دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

واکنش دی‌بروینه به فریادهای پپ: خفه‌شو دیگه! +عکس 

پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340852
ساعد نیوز: کوین دی بروینه ستاره منچسترسیتی، شب گذشته از فریادها و توصیه‌های پپ گواردیولا در کنار زمین عصبانی شد و پاسخ سرمربی‌اش را داد.

به گزارش گایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، سیتی موفق شد با نتیجه 0-4 در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از سد رئال مادرید عبور کند و راهی دیدار فینال شود.

بازیکنان این تیم نمایش درخشانی را در ورزشگاه اتحاد و پیش چشم هوادارانی که برای تشویق این تیم سکوها را پر کرده بودند ارائه دادند و توانستند مدافع عنوان قهرمانی را در هم بکوبند.

در حالی که سیتی از تیم حریف پیش بود و صعودش به دیدار فینال قطعی به نظر می‌رسید، گواردیولا از حفظ توپ دی بروینه به شدت عصبانی شد و از خواست که جریان بازی را آرام کند.

اما این هافبک بلژیکی به هیچ وجه از این رفتار سرمربی سیتی استقبال نکرد و در حالی که بسیار عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید رو به او فریاد زد: «خفه شو، خفه شو!»

گواردیولا پس از پایان بازی در گفتگو با موی استار درباره این صحنه اظهار داشت: «وقتی 0-2 جلو بودیم، خیلی عجله می‌کردیم. پس از شروع نیمه دوم بود که ایلکای گوندوغان توپی را از دست داد و کوین حرکایت انجام داد که ضروری نبود. ما عجول بودیم، در حالی که درست باید برعکس عمل می‌کردیم. اما چنین اتفاقاتی طبیعی است. در مجموع بازی فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ترجمه تخصصی کتاب
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ویراستاری تخصصی مقاله
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند