دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

واکنش انتقادی نرجس سلیمانی به «درگیری در مترو» بر سر حجاب 

سه شنبه، 05 اردیبهشت 1402
کد خبر: 337857
ساعد نیوز: نرجس سلیمانی با اشاره به درگیری در مترو با موضوع حجاب، یادآور شد: کمیسیون نظارت در حسن اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت و باید اقدامات فرهنگی صورت بگیرد که در این زمینه با معاونت فرهنگی و اجتماعی جلساتی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پس از سه سال سخت برای مردم ایران، نماز عید فطر باشکوه برگزار شد، گفت: امیدواریم مشکلات حمل و نقل برطرف شود چراکه در شأن مردم ما نخواهد بود.
او با اشاره به درگیری در مترو با موضوع حجاب، یادآور شد: کمیسیون نظارت در حسن اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت و باید اقدامات فرهنگی صورت بگیرد که در این زمینه با معاونت فرهنگی و اجتماعی جلساتی را برگزار خواهیم کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
ویدیو/ خلق مجسمه‌های ترسناک با جوراب شلواری/ صد رحمت به "زامبی" و صد آفرین به هنرمندش
ترجمه تخصصی کتاب
خاطره شنیدنی روحانی ایرانی از خرید کُت شلوار/روحانی: تُف به مال دنیا ، فروشنده: باید دَرِش بیاری!!
(تصویر) هنرپیشه محبوب و مشهور تگزاس 3 و بازیکن سابق پرسپولیس، پژمان جمشیدی در کنار محمدرضا احمدی و دختر خوشمزه و نازنینش🥰/چقد خوشگله دختر خانمش
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
پیانو نوازی محشر و بدون نقص همسر سالار عقیلی در سوگ برادر جوانش در خانه+ ویدیو/ شمع باران کردن خانوم هنرمند و ایجاد فضایی عارفانه
ویراستاری تخصصی مقاله