نقشه شیطانی خواننده زیرزمینی و دوست دخترش برای تاجر فرش در تهران

  شنبه، 22 خرداد 1400 ID  کد خبر 154455
نقشه شیطانی خواننده زیرزمینی و دوست دخترش برای تاجر فرش در تهران
ساعد نیوز: مردی به دلیل انگیزه انتقام جویی توسط زن و مرد شیطان صفت گروگان گرفته شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، چندی قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید دختر و پسر جوانی مرد تاجری را ربوده و پس از سرقت میلیاردی وی را زخمی و کنار بزرگراهی رها کرده اند، اما راننده عبوری او را به بیمارستان رسانده و جانش را نجات داده است.

بررسی های مأموران پلیس نشان داد این حادثه یک هفته قبل اتفاق افتاده که شاکی به خاطر ترس از آدم ربایان در بیمارستان به دروغ گفته تصادف کرده است، اما وقتی آدم ربایان دوباره برای اخاذی میلیاردی به سراغش او می آیند و او را تهدید می کنند که فیلم سیاه او را در فضای مجازی منتشر می کنند، از مأموران پلیس برای دستگیری آدم ربایان اخاذ درخواست کمک می کند.

آشنایی در اینستاگرام

مرد جوان در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من تاجر فرش هستم و وضع مالی خوبی هم دارم. یک ماه قبل با دختر تحصیلکرده ای ازدواج کردم و الان هم زندگی خیلی خوبی دارم اما قبل از آن با دختر جوانی به نام ستاره رابطه دوستی داشتم و قرار بود با او ازدواج کنم، وقتی دیدم او مرا فریب داده رابطه ام را با او قطع کردم که این بلا سرم آمد. وی ادامه داد: یکسال قبل در اینستاگرام با ستاره آشنا شدم.

او ادعا کرد که تحصیلکرده و مهندس است و خانواده ای اصل و نسب داری دارد و من هم حرف های او را باور کردم و پیشنهاد ازدواج دادم و قرار بود همراه خانواده ام به خواستگاری اش بروم. چند روز مانده به مراسم خواستگاری متوجه شدم او به خاطر درگیری خانوادگی دستگیر شده و با حکم قضایی به زندان افتاده است و آن روز بود که راز ستاره پیش من فاش شد و فهمیدم او نه تنها دختر تحصیلکرده ای نیست بلکه خانواده اش هم وضعیت خوبی ندارند و همه حرف هایی که به من زده دروغ بوده و قصد داشته مرا فریب دهد و اموالم را بالا بکشد.

آدم ربایی میلیاردی

پس از این رابطه ام را با ستاره قطع کردم و به او گفتم که دستش پیش من رو شده و دیگر دوست ندارم او را ببینم.

به هر حال مدتی گذشت و من هم یک ماه قبل با دختر یکی از آشنایانمان ازدواج کردم و فکر می کردم ستاره هم پس از آزادی از زندان به دنبال بخت خود می رود و خبر نداشتم که او کینه به دل گرفته و قصد دارد با آدم ربایی از من انتقام بگیرد.

قرار بود به زودی برای معامله ای به دوبی بروم و به همین سبب روز حادثه برای خرید دلار و درهم به صرافی در مرکز تهران رفته بودم و پس از خرید داخل خیابان درخواست تاکسی اینترنتی دادم که لحظاتی بعد خودروی پژویی که راننده اش مرد جوانی بود جلوی پایم توقف کرد. وقتی از او سؤال کردم که تاکسی اینترنتی هستی با سرش اشاره کرد و من هم سوار شدم و راننده شروع به حرکت کرد.

راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داد که به او شک کردم و خواستم توقف کند. راننده توقف کرد و چاقویی به پهلویم گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد و لحظه ای بعد هم ستاره که در صندوق عقب خودرو پنهان شده بود بیرون آمد و کنارم نشست.

همان لحظه فهمیدم که در تله ستاره گرفتار شده ام و او قصد انتقام دارد. به همین خاطر با التماس از آنها خواستم مرا رها کنند و حتی حاضر شدم همه دلار ها و درهم ها را که حدود 2 میلیارد تومان ارزش داشت به آنها بدهم و مرا رها کنند اما فایده ای نداشت و راننده به راه افتاد تا اینکه در حاشیه شهر توقف کرد.

ستاره و همدستش ابتدا از من فیلم سیاه تهیه کردند و بعد مرا به شدت کتک زدند و حتی با چاقو هم بدن مرا به شدت زخمی کردند و پس از سرقت پول های خارجی ام، زنجیر طلا، گوشی همراهم و حتی حلقه ازدواجم مرا رها کردند و از محل گریختند.

آنها تهدید کردند اگر شکایت کنم فیلم سیاهی که از من تهیه کرد ند در فضای مجازی پخش می کنند و من هم از ترس آبرویم وقتی راننده عبوری مرا به بیمارستان رساند به دروغ گفتم تصادف کرده ام اما این پایان ماجرای آدم ربایی نبود.

وی ادامه داد: یک هفته پس از آدم ربایی همدست ستاره با من تماس گرفت و درخواست یک میلیارد تومان پول کرد. مرد جوان به من گفت اگر به خواسته اش عمل نکنم فیلم سیاهی که از من تهیه کرده برای همسرم می فرستد. وقتی دیدم که آنها با این شیوه قصد اخاذی سریالی دارند تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم.

خواننده زیر زمینی

با شکایت مرد تاجر پرونده برای رسیدگی به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران پلیس در نخستین گام همدست ستاره را به نام سهیل شناسایی کردند. بررسی ها نشان داد سهیل خواننده زیر زمینی است که مدتی قبل در یک مجلس عروسی با ستاره آشنا شده است. بدین ترتیب مأموران سهیل را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرمش ادعا کرد که ستاره به او هم رکب زده است.

وی گفت: من خواننده هستم و در مجالس عروسی ترانه می خوانم. مدتی قبل با ستاره آشنا شدم که به من گفت مرد تاجری به او خیانت کرده است. او گفت مرد تاجر به بهانه ازدواج به او تجاوز و بعد هم او را رها کرده است و به همین خاطر قصد انتقام دارد.

ستاره پیشنهاد داد او را برباییم و اموالش را سرقت کنیم. ابتدا مخالفت کردم اما وقتی دیدم مرد تاجر قصد خرید میلیاردی دارد قبول کردم و روز حادثه همراه ستاره او را ربودیم. قرار بود ستاره دلارها و درهم ها و طلاهای سرقتی را بفروشد و سهم مرا هم بدهد، اما او به من رکب زد و پس از آدم ربایی ناگهان غیبش زد.

من که فکر کردم در این بازی هیچ چیزی گیرم نیامده است تصمیم گرفتم از شاکی اخاذی کنم و او را تهدید کردم که فیلم سیاهش را منتشر می کنم در صورتی که فیلم در اختیار ستاره بود.

دستگیری دختر

با اعتراف متهم، مأموران پلیس خیلی زود مخفیگاه ستاره را شناسایی و وی را بازداشت کردند. وی در بازجویی ها به آدم ربایی اعتراف کرد و گفت: وقتی با سامان در اینستاگرام آشنا شدم او به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم خیلی خوشحال بودم که زن تاجری می شوم تا اینکه من در جریان تقسیم ارثیه با یکی از بستگانم درگیر شدم و به زندان افتادم که سامان متوجه موضوع شد.

پس از این هر چقدر با تلفن او تماس می گرفتم جواب نمی داد و گاهی هم به من فحاشی می کرد و می گفت خانواده من همسطح خانواده او نیستند و به این بهانه زیر قولش زد که از او کینه به دل گرفتم. مدتی قبل با سهیل آشنا شدم و به دروغ ادعا کردم که سامان به من تجاوز کرده و دو نفری نقشه آدم ربایی و سرقت اموالش را طراحی و اجرا کردیم.

متهمان در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفتند


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد
دیگران می‌خوانند   
عکس عاشقانه شاهرخ استخری، سعید فاصله ها و همسرش در یک کافه شیک بلژیکی/ همیشه به شادی و گردش اسامی خاص فرزندان بازیگران معروف و معانی آنها دور دور هادی چوپان با موتور سنگین در شهر+ فیلم رونمایی نهال از کلاه صورتی که از رهبر انقلاب هدیه گرفت+ویدیو نوه های ناز و زیبای زری خوشکام از دخترش لیلا حاتمی، بانوی اصیل و باکلاس سینمای ایران+عکس فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 رونالدو و جورجینا در ساحل دریای‌سرخ+ عکس تغییرچهره زمین تا آسمون برادر ناتنی جومونگ بعد 18 سال در جشن تولد دخترش+عکس اقدام تحسین برانگیز شهرداری شیراز در زیباسازی شهر با درختان خشکیده/ هنر یعنی این! +عکس آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع عکس دیده نشده از بازیگر فیلم مست عشق با روسری/ هانده ارچل مسلمان شد؟ سحر قریشی هم به سندرم محمدرضا گلزار مبتلا شد!+فیلم نگاهی به باغ تالار عروسی خاص و هوش پران شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران جذابیت خاص پیراهن دنباله دار آیشواریا، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن/ چه گرد و خاکی هم به پا کرده😍 نگاهی به اولین روز مادر شدن زری خوشکام و خوشحالیش از به دنیا آمدن لیلا حاتمی+عکس/ روحش شاد لباس عروس خاص و دنباله دار شیدا خلیق و دسته گل ساده ولی با کلاسش / به به چه عروسی آخرین دورهمی 4 نفره خانواده نسرین مقانلو قبل از فوت پسرش در رستوران به صرف شام+عکس/ و قابی که توسط خانم بازیگر ثبت شد برخورد متواضعانه و جالب مجید واشقانی با یک دختر بچه که کیک خودش رو به آقای بازیگر داد+ویدیو/ ماشین لاکچری آقازاده هفت سر اژدها رو دیدین؟ نگاهی به مراسم عروسی زری خوشکام و علی حاتمی، پدر و مادر هنرمند لیلا حاتمی+عکس/ روح هر دوشون شاد و یادشون گرامی صبحانه ساده و بدون تجملات آیت الله هاشمی رفسنجانی روی میزناهار خوری همراه با مادر و پسرانشان+ عکس/ فقط چای و سنگگ طعنه خنده دار نیما شعبان‌نژاد به عکاسان در یک مراسم برای ژست گرفتن کنار هدیه بازوند+ویدئو/ مگه زن و شوهری اومدیم شباهت باورنکردنی و جالب نرگس محمدی به برادر چشم رنگیش در این سلفی دلنشین خواهر برادری+عکس سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش! (عکس) تصاویری از ظاهر امروزی دختران مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسرهای والدین / چقدر بزرگ شدن ... دو وزنه‌بردار ایرانی با هم ازدواج کردند +‌ عکس تواضع و فروتنی حسن یزدانی قهرمان کشتی در حضور رئیس جمهور + عکس اولین عکسی که مهران غفوریان با دخترش هانا گرفت / تصویر جالب اولین روز بابا شدن آقای بازیگر (عکس) بازیگر «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر بعد 20 سال در کنار جمشید هاشم پور (فیلم) رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند فیلم لحظه شروع سیلاب در بلوار نماز مشهد را ببینید /آب، این‌گونه سیل شد نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش عکس‌های «یانگوم» در کنار پدر و مادر واقعی‌اش به مناسبت «روز والدین»
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403
آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم
کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر