نکاتی در مورد پوشیدن لباس مجلسی سفید

  دوشنبه، 13 مرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
نکاتی در مورد پوشیدن لباس مجلسی سفید
در اینجا چگونگی پوشیدن لباس سراپا سفید را بدون آنکه بی حال به نظر برسید به شما آموزش می دهیم

در لباس های سفید آرامش و تازگی وجود دارد که آنها را شیک می سازد! این عقیده طراحان مد و لباس است. به خصوص اگر این رنگ در روزهای گرم سال پوشیده شود شیک تر هم جلوه خواهد کرد.هرچه دمای هوا بالاتر می رود پوشنده لباس سفید آرام و خونسرد به نظر می رسد. بهتر است نگاهی به بعضی از اصول پایه، در پوشیدن لباس های سفید بیندازیم، یکی دو نکته برای یادآوری اینکه چه وقت باید لباس سفید پوشید وجود دارد:

مراقب باشید که کجا لباس سفید می پوشید:

از آنجایی که سفید نور را منعکس می کند و هر چیزی که در زیر آن قرار داشته باشد را بزرگتر جلوه می دهد، پارچه سفید را برای هر لباسی استفاده نکنید زیرا آن بخش هایی از بدن شما که بزرگ هستند را بزرگتر جلوه می دهد. در عوض می توانید لباس سفید را برای بخش هایی از بدن که کوچک هستند استفاده کنید تا عیب های بدن تان پوشیده شود.

از لباس کشباف سفید چشم بپوشید:

اگر شما یک پرستار، تازه عروس، یا حتی یک کودک زیر پنج سال هستید، لباس کشباف سفید را به گوشه کمد لباس هایتان بفرستید؛ این لباس شما را ریز، کوچک و حتی کوتاه تر نشان می دهد.

در مورد پوشیدن کفش های سفید دوباره فکر کنید:

کفش های سفید جیغ می زنند: بهار و تابستان! شاید به همین دلیل است که خرید کفش های سفید در فصول گرم متداول تر است. اما از آنجایی که کفش های سفید پاهایتان را بزرگتر نشان می دهند و همچنین می توانند بلندای پایتان را کوتاه تر جلوه دهند؛ شما با پوشیدن آنها کوتاه قدتر به نظر می آیید، پس بهتر است برای رسیدن به اهداف خیالی تان انتخاب بهتری داشته باشید و در جست وجوی مدل و رنگ کفشی باشید که پاهای شما را باریک و کشیده نشان دهد.

در اینجا چگونگی پوشیدن لباس سراپا سفید را بدون آنکه بی حال به نظر برسید به شما آموزش می دهیم:

برنزه کنید.

اگرچه لباس سراپا سفید می تواند روی اشخاصی با پوست روشن هم شگفت انگیز باشد اما کسانی که کمی برنزه هستند در لباس سفید معرکه می شوند. بنابراین اگر برای یک رویداد ویژه آماده می شوید و قصد دارید لباس سفید را انتخاب کنید تا از بقیه متمایز شوید شاید ارزش این را داشته باشد که کمی پوست تان را برنزه کنید. خیلی دقت کنید که به جای قهوه ای رنگ پوستتان به نارنجی نزند و باید بدانید که با اسپری های قلابی و ارزان قیمت به راحتی نارنجی و مصنوعی می شوید.

از اندازه بودن و تنگ نبودن لباس سفیدتان اطمینان حاصل کنید.

یک دست لباس سفید می تواند بر بدنی که برآمدگی و انحنای مناسبی دارد بسیار زیبا و شگفت انگیز باشد اما نباید در این مورد اغراق کنید و تا می توانید از پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ بپرهیزید. اگر لباس شما خیلی کوچک باشد این اجتناب ناپذیر است که خطوط بدن تان دیده شود اما اگر لباس شما کاملاً اندازه باشد و دوختش هم جوری باشد که شما را لاغر نشان دهد می تواند فوق العاده باشد. همچنین سعی کنید لباس زیری انتخاب کنید که دقیقاً همرنگ پوست تان باشد. انتخاب لباس زیر سفید هنگام پوشیدن لباس سفید بدترین اشتباه ممکن است.

سایه های رنگی اضافه کنید.

اگر شما از پوشیدن لباس یکدست سفید می ترسید می توانید آن را با کمی رنگ درآمیزید. شما می توانید این رنگ ها را روی لب ها، کفش ها و یا کیفتان داشته باشید و با یک سایه روشن زیبا جلوه ای خاص به استایل تان بدهید. بدین شکل دیگر احساس یکنواختی نخواهید داشت و همچنین آن رنگ ها به خاطر قرار گرفتن در کنار رنگ سفید بیش از پیش خودشان را نشان خواهند داد.

الیاف طبیعی را انتخاب کنید.

بهتر است برای داشتن یک ظاهر سفید طبیعی از الیاف طبیعی مثل لینن و کتان به جای پلی استر و الیاف مصنوعی استفاده کنید. کلید پوشیدن لباس سراپا سفید در ظاهر گران و آراسته اش است. ظاهر زیبای شما به موادی که انتخاب می کنید بستگی دارد. به یاد داشته باشید هیچ چیز زیبایی به اندازه یک ظاهر سفید طبیعی که با پوست شما هماهنگ است نمی تواند برایتان بهترین را به ارمغان بیاورد.

سایه های مخالف با تن پوست تان را انتخاب کنید.

اگر ته رنگ پوست تان سرد است، از تن های رنگی قرمز و نارنجی استفاده کنید و اگر دارای پوستی گرم هستید تن های خاکستری بهترین گزینه برای شما هستند. قطعاً شما دوست ندارید در لباس سفید بی جان و بی رمق به نظر برسید و اگر پوستی رنگ پریده دارید بدانید که این اتفاق خواهد افتاد.

سایه های گوناگون سفید را انتخاب کنید.

یک راه برای آنکه اطمینان حاصل کنید که لباس تان یکنواخت به نظر نرسد این است که از سایه های گوناگون سفید در لباس انتخابی تان استفاده کنید. از میان رنگ های عاجی، سفید الماسی، برفی، بژ و سفید آنتیک می توانید انتخاب کنید و یا حتی مخلوطی از آنها را استفاده نمایید. با افزودن چند تغییر جزئی و ناچیز در لباستان به راحتی از یکنواختی فاصله می گیرید و تر و تازه می شوید. آن را امتحان کنید. نترسید و شجاع باشید. از همه مهمتر در تابستان 96 با اضافه کردن یک دست لباس سفید به کمدتان خود را به روز کنید.

لباسی با بافت و شکل دیگر اضافه کنید.

افزودن یک بافت دیگر به لباس تان می تواند به خاطر تفاوت شکل و جنسی که ایجاد می کند بسیار جالب باشد. در ماه های سرد زمستان یک بافت با پر و یا خزهای مصنوعی اضافه کنید و در ماه های گرم سال از کت نازک یا روپوشی چروک برای ایجاد بعد استفاده نمایید. نگران نباشید، با ایجاد یک بافت متفاوت می توانید لباس سفیدتان را از یکنواختی نجات دهید.

رنگ ها را بریز و بپاش کنید

حالا که لباس خنثی با رنگی محافظه کارانه و ملیح پوشیدید دیگر دستتان برای انتخاب رنگ ها باز است. سایه های رنگی بزنید و سری به رنگ هایی بزنید که تا به حال جسارت استفاده از آن ها نداشتید مثلا سرخابی یا سبز زرد رنگ های درخشان و پرجذبه ای هستند که برای لباس سفید شایسته و سازگار است البته این نکته را هم فراموش نکنید که استفاده نادرست از این رنگ ها خودش می تواند عامل ناپسندی باشد.

رنگ سفید متعلق به عروس است

اگر شما عروس هستید یا مهمانی عروسی متعلق به شماست سفید بپوشید، در غیر این صورت لباس سفید یک دست را برای مهمانی شب انتخاب نکنید. سعی نکنید که با عروس که بزرگترین روز زندگی اش است رقابت کنید این ممکن است عروس را بیازارد.با تمام این تفاسیر، اگر شما هیچ رنگ دیگری را دوست ندارید و فقط سفید به شما می آید و تنها رنگ انتخابی شما است، سعی کنید از رنگ کرم نزدیک به سفید، به جای رنگ سفید عاجی، پوست تخم مرغی یا صدفی استفاده کنید. پس ناامید نشوید و سایه ای دیگر از رنگ سفید را به جای سفید خالص امتحان کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (472 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (370 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (221 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (109 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (99 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (35 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (31 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (23 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (23 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (11 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (9 نظر)
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 18 تیر 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 18 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 18 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 18 تیر 1403+فیلم
تولد نوزادی با جنین دوقلویش درون معده
اشعار شهادت حضرت مسلم (ع) + روضه شب اول محرم
سانسور، یقه مختار را هم گرفت! +فیلم صحنه‌های سانسور شده
پزشکیان در دام تضاد‌های داخلی و خارجی نیفتد
رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود
شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد
آمار مشارکت مرحله دوم انتخابات منتشر شد / خراسان جنوبی بیشترین مشارکت و کردستان کمترین
سفر به کره شمالی/ رهبری که هیچ وقت سوار هواپیما نشد+عکس
12 حیوان عجیب و غریب دنیا که تا کنون ندیده‌اید! / احتمال اینکه این حیوانات را در طبیعت ببینید صفر است!
بیوگرافی و زندگی خصوصی نیما نادری، سروش سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره