دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

واکنش معنادار گارناچو به فیلمی رسواکننده از بی محلی او به لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین/ پای کریس رونالدو در میان است؟ 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ساعدنیوز: الخاندرو گارناچو به شایعات درباره نادیده گرفتن لیونل مسی توسط او واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، عملکرد خوب گارناچو در ترکیب منچستر یونایتد در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس باعث شد که لیونل اسکالونی از او برای حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 دعوت کند که در نهایت با دومین قهرمانی متوالی این تیم در این مسابقات هم به پایان رسید.

علاقه ستاره جوان آرژانتینی به کریستیانو رونالدو بر کسی پوشیده نیست و همین موضوع باعث شده است که او در زمان حضور در اردو تیم ملی کشورش از سوی دیگر بازیکنان و همچنین هواداران تحت فشار قرار بگیرد و ارتباطش با لیونل مسی در زمان حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین بیشتر از هر کس دیگری زیر ذره‌بین باشد.

چند کاربر در شبکه‌های اجتماعی تصاویری مربوط به او را در جریان دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا منتشر کرده بودند که این‌طور به نظر می‌رسید که او تلاش کرده است که مسی را نادیده بگیرد و توجهی به او نکند و این اتفاق را به علاقه این بازیکن به رونالدو مرتبط دانسته بودند.

همین اتفاق باعث شد که گارناچو بالاخره نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و در پاسخ به این ادعاها تصویری از خودش در کنار مسی را منتشر کند که پس از پایان بازی برابر تیم ملی کلمبیا و قهرمانی آرژانتین در این مسابقات مشغول خوشحالی و شادی با کاپیتان تیمش است و به این شکل پاسخی دندان شکن به این شایعات داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
ترجمه تخصصی متن
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب