دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ورود نمایندگان تهران به تنش بین شورا و شهرداری 

یکشنبه، 31 تیر 1403
کد خبر: 398324
ساعدنیوز: نماینده مردم تهران از برگزاری جلسه‌ای بین اعضای شورای شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس و شهرداری تهران در روز دوشنبه به منظور حل مشکلات فی مابین شورا و شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایلنا، «محمد سراج» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره چالش‌ها و تنش‌‌های ایجاد شده بین شورا و شهرداری تهران گفت: در کار جمعی به خصوص کار شورایی قطعا اختلاف نظر وجود دارد و طبیعی است در شورای شهر تهران نیز مانند همه شوراها اختلاف نظر وجود داشته باشد. البته هر کدام از اعضاء نظرات‌شان محترم و محفوظ است، اما باید انسجام اصلی برهم نخورد. آنچه که باعث می‌شود این تیم موفقیت کسب کند و بتواند خدمت بهتری به مردم ارائه کرده و وظایف خود را به خوبی انجام دهد و کارآمدی بیشتری داشته باشد، لازمه آن منسجم بودن و هماهنگ بودن است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که این اختلاف نظر همیشه بوده است، اما بعد از انتخابات کمی اوج گرفته است و من فکر می‌کنم عوامل بیرونی این موضوع را تحریک می‌کنند که بین عناصر داخل شورا و شهرداری اختلاف ایجاد شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین خصوص ما یک جلسه‌ای را برای روز دوشنبه پیش‌بینی کرده‌ایم که امیدواریم در این جلسه بتوانیم این مشکل را تا جایی که ممکن است رفع کنیم. از دوستان خواهش می‌کنیم مباحثی که دارند و درون شورایی است، داخل شورا حل کنند و به بیرون منتقل نکنند که باعث دغدغه مردم شود. مردم خدمت می‌خواهند سه سال از عمر شورا و شهرداری سپری شده و یک سال باقی مانده است در این مدت یکسال باقی مانده نیز باید خویشتنداری کنند، حوصله کنند و تلاش کنند که کارشان را به درستی انجام دهند و پایان عمر شورا و تیم و مجموعه به خوبی و خوشی و با رضایت‌مردم به پایان برسد و این یک توقع همگانی است.

سراج خاطرنشان کرد: جلسه‌ مشترکی را بین اعضای شورا، نمایندگان تهران در مجلس و شهرداری را همانطور که گفتم برای روز دوشنبه پیش‌بینی کرده‌ایم که تلاش می‌کنیم این موضوع تا جایی که ممکن است حل و فصل شود تا بیش از این باعث اذیت دوستان نشود و برای مردم این دغدغه ایجاد نشود و امیدواریم شیطنت‌های بیرونی بیش از این تاثیر نگذاشته و با صمیمت و همدلی و همکاری بتوانند این دوره را به پایان برسانند.

وی ادامه داد: در هر صورت ما هر چقدر تلاش کنیم باز کار نکرده زیاد داریم و در واقع کار نکرده که پیش‌روی ما قرار دارد، زیاد است. هرچه تلاش کنیم به نظرم کم کار کرده‌ایم و باید تلاش بیشتری کنیم و فرصتی نداریم که بخواهیم با هم چالش داشته باشیم و فضای رسانه‌ای را شلوغ کنیم و ذهن دیگران و خودمان را مشغول کنیم واقعا ارزش این حرفها را ندارد با صمیمت کار را شروع کردیم و با صمیمیت هم کار را تمام کنیم باید همدیگر را تحمل کنیم ممکن است اختلاف نظر داشته باشیم، ولی باید همدیگر را تحمل کرده و به نفع مردم تلاش کنیم تا این تیم با موفقیت کار را به پایان برساند. ما مانند تیم ملی هستیم و تیم ملی در واقع نباید به واسطه برخی از موضوعات فرعی و حاشیه‌ای در کارش خللی ایجاد شود، چراکه مردم ضرر می‌کنند و امیدواریم این مشکل حل شود که البته حل هم می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خوش و بش نمایندگان مجلس با مسعود پزشکیان در حضور اولِ صبحی رئیس جمهور منتخب+ویدیو/ قالیباف: ایشون درباره تشریفات بنای جدیدی می‌ذاره که خوبم هست
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "موش" را که در "آکواریوم" استتار کرده است، قبل از اینکه گربه شکارش کند، پیدا کنند
صحنه زایمان الناز حبیبی در بیمارستان که این روزها جنجال به پا کرده+عکس
هزینه چاپ یک کتاب