دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به مصاحبه سید‌حسن خمینی / منطق خمینی کجا و منطق ضد انقلاب کجا ... 

دوشنبه، 16 مهر 1403
کد خبر: 411811
ساعدنیوز: مصاحبه حجت‌الاسلام سید‌حسن خمینی، نوه حضرت امام خمینی (ره)، با برنامه جریان شبکه یک با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حجت‌الاسلام خمینی، در این برنامه از لزوم ارتقای سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران گفت. وی همچنین از عزت شهروندان ایرانی در برابر اسرائیل فارغ از اعتقادات سیاسی صحبت کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی صحبت‌های حجت‌الاسلام خمینی را برازنده نوه امام (ره) دانستند و ناشی از نگاه واقع‌گرایانه ایشان به میدان تحلیل کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

احمد نادری:
بار‌ها گفته و نوشته‌ام، بالاتر رفتن سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، تجدید نظر در دکترین هسته‌ای است. این تجدید نظر، در فضای آنارشیک سیاست بین‌الملل و وجود تهدیدات بزرگ از سوی رقبا و دشمنان، یک ضرورت است. تنها قدرت‌های اتمی می‌توانند توازن قدرت ایجاد کنند.
علی قلی‌زاده:
امیدوارکننده است که مسئولان نظام بلاخره به این درک از آنارشی نظام بین‌الملل رسیده‌اند. در جنگل نظام بین‌الملل تنها «قدرت» ضامن بقای ملت‌هاست، هیچ نهادی نیست که از دولت‌ها مقابل هم محافظت کند و توضیحی قانع‌کننده‌تر از قدرت در روابط بین کشور‌ها نیست. ‎#بازدارندگی_هسته‌ای ‎#واقع‌گرایی
فائزه اکبرشاهی:
همین چندسال پیش زنده‌یاد دکتر عسگرخانی، از «هسته‌ای شدن ایران» و افزایش قدرت بازدارندگی حرف می‌زد، اما معتقدان به «دیپلماسی التماسی و لبخند» او را تهدید می‌کردند و انواع تهمت‌ها را به او می‌زدند! ولی حالا امروز ضرورت بازنگری در دکترین هسته‌ای ایران بسیار احساس می‌شود. ‎#ایران_قوی
عبدالرضا داوری:
مواضع ایران گرایانه آیت‌الله سیدحسن خمینی، در دفاع از شهروندان ایرانی، حتی شهروندان مخالف نظام در برابر حملات اسرائیل، شایسته تقدیر و حمایت است.
میثم ایرانی:
سید‌حسن خمینی، در برنامه ‎جریان: «جنگ خیلی چیز بدی است، اما ترس از جنگ از خود جنگ بدتر است! لبخند به دشمن بازدارندگی نمی‌آورد؛ بازدارندگی کشور باید یک سطح بالاتر برود!» میزان پختگی کلام سیدحسن بیشتر از گذشته شده؛ نگاهشون به دسته‌بندی مقاومت منطقه در تاریخ معاصر هم جالب بود.
علی چاهخوزاده:
نکات امشب سیدحسن خمینی، خیلی معقولانه و قابل تأمل بود، خصوصاً نکاتش درباره عملیات وعده‌صادق و مباحث بازدارندگی.
محمدجواد محمدزاده:
مصاحبه زنده امشب سیدحسن خمینی، اتفاق بسیار مثبتی بود که در این شرایط اتفاق افتاد. آفرین به تصمیم‌گیران و آفرین به خود سیدحسن، با مواضع خوبی که گرفت.
فرهاد فتحی:
این منطق انقلاب خمینی است که می‌گوید یک اسرائیلی حق ندارد، دست روی یک ایرانی ضد انقلاب بلند کند. آنهم منطق ضدانقلاب است که می‌گوید اسرائیل باید بزند تا چندمیلیون ایرانی کشته شوند تا شاید براندازی شود و شازده و مامانش به آرزوی بچگیش برسد. انتخاب با شماست. یاعلی...
علی اصغر محرم‌زاده:
سید‌حسن خمینی، در برنامه امشب صدا و سیما، شجاع و مقتدر حاضر شد؛ این روز‌ها وحدت و یک صدایی مهم‌ترین سلاح در برابر دشمنان است.
سیدیاسین دولت‌خواه:
دیشب سید‌حسن خمینی، چقدر زیبا سخن گفت. از مردم و خرد جمعی حرف زد. گفت ما جنگ طلب نیستیم و دفاع می‌کنیم و قدرت دفاعی باید بیشتر شود. از ایران و ایرانی دفاع کرد. حرف‌های شجاعانه ‎#نوه_امام را مقایسه کنید با نوه رضا شاه که از نتانیاهوی پلید دفاع می‌کند.
مجید عطایی:
دم سید‌حسن خمینی گرم واقعاً! حرف دل همه را زد بازدارندگی ایران باید یک مرحله بالاتر برود. سلام بر ایران هسته‌ای.
احمد نمازی:
حجت‌الاسلام سید‌حسن خمینی، در برنامه جریان حرف‌های بسیار ارزشمندی بیان نمود: در تمجید از شجاعت رهبری، در حمایت از فلسطین، لبنان، جبهه مقاومت و بطلان سازش پذیری همه در چارچوب استراتژی رهبر فرزانه انقلاب، اما مهم‌ترین آن تأکید بر افزایش قدرت #بازدارندگی نیرو‌های مسلح کشور بود. آغاز نصرالله.
احمد روستایی:
آنچه سید‌حسن آقای خمینی، گفتند منطق خمینی (ره) است که می‌تواند کشور را سربلند و پیروز کند.‌ای کاش سایر دوستان آقا سیدحسن هم به این واقع‌گرایی می‌رسیدند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 16 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
رونمایی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از دسته گل رؤیایی و لاکچری دوستانش در استقبال از ستاره چشم رنگی والیبال ایران بعد از بازگشت از سفر به تایلند +فیلم
شیلا خداداد خطاب به رامبد جوان: خیلی حرف‌های بدی راجع به من زدید+ویدیو
پست جدید عرفان طهماسبی؛ تقدیم به کسانی که نتونستن در کنسرت‌ها حاضر بشن+ویدیو/ آهنگ جدید با حال و هوایی خاص👌
حاج سید مجتبی خامنه‌ای ایستاده در میانه میدان، رخ به رخ با اسرائیل و نتانیاهوی خبیث / حقا که صولت حیدری را از پدر به ارث برده‌ای ...
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی