دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

واکنش جالب بیرانوند به شعار زشت هواداران تراکتور/ پینوکیو پینوکیو😑 +ویدئو 

چهارشنبه، 25 مرداد 1402
کد خبر: 352870
ساعد نیوز: بیرانوند به رفتار توهین‌آمیز هواداران تراکتور واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور قبل از ورود به زمین دقایقی با اسمار ویرا و په په لوسادا مربیان پرسپولیس صحبت کردند.

داود رفعتی ناظر اختتامیه لیگ برتر فصل گذشته در بازی نساجی مازندران و پرسپولیس برخلاف آنچه که گفته می شد از دنیای نظارت خداحافظی کرده امروز مسئول برگزاری مسابقه است.

شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی و محمد نادری که در ترکیب اصلی تراکتور حضور دارند سابقه حضور در پرسپولیس را دارند.

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پیش از شروع مسابقه در مورد وضعیت ورزشگاه گفت: پیشنهاد این است تا فصل زمستان سیستم حرارتی زمین چمن ورزشگاه روشن نشود که باعث پایین آمدن کیفیت چمن نشود. گفتیم اگر بابت زردی چمن مشکلی ایجاد نشود سعی می کنیم این سیستم را روشن نگه نداریم. برای دسترسی به ورزشگاه نیز دو مسیر در حال ساخت است.

وی در مورد حضور بانوان تماشاگر هم گفت: پس از آماده کردن زیر ساخت ها و ایجاد ممیزی مشکلی برای حضور بانوان در ورزشگاه نداریم. فکر می‌کنم در بازی با شارجه مشکل ورود بانوان نیز حل شود.

هنگام گرم کردن دروازبان پرسپولیس هواداران تراکتور او را با شعار پینوکیو تشویق می کردند! بیرانوند هم بینی اش را نشان داد و با اشاره دست به سمت اسمان به این شعار واکنش نشان داد و برای هواداران تراکتور بوسه فرستاد.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ویراستاری تخصصی مقاله
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست