دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

وقت گذرانی جذاب رونالدو با فرزندانش و تماشای یک فیلم سینمایی آمریکایی/ اولین ویدئویی که جورجینا بعد از رسمی شدن ازدواج اش با کریس منتشر کرد 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: بعد از رسمی شدن ازدواج رونالدو با جورجینا حالا آنها به لحاظ قانونی نیز وظایف پدر و مادرانه جدی دارند. در اینجا فیلمی از وقت گذرانی رونالدو با فرزندانش در خانه لاکچری اش را تماشا می کنید.

جورجینا رودریگز هرناندز (زاده 27 ژانویه 1994)، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. زمانی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند.

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال 2016 با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل 2022 دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) رونمایی شیلا خداداد از مادرکم سن و سال و چشم رنگی اش/بیشتر بهشون میاد خواهر باشن تا مادر و دختر😍
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به عجیب و غریب ترین کیف‌های بازیگران زن؛ از کیف به شکل سگ الناز شاکردوست تا کیف کلاکت شکل مینا وحید +عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدیو/ داستان انگلیسی «پادشاه گوش‌دراز و کلاه جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
سفره غذای مفصل وحید بادپی، رقیب لرستانی هادی چوپان در خانه شخصی برای مهمانان ویژه اش+عکس/ماشاء الله خونه نیس هتل 5 ستاره اس!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به مراسم عقد ساده برادر محسن تنابنده با رونمایی از عروس خانم کم سن و سال و عاقد مراسم که نوه امام خمینی بود+عکس/ خوشبخت بشین