دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

کره شمالی: سئول از اقدامات عجولانه در شبه جزیره خودداری کند 

یکشنبه، 06 مهر 1399
کد خبر: 103809
کره شمالی به سئول هشدار داد که حضور کشتی های جنگی این کشور به بهانه کشف جسد کارمند شیلات این کشور که توسط نیروهای کره شمالی کشته شد، می تواند به حادثه مشابه دیگری منجر شود. کره شمالی معتقد است که سئول با ارسال کشتی های جنگی متعدد، تمامیت ارضی پیونگ یانگ را به چالش می کشد و همین مسأله می تواند زمینه را برای یک درگیری تمام عیار مهیا سازد.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از شبکه خبری راشا تودی، کشته شدن یکی از کارمندان شیلات کره جنوبی توسط سربازان کره شمالی به هنگام فعالیت در مرز دو کره باعث تنش هایی میان دو کشور شده است. پیونگ یانگ معتقد است که ارسال کشتی های جنگی از سوی سئول برای کشف جسد شهروند کشته شده، می تواند زمینه را برای افزایش تنش ها مهیا سازد. مسئولان کره شمالی از سئول درخواست کرده اند تا خونسردی خودش را حفظ کند و اجازه دهد تا پیونگ یانگ با عملیات جستجوی مشخص، جسد و بقایای این شهروند کره جنوبی را کشف کند و به سئول تحویل دهد. در پی کشته شدن شهروند کره جنوبی، پیونگ یانگ در اتفاقی نادر از کره جنوبی به صورتی رسمی عذرخواهی کرد و در بیانیه اخیر نیز با لحنی تؤام با احترام اعلام کرده است که کره شمالی در تلاش است تا سیاست های امنیتی دقیقتری برای پیشگیری از چنین حوادث تلخی در مرز بین دو کره اتخاذ کند تا رابطه مسالمت آمیز و دوستانه میان شمال و جنوب برقرار باشد! پیام صادر شده از سوی کیم جونگ اون برای عذرخواهی رسمی تعجب بسیاری را به همراه داشت.

به گزارش ساعد نیوز، رئیس جمهور کره جنوبی بر حفظ صلح و روابط مسالمت آمیز با کره شمالی تأکید دارد. مون جائه بر این باور است که با مسالمت و صلح می توان اختلافات میان دو کره را به طریق بهتری حل و فصل کرد. نکته جالب توجه درباره پیام عذرخواهی کیم جونگ اون، تشدید تردیدها درباره مرگ یا زنده بودن اوست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟