دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

وقتی هادی چوپان وسط تمرین هوس دلستر تگری می کنه: یه تگریشو بزنیم املاح بدنمون برگرده کاکو +فیلم 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعدنیوز: هادی چوپان در آمریکا خوش درخشید و جلوی دیدگان همه بهترین خودش را به نمایش گذاشت هرچند توان شکست دادن داوران را نداشت. این ویدئوی جذاب از اولین مراحل آماده سازی برای حضور در استیج مستر المپیا 2024 را به نمایش می گذارد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان ، زادهٔ 4 مهر 1366، بدن‌ساز حرفه‌ای کشورمان است. او از سال 1379 ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و سال 1390 تا 1395 عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی کشور بوده است. او تنها هم وطن و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

مستر المپیا اولین بار در سال 1965 در بروکلین، نیویورک برگزار شد و اکنون به یک مسابقه‌ی جهانی تبدیل شده که هرچند بنا بود توسط شهرهای سراسر جهان میزبانی ‌شود، از سال 1999 میزبان ثابت آن شهر لاس وگاس بوده است. ورزشکاران بسیاری از کشورها در این مسابقات شرکت می‌کنند. آرنولد شوارتزنگر که بین سال‌های 1970 تا 1980 هفت بار برنده این مسابقات شد، شناخته‌شده‌ترین قهرمان مسابقات مستر المپیا است. البته سایر بدنسازان از آن زمان رکورد او را پشت سر گذاشته‌اند.

برای تماشای ویدئوهای ورزشی بیشتر در اینجا کلیک کنید


5 پسندیدم 13 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 05 آبان
از سراسر وب
دیدگاه ها
آروین
3 روز پیش

ای جانم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(ویدئو) مطمئناً خنده‌دارترین سکانس از پشت صحنه «درحاشیه» حالتو خوب می‌کنه/ جواد رضویان: ژِئو فیزکُم هه/سیامک انصاری: به چه زبانیه؟ ایتالیایه؟
شباهت معنادار و قابل تامل مدل عکاسی از همسر اول و دوم به سبک حامد سلطانی+عکس/ ان شالله پا قدم فرشته جدیدش براش پر از برکت باشه
(عکس)نگاهی بر استایل و تیپ دانشجویی پرافتخارترین بانوی ایران، ناهید کیانی، نایب قهرمان المپیک 2024 پاریس/ ناشنوا باشید وقتی همه از محال بودن آرزوهایتان می‌گویند
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اولین دیدار با سید حسن نصرالله که لقب "خامنه‌ای کوچک" گرفت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی