دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ویدئو حمله به شهربانو منصوریان در کمپ تیم ملی! 

جمعه، 02 تیر 1402
کد خبر: 345348
ساعدنیوز : روز گذشته فردی به نام احسان ده‌پهلوان همراه با خانواده اش دریک لحظه و در هنگامی که نگهبان فدراسیون در حال جابه‌جایی اقلام بوده است، وارد طبقات می‌‎شود و به ساختمان فدراسیون ووشو و خوابگاه تیم ملی زنان حمله می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، روز گذشته فردی به نام احسان ده‌پهلوان همراه با خانواده اش دریک لحظه و در هنگامی که نگهبان فدراسیون در حال جابه‌جایی اقلام بوده است، وارد طبقات می‌‎شود و به ساختمان فدراسیون ووشو و خوابگاه تیم ملی زنان حمله می‌کند. این شخص که سال گذشته در جریان مسابقات رسمی در پی درگیری با خواهران منصوریان و جمعی از ورزشکاران، خبرساز شده بود بار دیگر حادثه آفریده است.

این فرد همراه همسر و فرزندانش با حضور در محوطه فدراسیون ووشو، با پرتاب سنگ به سمت خوابگاه دختران فدراسیون ووشو که ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در آن حضور داشتند، با فحاشی و الفاظ رکیک، ضمن شکستن شیشه‌های خوابگاه دختران، باعث آسیب‌دیدگی شهربانو منصوریان می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویراستاری تخصصی مقاله
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید