دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نیکی کریمی، محبوبه سریال کیمیا: شبی که فیلم عروس اکران شد، 18 خواستگار همزمان به خونه ما هجوم آوردند! 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
کد خبر: 414750
ساعدنیوز: نیکی کریمی در اولین مصاحبه اش با مجله فیلم گفته بود شبی که فیلم عروس اکران شده خواستگاران به خانه آنها هجوم برده بودند.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، نیکی کریمی بازیگر و فیلم‌ساز است. نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا (1371) شد. نیکی کریمی یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود. نیکی کریمی مجرد است و فرزندی ندارد.

نیکی کریمی در نخستین مصاحبه‌اش با مجله فیلم گفت شبی که فیلم عروس اکران شده خواستگاران به خانه آنها هجوم برده بودند. چند سال پیش نیکی کریمی در نخستین مصاحبه‌اش با مجله فیلم گفت که شب اول اکران فیلم عروس 18 خواستگار به منزلشان آمده بودند. او در همان مصاحبه به صراحت گفت که پس از ازدواج و در صورت مخالفت همسرش، سینما را کنار خواهد گذاشت.

عروس فیلمی ایرانی به کارگردانی بهروز افخمی و نویسندگی بهروز افخمی و علیرضا داوودنژاد محصول سال 1369 است. در این فیلم نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش پرداختند.

برای دیدن تصاویر و ویدیوهای بیشتر از نیکی کریمی اینجا کلیک کنید.


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه تخصصی کتاب