دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

وضعیت رشته‌های مشترک وزارتخانه های علوم و بهداشت 

دوشنبه، 17 مهر 1396
کد خبر: 54
ساعد نیوز: معاون آموزشی وزارت علوم  از عدم نتیجه گیری دو سازمان وزارت بهداشت و وزارت علوم در مورد تکلیف رشته های مشترک بین این دو سازمان خبر داد.

ساعد نیوز: معاون آموزشی وزارت علوم  از عدم نتیجه گیری دو سازمان وزارت بهداشت و وزارت علوم در مورد تکلیف رشته های مشترک بین این دو سازمان خبر داد.

به گزارش ساعد نیوز، و به نقل از مجتبی شریعتی نیاسر، برخی از رشته های دانشگاهی مثل روانشناسی بالینی، فیزیولوژی ورزشی و ... بین دو سازمان وزارت علوم و وزارت بهداشت مشترک بوده و از طریق هر دو آزمون پذیرش می شوند. گاهی ابهاماتی برای دانشجویانی که میخواهند در مقطع کارشناسی ارشد یکی از این رشته ها را انتخاب کنند پیش می آید که مدرک کدام سازمان برای این رشته بهتر بوده و در آینده از لحاظ موقعیت کاری، تفاوتی مابین مدرک تحصیلی این دو سازمان قائل می شوند یا نه؟

با توجه به اینکه در ارتباط با این موضوع نظرات متفاوتی از سوی دستگاه های اجرایی سازمان وزارت علوم و بهداشت وجود داشت، در نتیجه با تشکیل یک کارگروهی از نمایندگان دو سازمان و چند نفر از اساتید مجرب و فرهیخته به بحث و گفتگو در این زمینه پرداختند که تاکنون به یک نتیجه گیری کلی نرسیده اند.

معاون آموزش وزارت علوم افزود:  با توجه به شرایط حال حاضر، تا اعلام نتایج گفتگوها، این رشته ها به روال قبل به کار خود ادامه خواهند داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟