دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

وقتی علی صادقی و حمید لولایی تو مراسم ختم جلوی دوربین ادای گریه کردن رو درمی آرن +فیلم/ سکانس سیانور خالصه مواظب خودتون باشید 

سه شنبه، 24 مهر 1403
ساعدنیوز: بزنگاه عنوان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و بر پایهٔ فیلم‌نامه‌ای از سروش صحت و ایمان صفایی ساخته و در ماه رمضان سال 1387 از شبکه سوم ایران پخش شده‌است. این اثر آخرین ساختهٔ رضا عطاران در تلویزیون می‌باشد. این سریال به حسن حامد هنرمند برجسته تئاتر و رضا عطاران تقدیم شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعد نیوز،علی عباس صادقی زادهٔ 10 آذر 1359 بازیگر کشورمان است. او کار خود را از سال 1369 با بازی در مجموعه کودکانهٔ آفتاب عالم تاب آغاز کرد. مجموعهٔ بهترین تابستان من دومین کار او در تلویزیون بود. او در دههٔ 1380 هنگام همکاری با رضا عطاران در مجموعهٔ تلویزیونی خانه به دوش و متهم گریخت شناخته شده است.علی عباس صادقی در 10 آذر 1359 در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است.

صادقی فارغ‌التحصیل رشتهٔ کامپیوتر بوده و تا مقطع کاردانی ادامه تحصیل داده است.علی صادقی در سال 1369 زمانی که 10 سال بیشتر نداشتند به طور کاملاً تصادفی هنگامی که امیر سماواتی؛ تهیه کننده و کارگردان ارشد سینما و تلویزیون به مدرسه ایشان آمده بودند، برای بازی در مجموعه کودکانه آفتاب عالم تاب انتخاب شده و پس از اینکه تست بازیگری از ایشان گرفته شد، موفق شدند تا جلوی دوربین ظاهر شوند و اولین کار تلویزیونی خود را تجربه کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
10 دروغ عجیب علیه سردار قاآنی و خانواده اش
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مراحل سابمیت مقاله
خودروی لاکچری و لوکس مهرداد صدیقیان، وحید سریال داریوش/ ماشین نگو عروسک بگو😍+عکس