دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

واقعیت فیلمی که از "تیر خلاص طالبان افغانستان به مرزبان ایرانی" می‌گوید چیست؟ 

سه شنبه، 09 خرداد 1402
کد خبر: 342255
ساعدنیوز: فیلمی که از ساعاتی پیش در فضای مجازی با ادعای شلیک تیر خلاص توسط نیروهای طالبان به مرزبانان ایران منتشرشده، قدیمی است و مربوط به درگیری دو روز پیش در منطقه سیستان نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، 2 روز پیش (6 خرداد) در مرز ایران و افغانستان درگیری چند ساعته‌ای بین مرزبانان ایران و نیروهای نظامی طالبان رخ داد.

از همان ساعات اولیه وقوع درگیری تصاویر و فیلم‌های مختلفی با این ادعا که مربوط به صحنه‌های درگیری همان روز است در فضای مجازی به شکل گسترده‌ای منتشر شد و کار به جایی رسید که حتی برخی مدعی شدند که ایران با موشک به شهر زرنج و فرودگاه آن حمله کرده است؛ ادعایی که به سرعت تکذیب و مشخص شد درگیری محدود به همان نقطه و با سلاح‌های سبک بوده است.

در ادامه با توجه به اینکه در جریان این درگیری یکی از نیروهای مرزبانی ایران به شهادت رسید، موج جدیدی از فیلم‌های قدیمی روانه فضای مجازی شد و آخرین مورد از فیلم‌های منتشرشده، کلیپی است که از ساعاتی پیش با عنوان لحظه شلیک تیر خلاص نیروهای طالبان به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حال انتشار است که پیگیری‌های خبرنگاران نشان داد این فیلم نه‌تنها مربوط به درگیری روز 6 خرداد نیست که با توجه به جغرافیای کوهستانی این فیلم، مشخص است که چنین منطقه‌ای در هیچ نقطه از سیستان وجود ندارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه