دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

همسر رهبر معظم انقلاب با دیدن مبل دست دوم که توسط رهبری خریده شده بود: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! 

سه شنبه، 02 مرداد 1403
کد خبر: 398869
ساعدنیوز: امروزه در هیچ‌کجای دنیا و حتی مسئولان کشور خودمان نمی‌توان کسی را یافت که از نظر سبک زندگی اسلامی و ساده‌زیستی مشابه آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و فرزندان و خانواده معظم‌له باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، گزارش ذیل صرفا برخی مصادیق ساده زیستی و برخی ویژگی های شخصیت ایشان می باشد که بمناسبت ربع قرن رهبری امام خامنه ای ضروری است با مردم در میان گذاشته شود: (مصادیق ذکر شده به نقل از شخصیت های انقلاب یا برخی اعضای بیت مقام معظم رهبری می باشد)

دو دست مبل دست دوم را هم قبول نکردند

رهبر معظم انقلاب فرمودند که من برای اینکه بیشتر در داخل خانه حضور داشته و کنار بچه‌ها باشم چون قبل از انقلاب که همه‌اش مبارزه و زندان و تبعید و اینها بود و ما نبودیم ‌ که بچه‌ها خیلی خلا نبود پدر را احساس نکنند، فرمودند من به دفتر گفتم که یک مبل دو نفره‌ نه یک سرویس‌ برای ما تهیه کنند که وقتی داخل خانه و زندگی شخصی می‌روم، روی مبل باشم که کمر و پایم درد می‌گیرد، راحت باشم، ضمناً بتوانم در آن فرصت به کارها هم برسم، نامه‌ها و گزارشها را مطالعه کنم. در ضمن در خانه حضور داشته باشم تا بچه‌ها وجود پدر را احساس کنند. بعد فرمودند یک روز آمدم دیدم این مبل را که آورده‌اند، خانواده‌ ما آن را بیرون گذاشته‌اند. به ایشان گفتم که چرا بیرون گذاشتید؟ خانواده گفتند که آقا! تا حالا در خانه‌ ما مبل نبوده، تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید. حضرت آقا فرمودند گفتم این را از پول شخصی‌ام تهیه کردند، نه از پول دفتر، که حضورم در خانه، بیشتر باشد. گفتند خیلی خوب، حالا اگر این باعث می‌شود شما حضورتان در خانه بیشتر باشد، بچه‌ها بیشتر پدر را احساس بکنند، ما این مبل دو نفره را تحمل می‌کنیم. بعد من سؤالی از دوستان دفتر کردم، گفتند این یک مبل دست دومی بود، این را تهیه کردیم، دادیم تعمیرش کردند، پارچه‌ای روی آن کشیدند و برای آقا آوردیم. این خاطره‌ای بود که خود آقا تعریف کردند. حجت‌الاسلام و المسلمین «احمد مروی» معاون ارتباطات حوزه‌ای دفتر مقام معظم رهبری


9 پسندیدم 35 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 02 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پیام تشکر و قدردانی حمید گودرزی خطاب به مردم بابت همدردی هموطنان و هنرمندان با وی پس از فوت مادرش+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدیو/ سکانسی شاهکار از "خندوانه" با آزمون رانندگی "نیما شعبان‌نژاد"/ وقتی بر اساس اطلاعات عمومی می‌خوای آزمون تخصصی بدی!
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی