دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

ورزش رزمی آزیتا ترکاشوند به سبک گوجوریو / رنگ کمر خانم بازیگر رو ببنید و فرار کنید + عکس 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعد نیوز : عکسی از آزیتا ترکاشوند درحال تمرینات ورزش رزمی و حرفه ای اش در باشگاه در کنار دوستان را می بینید . رنگ کمر سیاه نشان از حرفه‌ای بودن خانم بازیگر در این ورزش رزمی می باشد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، آزیتا ترکاشوند (زاده 30 خرداد 1359) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر است. از فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در آن نقش‌آفرینی کرده، می‌توان به قلاده‌های طلا، حکم رشد، اشنوگل، هیولا، زهرمار، گاندو، و کلاه پهلوی اشاره نمود.

وی دوره‌های بازیگری را در نزد رسول ملاقلی‌پور و رؤیا افشاری‌نسب آموخت و فعالیت هنری اش را با اتودهای نمایش آغاز کرد. در سال 84 با بازی در سریال طبقه دوم کار خود را در تلویزیون آغاز کرد و با فیلم‌های ارتباط خانوادگی و فرشتگان قصاب پا به عرصه سینما گذاشت. او در فیلم قلاده‌های طلا و مجموعه‌های تلویزیونی گاندو، کلاه پهلوی و هیولا نیز نقش آفرینی کرده‌است.

آزیتا ترکاشوند هچنین به ورزش رزمی کاراته پرداخته است و در 20 سالگی کاراته را در سبک گوجوریو شروع کرد و حتی تا کمربند مشکی هم پیش رفت. بعدها به دلیل سنگینی این رشته ورزشی آن را کنار گذاشت و به رشته های دیگر پرداخت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
ویدیو/ بوسۀ آخرین بازمانده از فامیل "محمد غفاری" بر آخرین عکسی که از کمال‌الملک در سن 70 سالگی پیدا شد
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(ویدئو) استوری کنایه آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده/ اینبار با به رخ کشیدن پزشک جوان انگلیسی که مدال طلای المپیک 2024 را از آن خود کرد
(تصاویر) دکوری‌های سنگی و شیک خانه‌ی مینا مختاری و بهرام رادان/ از شومینه پر از سنگ تا جا شمعی و میوه‌‌خوری سنگی/ حتی دکوری‌های اتاق پسرشونم مینیمال و باکلاسه
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه