دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

واکنش جنجالی پیمان یوسفی به درخواست مبینا نعمت زاده برای پزشکی بدون کنکور: بیخیال شو! +فیلم 

شنبه، 27 مرداد 1403
ساعدنیوز: حضور مبینا نعمت زاده در برنامه پیمان یوسفی جنجال پزشکی بدون کنکور دختر المپیکی را داغ تر کرد. واکنش شهربانو منصوریان باعث شده که این مسأله حواشی تازه تری پیدا کند. پیمان یوسفی حرف های جالبی به مبینا نعمت زاده گفت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مبینا نعمت‌زاده در 19 سالگی به مدال برنز المپیک 2024 پاریس را در رشته تکواندو کسب کرد تا دومین ورزشکار زن ایرانی لقب بگیرد که در تاریخ المپیک به مدال دست یافته است.

اما این دختر تکواندوکار بعد از کسب این مدال در مصاحبه خود از مسئولان کشور درخواست کرد شرایط را برای درس خواندنش در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور فراهم کنند چون او به‌خاطر ورزش نتوانسته تحصیلش را ادامه دهد.

این درخواست که البته با پاسخ دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر همراه شد، در روزهای اخیر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و برخی به‌خاطر این اتفاق از مبینا نعمت‌زاده انتقاد کرده‌اند. یکی از منتقدان که به طنز به این موضوع پرداخته، شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان بوده که با انتشار ویدیوی روی صفحه اینستاگرام خود عنوان کرده که او را هم باید به‌خاطر کسب مدال‌های جهانی و بازی‌های آسیایی در رشته دندانپزشکی قبول کنند تا دیگر دور ورزش را خط قرمز بکشد و به سمت دندانپزشکی برود!

اما امروز مبینا نعمت‌زاده در ویژه برنامه‌ای که به مناسبت کسب مدال تاریخی او و ناهید کیانی در المپیک تدارک دیده شده بود، به منتقدانش در این خصوص پاسخ داد.

او که در ابتدا علاقه‌ای به صحبت کردن در این خصوص نداشت، بعد از اینکه مهروز ساعی به صحبت پرداخت، شروع به گفت‌وگو کرد و در‌ همان ابتدا به شهربانو منصوریان طعنه زد: "فقط مردم نیست و خیلی از ورزشکاران که رشته‌شان در حد المپیک نیست و این موضوع به آن‌ها مربوط نمی‌شود، آمدند و انتقاد کردند. واقعا باعث تاسف است. شما خودت ورزشکار هستی و سختی‌های ورزش را کشیده‌ای. وقتی به یک ورزشکار دیگر توهین می‌کنی، قطعا یک روز هم به شما توهین می‌کنند!"

نعمت‌زاده در این بخش با کمی مکث از مجریان خواست به او بگویند به سمت کدام دوربین صحبت کند. او در خصوص درخواستش از رئیس جمهور برای ورود به رشته پزشکی در دانشگاه عنوان کرد: "من واقعا منظور خاصی نداشتم. فیلم‌هایش هست و وقتی از سالن بیرون آمدم، مجری از من پرسید که از مسئولان چه انتظاری داری، اما سوالش را اصلا نشان ندادند که من هم اول گفتم حمایت می‌خواهم. بعد از آن هم اسم دکتر پزشکیان را آوردند که من هم گفتم از آن‌ها می‌خواهم در درس و دانشگاهم مرا حمایت کنند یا دانشگاهی در تهران مرا حمایت کند. در ادامه هم از من پرسیدند علاقه به چه رشته‌ای داری که من هم گفتم علاقه به رشته پزشکی دارم."

این دختر 19 ساله تکواندوی ایران از حاشیه‌هایی که برایش بابت این درخواست به وجود آمده، گلایه دارد: "امیدوارم این موضوع حل و فصل شود. از دیروز کامنت‌های اینستاگرامم را بستم. برایم مهم نیست، اما دوست دارم مردم هم واقعیت‌ها را بدانند."


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) عاشقانه‌ی خاص نیکی کریمی، شاپرک سریال "سرزمین مادری"، برای خواهر و خواهرزاده‌ی نازش در خارج از کشور/ باورتون میشه خواهر باشن؟ دریغ از یه نوک سوزن شباهت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو
سیر تا پیاز زندگی شخصی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از زبان خودش/ ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال هوادارانش را سورپرایز کرد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی