دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

واکنش حماس به خبر دروغ رویترز مربوط به دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه 

پنجشنبه، 25 آبان 1402
کد خبر: 362797
ساعنیوز: جنبش اسلامی مقاومت فلسطین، حماس، با صدور اطلاعیه‌ای خبر رویترز از مضمون دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را بی‌اساس اعلام کرد و گفت: ما از انتشار این خبر بی‌اساس متاسفیم و انتظار می‌رود این خبرگزاری در انتشار اخبار خود دقت و صحت را ملاک قرار دهد.

به گزارش ساعدنیوز ، جنبش حماس با صدور اطلاعیه‌ای به خبر رویترز درباره مضمون جنبش حماس با صدور اطلاعیه‌ای به خبر رویترز درباره مضمون دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب واکنش نشان داد.

خبرگزاری الجزیره اعلام کرد جنبش اسلامی مقاومت فلسطین، حماس، با صدور اطلاعیه‌ای خبر رویترز از مضمون دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را بی‌اساس اعلام کرد و گفت: ما از انتشار این خبر بی‌اساس متاسفیم و انتظار می‌رود این خبرگزاری در انتشار اخبار خود دقت و صحت را ملاک قرار دهد.

پیش‌تر، خبرگزاری رویترز به نقل از 3 مقام ارشد ادعا کرده بود که رهبر ایران در دیدار با اسماعیل هنیه در تهران (15 آبان) گفته است که حماس ایران را از حمله 15 مهر (عملیات طوفان الاقصی) ضد رژیم صهیونیستی مطلع نکرده بود، بنابراین تهران وارد جنگ نخواهد شد.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) اشاره یکی از مدال‌آوران المپیادهای علمی به تصویری که اخیرا از مطالعۀ رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی‌شان منتشر شده بود
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(عکس) استایل باور نکردنی مرد فرانسوی در شب ازدواج با خودش 😂/ ببین چه بلایی سرش آوردن!