دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

واکنش استاندار کهگیلویه و بویر احمد به معافیت پسرش از سربازی: فرزندم مراقب من است! 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
کد خبر: 405931
ساعدنیوز: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندش با استفاده از حق کفالت پدر از سربازی معاف شده و در این باره نیروی انتظامی اعلام کرده‌است که تخلفی صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایمنا، در روزهای اخیر انتشار مطالبی پیرامون معافیت کفالت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد، تا جایی‌که برخی از فعالان سیاسی شناخته شده نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدای مسئولیت خود همواره خود را به‌عنوان فردی مبارز در مقابل با بی‌عدالتی معرفی می‌کرد در این چند روز موجی از حملات رسانه‌ای پیرامون معافیت فرزندش را بر علیه خود شاهد بوده و از قضا اغلب مطالب اعتراضی با چاشنی مبارزه با بی‌عدالتی وی مطرح شده‌است.

سیدعلی احمدزاده عصر امروز سه‌شنبه، ششم شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص حواشی پیش آمده درباره معافیت فرزند خود، اظهار کرد: در این پرونده به اندازه یک سر سوزن خلافی وجود ندارد نه من در آن دخالتی داشتم و نه کسی در آن سفارش کرده و دخالت کرده‌است.

وی با بیان اینکه اگر در این مقوله اتهامی هم مطرح شده متوجه نیروی انتظامی است و حتماً این نهاد پاسخ اتهامات را خواهد داد، افزود: به همین منظور از فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستم که به این پرونده ورود پیدا کند و پرونده را بررسی کنند که گفتند هیچ‌گونه کار خلاف قانونی در آن صورت نگرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی فراجا هم برای اینکه این شبهه را برطرف کند به این پرونده ورود پیدا کرده و بررسی‌هایی صورت گرفته است و حوزه نظام وظیفه هم گفتند که در این پرونده کسی دخالتی نداشته است.

وی تصریح کرد: فرزند ما نیز به مانند فرزند همه مردم عادی حق دارد که مدارک خود را ارائه دهد و به استناد دلایل و مدارک پرونده را به کمیسیون فرستاده‌اند کمیسیون هم در شیراز تشکیل شده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نبوده‌است.

سید علی احمدزاده خاطرنشان کرد: با استناد دلایل و مدارک وی را واجد معافیت دانسته‌اند، لذا کوچک‌ترین دخالتی در این کار نداشته‌ام کسی هم سفارش نکرده و تخلفی هم صورت نگرفته و نظام وظیفه هم آن را تأیید کرده است.

وی افزود: به‌عنوان یک بیمار دیابتی باید داروهایم را به موقع مصرف کنم و کسی در این بین مراقب من باشد چرا که همسر خود را از دست داده‌ام، لذا فرزند از این بند استفاده کرده و کاملاً هم قانونی بوده است و به استناد همین مستندات کمیسیون تشکیل داده و او را معاف کرده‌اند و هیچ دخل و تصرفی هم در آن نبوده‌است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شایعه‌پراکنی‌ها طراحی فردی است که برای تخریب و از میدان به در کردن رقیبان خود دست به هر کاری می‌زند، گفت: اطلاع دقیق دارم این فرد علاوه بر این موضوع؛ موضوع دیگر را نیز در دستور کار قرار داده تا در آینده باز هم موج‌سواری کند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به گریم پرشین کت زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه +عکس/ اون کوچولوی ناقلا اون وسط چی می گه
وایرال شدن لبخند دلنشین مسعود پزشکیان هنگام نگاه کردن به چهره رهبر معظم انقلاب در اولین میزبانی دیپلماتیک‌اش+عکس
پربازدیدترین سکانس غلامرضا نیکخواه/ سرتعظیم جانانه و خنده‌دار غلامرضا نیکخواه در مقابل پول و ثروت/ به نظر شما علم بهتر است یا ثروت؟ +ویدئو
خونه و محل زندگی فاطیما بهارمست، نغمه سریال ازسرنوشت به سبک خونه های شیراز با چیدمان گیاه پرنده بهشتی+عکس چقدر دنج و خوشگل
رو شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟