دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

واردات 19 تن شمش طلا به کشور/ طلا چهارمین کالای وارداتی 

چهارشنبه، 06 دی 1402
کد خبر: 368638
ساعدنیوز: طبق اعلام گمرک، در 9 ماهه امسال بیش از 19 تن و 246 کیلوگرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و 228 میلیون دلار از طریق گمرکات وارد کشور شده که چهارمین کالای وارداتی محسوب می‌شود.

به گزارش ساعدنیوز به نقل از ایسنا، واردات شمش طلا با اختصاص 2.54 درصد از ارزش کل واردات کشور در 9 ماهه سال جاری رتبه چهارم اقلام عمده کالاهای وارداتی کشور را به خود اختصاص داد.

در این مدت بیشترین میزان واردات شمش طلا از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) با 67 درصد از وزن شمش طلا، گمرک باشماق با 21.15 درصد و گمرک تبریز با 8.75 درصد انجام گرفت.

براساس این گزارش، پس از سه گمرک فوق الذکر، بیشترین میزان واردات شمش طلا به گمرک مشهد، گمرک فرودگاه اصفهان، گمرک فرودگاه شیراز و گمرک اصفهان اختصاص داشت.

بنابراین گزارش، هیئت دولت در آذرماه سال گذشته مصوب کرد تا تسهیلاتی جهت واردات شمش طلا برقرار شود، پس از این مصوبه، واردات شمش طلا به کشور آغاز شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) تشویق پزشکیان در مجلس بعد از صحبت های صادقانه او پشت تریبون مجلس / خداوکیلی وقتی از روی کاغذ می‌خونم خودم خرابش می‌کنم ...
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) چیدمان ایرانی پسند خانه ی رحمان عموزاد، دارنده مدال نقره المپیک 2024، و همسر جوان و موقرش با کابینت های چوبی و مبلمان استخوانی/ واای به این میگن حیاط👌 شیک و باصفا
(ویدئو) پشت صحنه ساخت آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده / آقای خواننده چه غش میکنه از صدای خودش
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله