود دخترا حجاب داشتم خدایا شفا بده
به تو چه
2 سال پیش

چراا هرچی میشه رو ربط میدید به بی تی اس و میخواید اونارو بکشید پایین(که مطمئناً امکان پذیر نیست)اگه اینقدر بد بودن اینهمه طرفدار نداشتن
..
2 سال پیش

اولا اینکه دوستان من از جمله خودم مسلمونیم دوم اینکه وقتی بی تی اس قبل کنسرتش اذان پخش میکنه؟بخشی از رقصشون که مناسب با فرهنگ عربستان نبوده رو حذف میکنه و همچنین یکی از اعضا که دور میکروفون طلاییشو تو کنسرت عربستان میبنده چون حروم و گناه بوده باز هم میگید که تاثیرات این گروهه؟وقتی میان تو مصاحبه رمضان رو به طرفدار های مسلمون تبریک میگن و میگن اونها با حجاب به نوع خاصی زیبا هستن و این‌پوشش زیبا تر میکنه بازم میگید جوانانمون بخاطر بی تی اس حجابشو برداشته؟عجیبه واقعا عجیبه :)
Riyong
2 سال پیش

شما اگه بجای اینکه توی سایت های ایرانی توی سایت های بین‌المللی درمود بی تی اس تحقیق میکردید قطعا اطلاعات بهتر و درست تری از این گروه داشتیت این گروه به طرفداراشون بد حجابی و فساد و...یاد نمیدن اصل پیام این گروه دوست داشتن و عشق ورزیدن به خود و دیگرانه و اگه کسی تحت تاثیر بی تی اس قرار بگیره حس دوست داشتن خود و دیگران و حس امید داشتن و پشت کار داشتنش رو پرورش داده نه اینکه بد حجاب بشه و بخواد از طرز لباس پوشیدن این گروه تقلید کنه چون بازم میگم پوشش هر فرد به خودش و اعتقاداتش ربط داره
آرمیم حل؟
2 سال پیش

ببخشید... با کمال احترام... شما با این کاری ک کردید فقد طرفدارای این گروهو بیشتر کردید ... با این کار ن بی تی اس رو نابود می کنید ن طرفداراشو... مرسی از توجه...
Riyong
2 سال پیش

من خودم چادریم و تقریبا مذهبی و ۳ ساله که طرفدار بی تی اس هستم اگه من تاحت تاثیر بی تی اس بودم قطعا توی این ۳ سال به قول شما بد حجاب میشدم در نتیجه پوشش هر کسی به خودش و اعتقاداتش ربط داره و این اصلا چیزی نیست که بشه بهش گفت تاحت تاثیر قرار گرفتن. نوجوانان ما خودشون انتخاب کردن چجوری زندگی کنن این که یه نفر بد حجاب باشه هیچ ربطی به علایق موسیقیش نداره هیچ ربطی به کسایی که طرفدارشونه نداره، شما فکر میکنید بی تی اس به طرفداراشون بد حجابی و فساد یاد میدن؟‌
Army_BTS
2 سال پیش

چی میگین شما؟چراهمه ی کاسه کوزه هاروسربی تی اس می‌شکنین؟چراخوبی های بی تی اس رونمی بینید همش دنبالایرادهستین؟ایناهمش فرهنگ خودشونه
بازدیدکننده
2 سال پیش

بله ولی فکر میکنم کمی بهBTSحسودیشون میشه که هی دارن ازشون بد میگن 😐
Tokumei
2 سال پیش

هعی ن ب اون موقع ک تو سایتا هیچی دیدگاه نمینویسن ن ب الان ک اسم بی تی اس اومد همه جو گیر شدن باز😐💔بابا موسی ب دین خودش عیسی ب دین خودش، لپ کلام همه اینه، بی تی ای دوس ندارین توهین نکنین اگ دوس دارین زیاده روی نکنین بحث نداره ک🥲
Fatemeh
2 سال پیش

💙 ببخشید از نظر من هیچ ربطی به گروه های کیپاپ نداره .شخصی که خودش رو نمیتونه کنترل کنه چه ربطی به گروه کیپاپ داره ؟. اون شخصیم که اول چادری بوده الان داره سیگار میکشه به چیزی که قبلا بوده اعتقاد نداشته.من خودم یک ارمی 1 ساله و دختر عمم 7 ساله که الان در حال حاضر با بهترین حجاب وارد اجتماع میشیم و میشدیم .
Hanye
2 سال پیش

یعنی اگر بی تی اس نباشه همه ی مردم باحجاب میشن چه مسخره هرچی میشه میگین بی تی اس بی تی اس
Youka
2 سال پیش

دقیقا حتی بی تی اس خودشون با مسلمونا انقد خوبن نمیدونم مشکل اینا چیه:|
وانیا
2 سال پیش

تو حق نداری درمورد علایق ما نظر بدی و توهین کنی
Army
2 سال پیش

من نمیدونم چرا هر اتفاقی میوفته تقصیر بی تی اس میشه واقعا چرا من خودم طرفدارشونم یکی از اعضا بی تی اس موقعی که آرمی های ایرانی رفتن کنسرتشون گفته آرمی های مسلمان خیلی زیبا هستند چون اونا شال و روسری میپوشن و عقاید خاص خودشون رو دارن و گفته من آرمی های جهان رو چه مسلمان چه مسیحی چه پیرو هر دینی باشن رو من دوست دارم . بعد بقیه اعضا هم اینو تائید کردن. موقعی هم رفتن عربستان برای کنسرت همه لباس های پوشیده داشتن هیچ کس آستین کوتاه نپوشیده جیمین هم میکروفونش رو عوض کرده.
💜𝔸ℝ𝕄𝕐⁷⟬⟭💜
2 سال پیش

بی تی اس مشکلی با حجاب نداره و تازه از حجاب هم خوششون میاد اونا کلی طرفدار با حجاب دارن میخواستن با فنشون که مسلمانه عکس بگیرن زیاد نزدیک فنشون نشدن گفتن شاید خوشش نیاد اینا اصلا به بی تی اس ربطی نداره که هر اتفاقی می افته میزارین تقصیر بی تی اس
بازدیدکننده
2 سال پیش

بخدا نمیفهمم اصلا چرا خودشون گفتن دخترای ایرانی جذابن
بازدیدکننده
2 سال پیش

واقعا چه ربطی به بی تی اس داره
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا بعدشم ادم خودش انتخاب میکنه
بازدیدکننده
2 سال پیش

بی تی اس مزخرف نیست اون خیلیم خوبه تو طرفدار کس دیگه ای هستی درست ولی نباید به کسای دیگه بی احترامی کنی بفهم نفهم
.
2 سال پیش

اتفاقا بی تی اس به مسلمان ها احترام خاصی قائل هستن حرفی که میخماید بزنیدو اول مزه مزه کنید بعد تفش کنید بیرون هیچ ربطی به بی تی اس نداره خودشون خواستن تربیتشون این بوده
...😐🤌
2 سال پیش

اینکه اینا با حجابشون مشکل دارن ب بچه های من چ ربطی داره اخه
یه ارمی💜
2 سال پیش

بنظرم قبل از اینکه به بی تی اس چیزی بگید اول باید یکم فرهنگ یاد بگیرید اخه بی تی اس چه ربطی به حجاب داره برید کنسرتشو داخل عربستان ببینید جیمین دور میکروونش رو با دستمال بست چون از طلا بود چون میدونست مسلمون ها طلا رو برای مرد بد میدونند و با فن های مسلمونشون هم نزدیک نمیشدن و حتا وقتی میخواستن با یک فن مسلمون عکس بگیرن شوگا چند بار به اعضا کفت که فن مسلمون هست بهش نزدیک نشید حواستون باشه قبل از اینکه انقدز حرف بیخودی بزنید یکم باید فرهنگ یاد بگیرید بی تی اس هیچ تاثیر منفی روی نوجوان ها نمیزاره
GHAZAL {ARMY
2 سال پیش

ربطی به بی تی اس نداره دوست دارن حجاب نداشته باشن به شما چه
بازدیدکننده
2 سال پیش

هرچی بگین مهم نیست چون بی تی اس همیشه بهترین میمونه 😂💜
بازدیدکننده
2 سال پیش

لطفا حرف های چرت و پرت نزنین بی تی اس به مسلمون ها احترام میزاره و به همه دین ها هم احترام میزارن مث شما بهشون توهین نمیکنن چون اونا انسانی نه شما ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

الان فک کردی با حرفت چیزی ازشون کم میشه هر کاری هم کنی اونا بهترین گروه جهانی چه بخای چه نخای حقیقت تلخ عزیزم😂😔
.....
2 سال پیش

ببخشید ولی الان این چه ربطی به بی تی اس داره اول از خودتون ایراد بگیرید بعد از بی تی اس بی تی اس عشقه و از شما هم بهتر تازه اونا عاشقه حجاب هستن واقعه برای خودم متاسف هستم که کشورم اینطوری فکر میکنند
Sepehr
2 سال پیش

آرمی نیستم ولی دوست ندارم کسی بهشون بی احترامی کنه🙂
M
2 سال پیش

نخوندم فاقد اهمیت🗿
Kpoper
2 سال پیش

چرا هر چیز بدی رو که میبینین به بی تی اس ربط میدین؟ میدونین که بی تی اس خیلی از چیزایی که ما حتی توی مدرسه های کشور نداشتیم رو بهمون یاد دادن؟ یکی مثل همین که ادم رو نباید از روی حجابش قضاوت کرد و پوشش یک شخص به خودش مربوطه اونا یه گروه خیلی معروفن و طرفدار های خودشون رو دارن اگه کسی خواست مثل اونا لباس بپوشه، بپوشه به کس دیگه ای مربوط نیست
آنیسا
2 سال پیش

این چیزا اصلا به بی تی اس ربط نداره الان بی تی اس نباشه کی پاپ نباشه همه باحجاب میشن ؟؟؟؟ من و دختر خاله ام ارمی هستیم دخترخاله ام هم حجاب داره هم نماز می خونه نمیشه مردم کار اشتباه کنن بندازین گردن بی تی اس یاد مامانم افتادم هرچی میگم میگه از بس سرت تو گوشیه 😐😐😐 چیزی که شما گفتین کاملا اشتباه هست انگار شعار بی تی اس اینکه حجاب رو بذارین کنار 😑😑😑
بازدیدکننده
2 سال پیش

چرا همچیو ربط میدید به بی تی اس
با افتخار آرمی هستم
2 سال پیش

شما اسم خودتو رو بی تی اس نزار
JIMIN
2 سال پیش

ببند دهنتو مزخرف خودتی و اون طرز فکرت واقعا معلومه اندازه عدس عقل ت اون کلت نداری بیچاره مامان بابات با چ زحمتی ت رو بزرگ کردن الانم هیچی نشدی من ارمیم و نمیخوام ب ماکانیا توهین کنم و هیت بدم ولی دیگ واقعا دارین از خط قرمز ما رد میشین
حنانه
2 سال پیش

اصلا چه ربطی به بی تی اس داشت خودشون خواستن
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه ربطی داشتتتتتت؟؟؟؟؟ 😐😐😐😐
.
2 سال پیش

متاسفم برای اینکه انقدر شعور پایینی داری
محیا
2 سال پیش

بی تی اس عشق است بی تی اس نباشه حجاب رعایت بشه و بی تی اس نفس ❤
army boy
2 سال پیش

آرمی ها چرا خونه خودتون رو کثیف میکنید. با حرف های بد خواه های بی تی اس ارزشی از اونا کم نمیشه. بی اهمیت نسبت به هر اهمیت🤪💜
آفرین من هم ماکانی هستم و
2 سال پیش

من اینو قبول دارم ما همه آدم هستیم فقط زبان هامون فرق میکنه ولی دلیل نمیشه به هم توهین کنیم 🥹🥹🥹🥹🫰🏻🫰🏻🫰🏻🫰🏻
آرمی برای همیشه
2 سال پیش

آرمی هایی رو داریم که با چادر توی کنسرت های بی تی اس حاضر میشن .اعضا توی کنسرت هایی که برای ایرانیا گذاشت قوانین اون کشور و رعایت کرد و حتی بعضی از رقصاشون که مناسب قوانین این کشور نبود رو انجام ندادن اونا آخر کنسرت به همه آرمیا تعظیم میکردن اما توی کنسرت که برای مسلمونا گذاشتن اینکارو نکردن طرز فکرتونو درست کنید
آرمی برای همیشه
2 سال پیش

ببینید شما شخصیت های مورد علاقه خودتونو دارید،خواننده های مورد علاقتونو دارید حالا نمیدونم مهرادجم،امیرتتلو،یا سالار عقیلیو...من به علایقتون احترام میذارم .ایناهم علایق ماهستن اونا بزرگترین فندوم جهانین من بهشون افتخار میکنم.اول برید دربارشون تحقیق کنید چقدر کمک مالی کردن اونا به ما نژاد پرست نبودنو یاد دادن،مهربونیو یاد دادن،یاد دادن خودمونو دوست داشته باشیم،یاد دادن حواسمون به هم باشه.حالا اگر اونا نباشن وضع مملکت ما درست میشه ؟؟اونا خودشون تعیین کننده نوع پوششون هستن و اجباری براشون نیست
چه سگی هستی تو
2 سال پیش

مطلب جالبی بود با اینکه به بی تی اس ربط نداشت ولی من عکس رو دیدم تصویر واضحی نبود اما بنظرم این جور که بنظر میرسید حجالب الانی درست بود لباس ها هم زیاد مشکلی نبود حدقل توی شهر هایی مثل شیراز و تهران عادی هست من استایل شیک و مدرن رو دوست دارم ولی بشرط این که پوشش کامل باشه
💜ᗷTS⟭⟬💜
2 سال پیش

من هی میگم توهین نمیکنم کار ی میکنن میکنم خوبم میکنم ، 😡😡🤬🤬
💜ᗷTS⟭⟬💜
2 سال پیش

وایییی خیلی گل گفتی افریننننننننننن حلالت بشه
آرمی
2 سال پیش

چرا حرف الکی میزنی بی تی اس اگه اینجوری بود نمیشدن صفیر کشورشون اثلا حتی نمیدونین که بی تی اس باعث نجات هزاران نفر از خودکشی کده بعد اثلا خدا به مردم حق انتخاب داده اینا هم دلشون خواسته اینکارو کردن واقعا برای رسانه های ایرانی متاسفم هر چی میشه میگید بی تی اس جمع کنین مزخرفاتتونو
..
2 سال پیش

و از این موضوع هم که بگذریم نسل های ما باهم فرق داره
..
2 سال پیش

ما افرادی رو دیدیم که طرفدار بی تی اس بودن و مذهبی بودن افرادی رو دیدیم که خانواده مذهبی داشتند و بی حجاب بودن افراد خودشون تایین می کنند که چه کسی باشند و چه پوششی باشند و بر طبق چه دینی عمل کنند
شما بی نام منا بشناس
2 سال پیش

افرین من حقققق
Im Stay
2 سال پیش

بی تی اس ارث باباتونو خورده که انقد ازش متنفرید؟ الان بی حجابی ملت چ ربطی ب بی تی اس دارههه!
ساحل نامجو
2 سال پیش

چرا هرچی بشه میندازین گردن بی تی اس خدایا شعور هم خوب چیزیه
اسما
2 سال پیش

دقیقا گل گفتی من هم آرمی هم هم بیلینکی هم نماز میخونم و جانمو فدای امامم و رهبرم سردارم میکنم
ARMY
2 سال پیش

خدایی انقد زر نزنین پوشش چه ربطی به بی تی اس داره اونا خیلی به مسلمونا اهمیت میزارن و مشکلی با حجاب کسی هم ندارن و خیلی از آدمای مذهبی و چادری هستن که آرمین مثلاً به دختری تو کلاسمونه که مذهبی و چادری ولی الان 4 ساله که آرمیه بی تی اس انقد به ما اهمیت میدن و برامون زحمت میکشند اونوقت اینه جوابتون واقعا براتون متاسفم که انقد درباره ی بی تی اس بد میگن و شایعه پخش میکنین دربارشوننن
Cemonny
2 سال پیش

باکمال احترام، این مزخرفات به هیچ جای ما نیست . نیت خراب کردن داشته باشین خودتونو خراب کردین 🤚🏼 بی تی اسو عشق است💜
بازدیدکننده
2 سال پیش

چرا حرف علکی میزنید. الان بی تی اس مثلا نباشه یا کیپاپ نباشه همه ی ملت باحجاب میشن ؟ هرچیز و بیخودی ربط ندید باحجاب و بی حجاب بودن فرد به عقیده و تربیت خانواده ربط داره.
ARMY GIRL
2 سال پیش

برات متسفم ک انقد سطحت پایینه
army
2 سال پیش

ببند بابا منم ماکانیم ولی به بی تی اس توهین نمیکنم ادمایی مثل شما باید برن زیر خاک نه خواننده هایی مثل بی تی اس که باعث شادی ما میشن
army
2 سال پیش

تو برو حجابتو رعایت کن چیکار به ب ی تی اس داری مزخرف تویی که هنوز به اون رشد عقلانی نرسیدی که بفهمی حق توهین به کسی که گناهکار نیست رو نداری و بهش داری تهمت میزنی این از صد تا بی حجابی هم بد تره پس توهین نکن چون مطمئن باش جواب میشنوی به جای این که سعی کنی به همه حجاب یاد بدی که چیز خوبیه و به نظر من هم رعایت بشه خوبه ولی بهتره اول تهمت نزدن رو یاد بگیری این بیشتر به دردت میخوره
army
2 سال پیش

اره واقعا حرفت واقعا درسته کسی که تصمیم داشته باشه یه کاری رو تا اخر بره حالا فرقی نمسکنه حجاب باشه یا چی کوه هم نمیتونه نظرشو عوض کنه پس الکی به بی تی اس ربط ندید
army
2 سال پیش

اره واقعا دنبال بهانه هستن بی تی اسو این وسط خراب کنن در حالیکه ما هم در تون حد عقل داریم که بفهمیم هیچ ربطی بهشون نداره و برعکس اوما به دین ما احترام هم میذارن که اگه کامنت های بقیه رو هم ببینید گفتن
مبینا
2 سال پیش

اینکه ی دختری میاد سیگار میکشه چ ربطی اصلا داره ب بی تی اس؟ یارو تربیتش خراب بوده بی تی اس چیکارس این وسط مگ بی تی ای سیگار کشیده من خبر ندارم ک یارو بیاد تحت تاثیرشون قرار بگیره تازه مگ همه افراد جهان باید سبک لباس پوشیدنشون مثل ما باشه تا بشن آدم خوبه؟ وقتی یکی از اعضا گفته ارمیا ایرانی باید حجاب داشته باشم چون خیلی زیبان اون شما به جای اینکه از بی تی اس تعریف کنید میاید میگید سیگار کشیدن طرف تقسیر بی تی اسه؟
Nira
2 سال پیش

چرا هر اتفاقی که میوفته ربط میدین به بی تی اس نه خدایی چرااا ؟
X بزرگ
2 سال پیش

اینکه یک دسته از افراد دست به کارهای نادرست میزنند چه ارتباطی به گروه بی تی اس داره!
ارمی
2 سال پیش

والا به خدا گل گفتی
ARMY
2 سال پیش

ماکان بند خوبه ک از بی تی اس اصکی میره؟
آرمی فور آور💜
2 سال پیش

چرا ربط میدین به بی تی اس بی تی اس می گفته حجاب رو بزارین کنار...؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

می خوام بدونم چرا وقتی اتفاقی می افته بی تی اس رو وست میارین ؟ به نظرم هرکس و حجاب و اعتقادات خودشو داره ما باید به همه ای اعتقادات مردم احترام بگزاریم چرا باید کسی کاری که دوست نداشته باشه رو انجام بده الان یک مثال میزنم چجوری قبل سیاه پوست ها از سفید پوست ها تبعید می شدند اما الان که پیشرفت کردن و طرز فکرشان عوض شد هم سیاه پوست ها هم سفیدپوست ها باهم کنار میان ما هم باید طرز فکرمون را عوض کنیم و باید همه ای ما چه مذهبی چه غیر مذهبی باهم کنار بیایم
Army
2 سال پیش

خیلی خنده دار بود الان این چه ربطی به بی تی اس داره ؟ هر اتفاقی میوفته تقصیر بی تی اس هس 😐 واقعا بهونه بهتری ندارید ؟ یاد مامانا میوفتم هر چی میشه میگن از بس سرت تو گوشی عه اینطوری شد الان شما هم هر چی بشه میخواید بگید به خاطر بی تی اس عه ! وجدانا این کجاش به بی تی اس ربط داشت ؟! تموم شد ؟ خیلی تاثیر گذار بود .....
Army
2 سال پیش

آخه چه ربطی به بی تی اس داره ؟ اونا به خانم های مسلمون احترام هم میزارن یکم برین تحقیق کنید بعد بیاید حرف بزنید لطفا هرچی هم که میشه کاسه کوسه هارو رو سر بی تی اس خالی نکنید
Bts
2 سال پیش

منم خودم یه محجبه هستم و ارمی ام
امیرعلی
2 سال پیش

مثلاً اگه نبود اینا حجاب شوند رو رعایت میکردن😂😂😂😂 من که نمی فهمم این خبر درست نیست.
امیرعلی
2 سال پیش

این خبر درست نیست
امیرعلی
2 سال پیش

اصلا چه ربطی به بی تی اس داره من خودم طرفدار گروه اکسو هستم ولی نداشتن حجاب اصلا به یه گروه موسیقی کره ای مربوط نمشود . واقعاً خندم میگیره بعدشم بی تی اس پاپ نیست کیپاپ هست😂
Zero
2 سال پیش

الان ربطش به بی تی اس چی بود واقعا؟؟! من ارمی یا فنشون نیستم ولی واقعا چه ربطی به بی تی اس داره . مگه بی تی اس میگه حجاب هامونا بر داریم؟ بی تی اس کلی به دین طرفداراش احترام میزاره . واقعا متاسفم برای کسی که این مطلب رو نوشته .
یه آرمی
2 سال پیش

واقعا موافقم چرا 😐
bts&army
2 سال پیش

من خودم دوست دارم ازاد باشم ولی متاسفانه نمیشه درضمن هیچ ربطی به بی تی اس نداره
ناشناس
2 سال پیش

آقا این چه ربطی به بی تی اس داره من نمیدونم چرا این روزا هرچی برا نوجوانان ایرانی اتفاق بیفته ربطش میدن به کره ای ها وبیشتر رو اون بی تی اسه از همه حا بی خبر تاکید میکنن آقا ول کنین اون بدبختارو من خودم طرفدارشونم تا حالا هم هیچ تأثیر بدی روی من نگذاشتن
Yas
2 سال پیش

اعضای بی تی اس بعد از کنسرتایی که تو کشورای مسلمان داشتن گفتن بنظرمون اونایی که موهاشونو میپوشونن بخاطر اینکه زیباتر از بقیه هستن حجاب دارن و کاملا از این موضوع حمایت کردن پس لطفا همه چیزو بهم ربط ندید! اونا حتی کنسرتشونو بخاطر پخش اذان قطع کردن و بعد اذان کنسرتو ادامه دادن وقتی از چیزی اطلاع ندارید و راجع بهش چیزی میگید حواستون باشه حداقل سوتی به این بزرگی ندید!!
یه ارمی
2 سال پیش

کی میخواید بفهمید به هیچکسی ارتباطی نداره که پوشش اون یکی چیه دلش میخواد به منو تو هیچ ربطی نداره دوما بی تی اس اصلا ربطی به این ماحرا نداره ممکنه حتی اون نوجوان هایی که ازشون حرف میزنی همشون ارمی نباشن نمیتونید کنترل کنید گردن بی تی اس نندازید مشکل از خودتونه
Klara
2 سال پیش

الان این چه ربطی به بی تی اس داشت!؟ هرچی که اتفاق میوفته رو میندازن گردن بی تی اس هه😒
Klara
2 سال پیش

حقققققققققققق
حانیه
2 سال پیش

واقعا از این اسکول بازی ها خسته شدم محله مارو که نگا کنی انگار تو لس آنجلس داری قدم میزنی... چی میگید دیگه باسه خودتون... دخترا با تاب و مانتو جلو باز نازک و بدون شال و با یه من آرایش و شلوار جذب... یا لش با شلوار جین دار و کلا از اون تیپا
....
2 سال پیش

من الان چند ساله ارمی ام و به دختر باحجابم و این گروه هیچ تاثیری تو باحجاب بودن و نبودن من نداشته پس الکی شایعه پراکنی نکنین
...
2 سال پیش

کی تاحالا حجاب تو ایران به بی تی اس ربط داشته؟ من خودم باحجابم و مسلمونم از یه طرفم طرفدار بی تی اسم ینی چی میاین الکی هر زری دلتون بخواد میزنین الان نزدیک دوساله من طرفدار بی تی اسم ولی باعث نشده من حجابم رو بر دارم واقعا درکتون نمیکنم
بازدیدکننده
2 سال پیش

واقعا براتون متاسفم آخه در این حد حسودی نمیدونم چی بگم مشکل از بی تی اسه؟ فکر کنم باید یه نگاهی به فرهنگ خودتون هم بندازید
Army
2 سال پیش

من نمیدوتم شما چ مرگتونه ک هرچی اتفاق منفی پیش میاد رو ب بی تی اس ربط میدی . فقط خواستم بگم الکی خودتونو خسته نکنید ماتا وقتی زنده هستیم دوسشون داریم اونا حتی بیشتر از پدر و مادرمون ارزش زندگیو بهمون یاد دادن . پدر مادر و شما فقط بلدید بگید درس بخون و ی زندگی عادی داشته باش ما اینو نمیخوایم البته ن اینکه بی تی اس بگه درس نخونید اونا حتی ی اهنگشونم بخاطر فندوم نوشتن ک میگفتن درس بخونید . مشکل بی تی اس نیست و شما فقط نمیخواید اینو باور کنید.
بازدیدکننده
2 سال پیش

بی تی اس ک میگه دخترای ایرانی چون با حجابن خیلی خوشگلن اینجوری اگه تقصیر بی تی اسه همه باید برن چادر سرشون کنن نه بی حجاب بشن پس این انتخاب خودشونه و هیچ ربطی ب بی تی اس نداره کاری و ک میخواین انجام بدین اول درمورد همه چیز تحقیق کنین بعد بفرمایید نظرتون رو بگیییییدددد
بازدیدکننده
2 سال پیش

الان چه ربطی ب بی تی اس داشت؟ و چرا هرچیزی شد میندازی تقصیر بی تی اس اخه مگه چکارتون کردن ها؟ بعدشم من میخوام بدونم اخه کدوم چادری اومده تو کافه نشسته سیگار کشیده ها؟ بعدشم اگه مردم بی حجابن ربطی به بی تی اس نداره که انتخاب خودشونه زندگیه خودشونه و ب ماهم هیچ ربطی نداره من الان هم ارمیم هم با حجابم اینکه میگم باحجاب یعنی باحجابااااا پس الکی نندازید گردن اونا و بگین ک مقصر اوناهستن ک جامعه اینجوری شده هیچ ربطی ب اونا نداره ملت فرق میکنن بعضی با حجاب بعضی بی حجاب پس الکی تقصیر اونا نندازید لطفا
یک انسان
2 سال پیش

چرا سریع جبهه میگیرید؟ من خودم آرمی هستم. فک نکنم در این مقاله خبری، به BTS توهین شده باشه، مگه گفتن BTS بده و مخالف اسلام هست که میگید اینا توی کنسرتشان بخاطر اذان اهنگ رو قطع کردن یا با یک مسلمان فلان رفتار را داشتند؟! من این را قبول دارم اما فکر نمیکنم نظر شما ربطی به این مقاله داشته باشد. وقتی در برخورد با همچین حرفایی، همچین نظراتی گفته میشود، یه عده میگن "آرمی ها دیوونه ان توهین میکنند و ..." نباید وقتی به گروهی که استن میکنیم، توهین بشه ما هم سریع توهین کنیم. اونوقت هیترا حق به جانب میشود
یک انسان
2 سال پیش

از این مقاله لذت بردم. خیلی سنجیده حرف میزدید، با این وجود خیلی ها ممکنه این صحبت ها را با توجه به دیدگاه خود مورد انتقاد قرار دهند.
ارمی
2 سال پیش

از این به بعد می خواین هر چی شد بندازین گردن بی تی اس اصن چه ربطی به بی تی اس بدبخت داره
فاطمه
2 سال پیش

چرا بی تی اس ؟ حرف بی ربط میزنید چرا چه ربطی به بی تی اس داره الکی هی میچسبوننش به بی تی اس
TERNOVECSY
2 سال پیش

چه ربطی داره منم فن بی تی اس ام ولی وقتی که از خونه بیرون میرم حجابم رورعایت میکنن اینکه بعضیاحجاب ندارن ربطی به بی تی اس نداره این فرهنگ غرب یا افکار و(تربیت پدر و مادر یا زاتی)ربط داره خود بی تی اس هم در یکی از گفت گو هاش با خبرنگار،پرسید شما که طرفدار های باحجابتون رو دیداونا ازنظر شما چجوری هستندبا اینکه اونا میتونستن این گفت وگورو راحت بپیچونن ولی اینکار نکردن و در جواب گفتن ما فن های باحجاب دیدم و اونها خیلی زیباهستن وهمینطوررفتارشون با فن های مسلمان فرق میکنه و احترام زیادی قائل هستن و...
رکسانا
2 سال پیش

بحثو جنسیت زده نکنید.مگه دختر ها ادم نیستن که تغییر کنن مثل پسر ها.مگه چه فرقی دارن بجز جنسیت؟
ناشناس
2 سال پیش

به شما ربطی ندارد و این چه ربطی به بی تی اس داشت ها آقای تتلو به اسلام توهین کرده ولی اون پسرا بخاطر ماه رمضان تمام کنسرت رو متوقف کردن
بازدیدکننده
2 سال پیش

ای بابا بس کنید دیگه سریع میرید سراغ بی تی اس و کیپاپ نمیفهمم مثلا کی پاپ چیکارتون کردهಠ_ಠ
بازدیدکننده
2 سال پیش

ربطش به بی تی اس دقیقا چیهه؟! چرا وقتی چیزی از بی تی اس نمی‌دونید همین طور چرت و پرت راجبش می گید آخهه؟! اونا از حجاب نه تنها چیز بدی نگفتند بلکه چیزای خوب هم راجبش گفتن
زهرا(ارمی)
2 سال پیش

دقیقه! اصلا ربطی نداره
بازدیدکننده
2 سال پیش

این که نخوان حجاب رعایت کنند چه ربطی داره به بی تی اس
Army
2 سال پیش

ببخشید نظر شما دیدگاهتان هرچی باشه نباید همیشه به بی تی اس ربط بدید همه چی
AVA
2 سال پیش

بهنظرم این استایل موردعلاقشونه و هیچ ربطی به کیپاپ یا بی تی اس نداره
FATIMA
2 سال پیش

بهنظرم این اصن درس نیست نوجونا فقط ازادی میخوان دلیل نمیشه چون بی تی اس و کیپاپ بین نوجوان ها رشد کرده استایلشونم به بی تی اس یا کیپاپ ربط بدید
ناشناس
2 سال پیش

حجاب دخترای شیرازی به بی تی اس چه ربطی داره؟
Army
2 سال پیش

خخخخخخخ واقعا سمه این دلیل این کار حجاب اجباری بوده بخاطر حجاب اجباری همه بی حجاب شدن و اینکه به بی تی اس ربطی نداره بی تی اس ولی آرمی مسلمون داره بعدم جوونای ما خرابن و اینکه که گرفتنشون کار خیلی اشتباهی بوده آدم تو این سن همینطوری لباس میپوشه چون خودشون گفتن کشف حجاب گرفتنشون وگرنه اگه اینا همینطوری میرفتین کسی باهاشون کاری نداشت به بی تی اس ربطی نداره...
فاطمه
2 سال پیش

مشکل همش از خود خودتون بی تی اس هیچ وقت اینکار هارو نمیکنه این همه میان کنسرت بی تی اس ۹۸ درصدشون حجاب دارن بی تی اس به مسلمونا خیلی احترام میزارع در ضمن چرا هرچی شه تغصیر بی تی اس میندازین؟؟؟؟؟واقعا ک براتون متاسفم اگر حسودی میکنین بگیدا
فاطمه
2 سال پیش

هیچ ربطی نداره بی تی اس تو کار خودشون مشغولن همه میان کنسرتشون بیشترشون با حجابن بی تی اس به اونا خیلی احترام میزارع ما ازم #بی تی اس دفاع میکنیم
فاطمه
2 سال پیش

اصن ب بی تی اس ربطی ندارع همه زیر سر خودشونه توی تیک تاک خارجیا رو میبینن اینطور تیپ میزنن اینا هم از تیک تاک را تقلید کردن هیچ ربطی به بی تی اس ندارع اونا ایدل هستن دنبال کار خودشونن چ ربطی داره اصن من آرمی نیستم ولی میگم تقصیر بی تی اس نیست به هیچ وجه اون دخترا و پسرا تغصیر از خودشون بوده خودشون دوست دارن اینطور بگردن چرا گیر میدید به بی تی اس هزار تا گروه موسیقی هست چرا گیر میدید بی تی اس لعنتی🤲🤲🤲خدا شفاتون بده انشالله
Army
2 سال پیش

چرا هیچی میشه میندازیم تقصیره بی تی اس این هیچ ربطی به بی تی اس نداره
Army
2 سال پیش

چرا هر چی میشه میزارین کار بی تی اس این هیچ ربطی نه به بی تی اس نداره
آرمی بی تی اس
2 سال پیش

چه ربطی داره؟! به علاقمون توهین نکن! علاقمون اینه و نمیتونی توش خودتی بندازی وسط😐
Katrin
2 سال پیش

روی چه حسابی اینارو میگید؟!
ARMY
2 سال پیش

فقط یاد گرفتن بی تی اس رو تو ذهن مردم خراب کنن :/
حدیث
2 سال پیش

یه مرد مسلمون اشکال نداره سیگار بکشه ولی یه زن آره؟ چرا انقد تاریک فکرید مگه مردا چه ارزشی دارن انقد بشون بها میدید؟
حدیث
2 سال پیش

من طرفدار بی تی اس هستم خود بی تی اس بار بارها از مسلمون ها و محجبه ها طرفداری کرده من خودم اصلا اعتقادی به حجاب ندارم من قبل از شناخت این گروه باز علاقه به حجاب نداشتم پس نتیجه میگیریم ربطی به بی تی اس نداره
ی نفر
2 سال پیش

بابا چه ربطی داره به اونا چرا بی حجابی ر میندازین گردن اونا اونا چه گناهی کردن
یه آرمی
2 سال پیش

دقیقا من الان چادری ام آرمی ام هستم بی تی اسم دوست دارم
ی نفر
2 سال پیش

این چرتو پرتا چیه تحویل می‌دین چه ربطی به بی تی اس داره آدمی که بخواد از راه خارج بشه خودش خارج میشه ربطیم به موسیقی که گوش میده نداره ، بی تی اس ی گروهه که طرفدارای خیلی زیادی هم توی عربستان داره اگه اینجوریه اونام باید برن دینشونو بزارن کنار بشن مسیحی
...
2 سال پیش

چه ربطی به بی تی اس داره کسی دیگه ای رو پیدا تکردین تقصیرارو بندازین گردنش
ARMY
2 سال پیش

لطفا کم تر چرت و پرت سر هم کنید حتا گوشه ی کوچیکی از این داستان که تو چمران اتفاق افتاده ربطی به بی تی اس نداره
:(:
2 سال پیش

میتونم بگم صحیح..
Army kpop
2 سال پیش

داداش این چه ربطی به بی تی اس و کیپاپ داش😂💔خوب من دوستام چندتاشون مذهبی هستن و کیپاپر و آرمی چه ربطی داره😂😐همه چیز رو به هم ربط ندیم
army
2 سال پیش

الان چه ربطی به بی تی اس داره؟ اینا مامان باباشون ولشون کردن اینطوری شدن تقصیر بی تی اسه؟ میشه انقد …نکنین
Army
2 سال پیش

الان این چ ربطی ب Btsداره خیلی از طرفدارایBtsباحجاب هستن و اونا بهشون احترام میذارن هر کی هر کاری ک کرد و نباید ک تقصیرBtsانداخت
Suga lover
2 سال پیش

والا الان دقیقا به پسرامون چه ربطی داره 😑😑😑😑
بازدیدکننده
2 سال پیش

واقعا متاسفم بی اره گیه خودتون رو تقصیر گروه بی تی اس میزارید
ناشناس
2 سال پیش

واقعنم هرچی میشه ربط میدن به بی تی اس بس کنین دیگه
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا دیگه هرچی میشه سریع ربطش میدن به کیپاپ
ی آرمی
2 سال پیش

بی تی اس یاد داده انسان باشیم.گفتن حجاب زیباس.گفتن خودمونو دوس داشته باشیم و... پس ربط الکی ندین اینایی ک میبینین تربیتشون بد بوده و خراب از آب در اومدن
army
2 سال پیش

الان به بی تی اس توهین کردی یا نوجوانان به قول خودتون؟
مهلا
2 سال پیش

بی اس اس خیلی خوبه و اونا از دخترای با حجاب خوششون میاد و مشکلی ندارن و بنظر اونا حجاب دخترا زیباست الکی بی تی اس وسط نکشید آدم خراب حتما نباید طرفدار بی تی اس باشه من خودم طرفدار بی تی اس هستم و مشکلی باحجابم ندارم و حجابم مثل زن و دخترای دیگه که توی خیابون و شهر هستند رعایت می کنم. اونجایی ک حجابشون رعایت نمی کنند از خودشونه خودشون نمی خوان نه عامل دیگه ای مثل بی تی اس
army
2 سال پیش

بنظرم یکم تحقیق کنید اصلا بد نیست خانم مثلا باحجاب میخوای بیا برو دوست مادربزرگ من رو ببین هم چادریه هم سیگار میکشه هم مسلمانه هم نماز میخوانه
مهلا
2 سال پیش

هست شاید شما ندیده باشید ولی هست
army
2 سال پیش

تموم شد خیلی تاثیر گزارم بود ، حالا با این کارا فکر گروه بی تی اس از هم می‌پاشه 🤣🤷
Army
2 سال پیش

بجا اینکه از تاثیرات خوب همین گروه ها بگین فقط بلدین همچی رو به بی تی اس ربط بدین بی تی اس کلی طرفدار مذهبی داره و خودشونم با حجاب مشکلی ندارن اون وقت باز هرکی ی غلطی میکنه میگین بی تی اس
Army
2 سال پیش

دیگه شورشو دراوردین هرچی میشه میگین بی تی اس خداییش چه ربطی داشت
ماکانی
2 سال پیش

بره بمیره بی تی اس مزخرف ترین گروه روی جهان
بدون نام
2 سال پیش

حق واقعا نمیدونم هر چیزی میشه پاشون رو وسط میکشن در صورتی که هیچ ربطی ندارن اگه دیده بودید چقدر تو برنامه ها به مسلمون ها احترام میزارن انقد توهین نمی‌کردید حتی گفتن دخترای با حجاب خیلی خوشگلن یه چیز دیگه الان هزاران خواننده های دیگه از هالیوودی تا کی پاپ داریم اینا اثر نداشتن فقط بی تی اس تازه حالا ما دختریم حداقل اسم یه گروه میبردی دختر بودن که رو مون تاثیر داشتن😑
یکی
2 سال پیش

وا این چه ربطی به بی تی اس داره؟؟؟ والا یکی تو مملکت هم بمیره ربط میدن به بی تی اس اصلا موسیقی چه ربطی به نمد پوشش و اینجور چیزا دارهههه؟اصلا طرف دوست داشته بی حجاب باشه به شما چه؟پوشش آدم به خودش مربوطه نه به این و اون
Yasi
2 سال پیش

فقط دنبال فرصتین تا بی تی اس رو خراب کنین متاسفم هیچ ربطی نداره:/
فن بوی
2 سال پیش

چرا وقتی اونا خودشون نمی خوان که حجاب کنن میندازین تقصیر بی تی اس اونا دقیقا اینجا چی کاره هستن؟؟
آرمی
2 سال پیش

واقعا خجالت آوره براتو متاسفم که هر چیزی که برای حجاب هست ربطش میدید به بی تی اس، اونا به ما احترام میزارن وبعد شما اینجوری میکنید. ای خدا
****
2 سال پیش

ببخشید ولی چه ربطی به بی تی اس داره شما خودتون خبرنگار هستید میتونستید برید ازشون بپرسید که بخاطر بی تی اس این کار رو کردن یا نه نوجوانان ما چه طرفدار بی تی اس باشن چه نباشن دنبال این هستن که حجاب رو بردارن من 17 سالمه و نوجوان حساب میشم من هم موافق نیستم که حجاب از بین بره اما اینکه دلیل بی حجابی رو به بی تی اس یا گروه ها و چیز های دیگه ربط میدین خیلی بی معنا هست اونا خودشون مشکل داشتن خانواده هاشون نتونستن مطابق اسلام تربیتشون کنن مشکل از فرهنگ خانوادگیه نه بی تی اس
آرمی
2 سال پیش

حرف حدیث درسته خیلی ممنونم منم همین نظر رو داشتم
ARMY
2 سال پیش

حجاب ربط ب فن خواننده بودن نداره ربط ب عقیده آدم داره*
ARMY
2 سال پیش

آرمیم با اینک چادری نیستم ولی با حجابم😔🍷 فن ی خواننده بودن ربطی ب حجاب نداره! زبط ب عقیده طرف داره شاید طرف مسلمون نی پس اعتقادیم نداره لا اکراه فی الدین=)
홈 ㅋㅁ ㅣㄷ. 😪
2 سال پیش

هرچی اتفاق بیوفته یا پوشش نامناسب وووو به بی تی اس ربط میدن اخه پسرا. شمارو چیکار دارن مثلا میمیرید به بی تی اس کاری نداشته باشین مگه شمارو کار دارن 😪😒😏
مهنیکا♡
2 سال پیش

راست میگی منم دوست دارم ازاد باشم ولی به هر حال دین ما اسلام هست اینم بگم بی تی اس خیلی مزخرف هستن😑😂😑
هیچکس
2 سال پیش

چرا هر اتفاقی میوفته میگین تقصیر بی تی اسه؟ اونا دارن اهنگ ماسازن زحمت میکشن تا ما خوش باشیم اون وقت شما... 😐
آرمیj.m
2 سال پیش

الان این چ ربطی ب بی تی اس داره چقدر شما ایرانی هاچرا ب بی تی اس اگیر میدین مگه چیکارتون داره ی نگاه ب خواننده های ایرانی کنید مثل تتلو مثل گروه رپ شل یکم شعور آخ قربونت برم 🫡
محمدرضا
2 سال پیش

وقتی هرچیزی توی فضای مجازی باشه تو ذات نسل ها نفوذ می کنه
اصغر
2 سال پیش

چیز نگید برای خودتون بی تی اس خیلیم خوبه :| بی تی اس شاختون میزنه خدایی ؟
بکن شما هستم
2 سال پیش

در پاسخ به: متاسفم براتون
برا فکر هرزت متاسف باش
بلینک‌ تنهامقابل زندگی
2 سال پیش

چه ربطی داره اخخههههههه
حدیث
2 سال پیش

من با اینکه خودم یک نوجوانم اما با برداشتن حجاب مخالم من خودم هم پشش مذهبی ندارم و مثل بقیه دلم می خواد ازاد باشم اما وقتی دین ما اسلام باید بهش اهمیت بدیم چه بخوایم چه نخوایم ایکه اون ها حجاب نمی خوان شما به اجبار هم که شده نباید بزارید تا بردارن اون موقع تفاوت کشور ما با کشور های دیگه چی هست موضوع حجاباصلا ربطی به گروه بی تی اس نداره چه بخواید چه نخواید ما همه اون ها رو پذیرفتیم
بانو
2 سال پیش

میگید تفاوت های فرهنگی را بپذیریم ، چرا تا فقط به موضوع «فرهنگ» میرسیم باید ناهنجاری ها در فضای علنی را بپذیریم ؟ چرا در سایر موارد ، به چنین چیزی معتقد نیستید ؟ پس من هم از فردا میخواهم در خیابانها یا سرعت بالا و بصورت خطر آفرین رانندگی کنم ، و شما باید به تفاوت سلیقه ها در بحث رانندگی احترام بگذارید !!! بابا پاشید برید مستند صوتی شنود رو بشنوید یکم فقط یکم چشمتون‌ باز بشه ، اللخصوص اون قسمتش رو خوب گوش بدید که تاثیر یک خانم بدحجاب روی یه خانواده ،چطور بود ؟ ددرمورد یک تجربه ی نزدیک به مرگه
یه دختر باحجاب
2 سال پیش

بعدشم کدوم دختر چادری سیگار میکشه واقعا که خجالت بکشید
یه دختر باحجاب
2 سال پیش

واقعا که متاسفام براتون، کسی که نخواد حجابش و اسلام رو از بین نبره طرفدار هر گروهی از موسیقی ایرانی یا خارجی باشه تیپشو عوض نمیکنه بفهمید
*"
2 سال پیش

چ ربطی ب بی تی اس داره زر نزنین انقد:|
ناشناس
2 سال پیش

ببخشید ولی نوجوانان همیچ کدوم تحت تأثیر بی تی اس نبودند مشکل از خودشونه
بازدیدکننده
2 سال پیش

الانداین چه ربطی به بی تی اس داشت که مینویسین تحت تاثیر بی تی اس شما نمی تونید اداره کنید بعد کاسه کوزه ها رو می ریزید سر یک گروهی که از وجودتونم خبر نرارن ههه جالبه
Army
2 سال پیش

چرا هر غلطی که هر بنی بشری میکنه رو به بی تی اس ربط میدید ؟ خیلی دوست دارم بدونم..... 🚶‍♀️🚶‍♀️
Army girl
2 سال پیش

الان دقیقا بی تی اس چه ربطی داره؟ تازه بعضی از طرفدارای بی تی اس مذهبی هستن و اصلا این موضوع ب بی تی اس ربطی نداره الکی ربطش ندید
از شیراز
2 سال پیش

کشف حجابی در اینجا نبوده، در کل کشف حجاب همیشه در شیراز هست نوجوانان با تاپ و ساپورت بدون هیچ حجابی توی مله عام رفت امد میکنن.
بازدیدکننده
2 سال پیش

افرین دقیقا همینه
ارمی
2 سال پیش

این چ ربطی ب بی تی اس داشت
......
2 سال پیش

متاسفم براتون
هیدوخت
2 سال پیش

این اشتباهه ، چون توی کنسرت های مختلف بی تی اس اونا به افراد مسلمون و کسایی که حجاب داشتن احترام میزاشتن حتی وقتی اذان بود کنسرت رو متوقف کردن تا اذان پخش بشه و آرمی های برن نماز بخونن و بعد کنسرت شروع شد، در صورتی که بعضی از خواننده های ایرانی به مقدسات اسلامی توهین کردن. اگر یکم فکر کنید میفهمید اونا ربطی به حجاب و پوشش ما ندارن🙃
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (125 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (82 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (80 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (77 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (65 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (62 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (50 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (45 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (38 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (37 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (37 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (35 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (34 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (33 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روستای تاریخی حیرت انگیز در مازندران؛ جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند، پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران
رونمایی از 7 انسان عجیب الخلقه ای که منقلبتان می کند/ از دیو و دلبر واقعی تا دختری که شتر شد!+عکس
کلاه 490،000 تومانی دزد معروف خیابان استاد معین تهران + فیلم / درآمد ماهانه یک میلیارد تومانی !
فوت و فن خانه‌داری؛ 5 راه حل ساده و تضمینی برای از بین بردن سوسک در آشپزخانه و منزل
کشف قدیمی‌ترین تقویم جهان در معبدی 13 هزار ساله در ترکیه
فوت و فن خانه‌داری؛ 11 ترفند تمیز کردن ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن آن در خانه+راهکاری موثر برای از بین بردن بوی بد لباسشویی
قاتل آی نور 3 ساله بلاخره اعتراف کرد/ من بچه را داخل چاه فاضلاب انداختم!
آغاز عملیات ساماندهی آسفالت بلوار پیامبر اعظم (ص) شوشتر
نایب قهرمان کشوری زورخانه‌ای کشور تجلیل شد
اهدای فرش دستباف برای توسعه فرهنگ ورزش کوهنوردی
جزئیات معافیت سربازی افراد بالای 35 سال از شهریور
(ویدئو) از کتیبه‌های باستانی تا الهام‌بخشی کانال سوئز؛ کانال داریوش بزرگ، شاهکاری که مسیر تاریخ را تغییر داد
تست بینایی 30 ثانیه‌ای؛ چشم‌های تیزت را به کار بگیر! چند تا صورت تو این تصویر قایم شده؟
(ویدئو) ساخت سلاح نرم با کنترل از راه‌دور برای فراری دادن دزدهای فرصت‌طلب/ مناسب برای تفریح گیمرهای حرفه‌ای
مجلس شناختی از معاون پارلمانی پزشکیان ندارد/ با کسی عقد اخوت نبستیم/ از میدری تعهد می‌گیریم
منتخب روز   
در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه