دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

واکنش جالب اعراب میلیاردر به آپشن شگفت انگیز شاسی بلند BYD چینی +فیلم/ ماشینه یا تانک جنگی 

چهارشنبه، 02 آبان 1403
ساعدنیوز: نسخه برقی دنزا N9 قدرتش را از سه موتور برقی بی‌وای‌دی با نام «ییشافنگ» می‌گیرد که شامل موتور آسنکرون AC در محور جلو و دو موتور سنکرون مغناطیس‌دائم در محور عقب می‌شود. این الکتروموتورها به‌ترتیب 308 و 322 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

به گزارش سرویس تکنولوژی پایگاه خبری ساعدنیوز، پس از آنکه شاسی‌بلند جدید بی‌وای‌دی در خیابان‌های انگلستان بدون پوشش استتار دیده شد، این شرکت تصمیم گرفت تا تصاویر رسمی شاسی‌بلند خود را منتشر کند. این مدل تازه که با نام دنزا N9 شناخته می‌شود، در حقیقت یک شاسی‌بلند سایز بزرگ خانوادگی است که برپایه پلتفرم «e-Platform 3.0» بی‌‍وای‌دی توسعه پیدا کرده و تا سال بعد به دست مشتریان می‌رسد. دنزا N9 برای رقابت با خودروهایی چون لی‌اوتو L9 و آیتو M9 با دو پیشرانه تمام برقی و هیبریدی وارد بازار خواهد شد.

از جمله ویژگی‌هایی خاص این خودرو می‌توان به لوگوی زیبای دنزا در میان چراغ‌ها، دو نوار LED موازی نور روز، لیدار سقفی و کاپوت یکدست اشاره کرد. در نمای جانبی هم با خودرویی نسبتا جعبه‌ای و جدی طرف هستیم که در تلاش است خود را بزرگ نشان دهد. استفاده از بریدگی میان طاق چرخ جلو و پنل درها، ستون‌ها سیاه‌رنگ، رینگ‌های بزرگ و برآمدگی روی طاق چرخ‌ها روش بی‌وای‌دی برای ایجاد حس یادشده هستند.

برای تماشای ویدئوهای جذاب بیشتر اینجا کلیک کنید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش