دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

واکنش جنجالی عادل فردوسی پور به خوانندگی فالش پژمان جمشیدی +فیلم/ بنده خدا رو با خاک یکسان کرد 

شنبه، 10 شهریور 1403
ساعدنیوز: پژمان جمشیدی ستاره اسبق تیم پرسپولیس تهران مدت هاست به پولسازترین ستاره سینمای ایران شده است. نکته جالب توجه فعالیت پژمان برای مدتی کوتاه به عنوان خواننده است! در اینجا ویدئویی را با هم تماشا می کنیم که عادل فردوسی پور به نقد صدای ناکوک جمشیدی می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

در هفته‌ای که گذشت، «خجالت نکش 2» به کارگردانی رضا مقصودی بعد از چند هفته پیاپی، هنوز جایگاهش را به عنوان سومین فیلم پرفروش حفظ کرده است. هنوز فیلمی نتوانسته در رقابت با آن موفق به تصاحب جایگاه سوم شود.

در هفته‌ای که گذشت سینماهای ایران 25 میلیارد تومان فروختند که در مقایسه با هفته گذشته 10 میلیارد کاهش داشته است. 500 هزار نفر هم برای تماشای فیلم‌ها به سینما رفتند.

«پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی این هفته در مقایسه با هفته قبل فروش به نسبت کمتری داشت، اما با این حال جایگاهش را در خانه اول جدول فروش حفظ کرد. این فیلم در هفته گذشته 160 هزار مخاطب داشت

«تگزاس 3» به کارگردانی مسعود اطیابی در هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفت و با فروش 210 میلیاردی کماکان پرفروش‌ترین فیلم امسال است.

فیلم «خجالت نکش 2» با 62 هزار مخاطب به کارگردانی رضا مقصودی، با فروش هفتگی بیش از 3 میلیارد تومان با اختلاف زیاد نسبت به «تگزاس 3» در جایگاه سوم جدول فروش قرار گرفت.

«ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان، با 34 هزار مخاطب این هفته با حدود 2 میلیاد فروش بازهم در جایگاه چهارم ایستاد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 10 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
خلاقیت خیره‌کننده‌ی هنرمندی که با استفاده از خطای دید مردم به ثروت هنگفتی رسید+ تصاویر
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
سوپرایز سکته‌آور برای جشن تولد ارسلان قاسمی؛ استفاده از پلیس و کلانتری!+ویدیو/ بیچاره تا مرز سکته رفت
(ویدئو) لحظات پر از حس خوب، آشپزی با مادربزرگ خوش سلیقه به صرف کتلت خوشمزه
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/نام گذاری میوه ها در ایران: چرا زرد قبل از آلو بیاد میشه زردآلو بعد از آلو بیاد میشه آلو زرد
ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته