دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

واکنش سرمربی الهلال به جذب لیونل مسی 

شنبه، 16 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339092
ساعدنیوز: سرمربی الهلال عربستان به شایعه جذب مسی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از مشرق، آینده لئو مسی مشخص نیست. کمتر از 2 ماه از پایان قرارداد او با پاری‌سن ژرمن باقی مانده و راه‌های مختلفی برای انتخاب تیم آینده قهرمان جهان در فصل آینده وجود دارد.

با توجه به احتمال بازگشت مسی به باشگاه بارسلونا، در انتظار تعدیل‌های اقتصادی که این امکان را برای لالیگا فراهم می‌کند تا به بازگشت او چراغ سبز نشان دهد، واضح است که قدرتمندترین گزینه اقتصادی مهاجرت به کشور عربی خواهد بود.

باشگاه الهلال به مسی علاقه مند است. از رامون دیاز آرژانتینی سرمربی الهلال در مورد امکان حضور نابغه کشورش در الهلال قبل از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، مقابل اوراواردز ژاپن، سوال شد.

سرمربی الهلال به جذب مسی واکنش نشان داد

دیاز، همبازی مارادونا نمی خواست تمرکز را از وضعیت رقابتی فعلی در فینال آسیا منحرف کند، اما در عین حال تیتر مختصری از خود به جای گذاشت که هیچ دری را به روی مسی نمی‌بندد. او گفت: ببینیم چه می‌شود. اکنون روی بازی تمرکز کرده ایم، یک فینال داریم. بعد از فینال خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.

مسی دوست دارد همچنان در لیگ های بزرگ فوتبالش را ادامه دهد، اگرچه همانطور که مشخص است راه‌ای آینده دیگری از نظر علاقه به عنوان مثال MLS از طریق دیوید بکهام و الهلال عربستان باز است.

مسی چند روز پیش در این کشور عربی بود، سفری که باعث ناراحتی پاری سن ژرمن شد و او را به دلیل عدم حضور در تمرینی که قبلا لغو شده بود و برای مدت 2 هفته محروم کرد. مسی از طریق ویدئویی از باشگاه فعلی خود عذرخواهی کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل اکسپت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن