دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

ورود نیروهای امنیتی روس به مقر واگنر +ویدئو 

شنبه، 03 تیر 1402
ساعد نیوز: رسانه‌های روسیه تصاویری از ورود نیروهای امنیتی روسیه به مقر گروه واگنر در شهر سن‌پترزبورگ برای عملیات جست‌وجو منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیو به نقل از فارس،، رسانه‌های محلی روسیه گزارش کردند که نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه‌نظامیان «واگنر» در «سنت‌پترزبورگ» شدند که نشان می‌دهد عملیات جستجو برای عوامل کودتا در روسیه آغاز شده است.

خبرگزاری روسی تاس گزارش کرد که دو اتوبوس حامل نیروهای ضدشورش روسیه در نزدیکی ساختمان محل استقرار شبه‌نظامیان واگنر مستقر شده و برای آغاز عملیات نظامی علیه این گروه آماده می شوند.

از طرف دیگر، رسانه‌های روسیه کلیپ‌های ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد شبه‌نظامیان واگنر آزادانه بدون آن‌که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شوند، در سطح شهر در حال حرکت هستند.

طبق گزارش شبکه روسی راشاتودی، «ایوگنی پریگوژین» رئیس شبه‌نظامیان در پیامی مدعی شده است که «روستوف» واقع در جنوب غربی روسیه هم‌اکنون تحت کنترل واگنر درآمده است و آن را انتقام از حمله وزارت دفاع روسیه که این گروه مدعی می‌شود علیه مواضعشان صورت گرفته، اعلام کردند.

وی در پیامی مدعی شد: «ما در فرماندهی [روستوف] هستیم. ساعت 07:30 صبح است. اماکن نظامی روستوف از جمله فرودگاه تحت کنترل ما است. هواپیمای نظامی که برای عملیات نظامی برخاسته بود، طبق برنامه حرکت کرده است، هیچ مشکلی وجود ندارد. هواپیمای پزشکی نیز بدون مشکل پرواز کرده است».


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
میز عزای ساده و جمع و جور مادر امیر آقایی، کاوه سریال نوار زرد در گوشه‌ای از خانه پدری+عکس/ روحش شاد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه