دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ویدیو/ سلیقۀ عجیب نوۀ خردسال مهدی هاشمی و گلاب آدینه در انتخاب موسیقی کلاسیک/ پسر نورا هاشمی ورژن آپدیت شدۀ هنری در نسل جدید 

یکشنبه، 15 مهر 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو اوستا اسعدی نوه خردسال مهدی هاشمی و گلاب آدینه از موسیقی‌های کلاسیک مورد علاقه‌اش می‌گوید که سلیقۀ عجیبش در انتخاب موسیقی باعث تعجب مجری برنامه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نورا هاشمی بازیگر دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس می باشد که حضورش در یک خانواده مشهور هنرمند او را خود خواسته وارد عرصه بازیگری کرد و حالا همسرش نیز کارگردان می باشد.

نورا تنها فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه می باشد که در منطقه یوسف آباد تهران متولد شد، عمویش ناصر هاشمی نیز از بازیگران سینما و تلویزیون است. پدرش می گوید نورا از روزی که چشم باز کرده و به دنیا آمد با دنیای ما آشنا شد، پدر و مادرش را می دید که چطور درگیری این وادی هستند.

بنابراین خودش خود به خود آنچه باید می آموخت را آموخت و حساب تجربه کسب کرد. بصورت حرفه ای بعد از سال ها حضور در تئاتر سال 1381 وقتی 19 ساله بود با فیلم دوشیزه به کارگردانی محمد درمنش اولین بار جلوی دوربین رفت در این مجموعه کنار بازیگرانی چون زیبا بروفه و فتحعلی اویسی حضور داشت.

با سریال فرستاده در سال 81 به کارگردانی جواد شمقدری وارد قاب تلویزیون شد. در مجموعه ورود ممنوع ممنوع سال 82 و خواستگاران سال 86 حضور موفقی داشت و در این سالها تاکنون 7 سریال و 6 فیلم سینمایی بازی کرده است. بیشتر فعالیت اش اما در تئاتر می باشد.

نورا هاشمی با سیاوش اسعدی کارگردان و فیلمنامه نویس ازدواج کرده و ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام اوستا متولد فروردین 96 می باشد.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 15 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
علیرضا بیرانوند: توی شهر خرم آباد برای چند تا خانواده خونه گرفتم با رهن کامل و سندشون پیش خودمه؛ هر سری که میرم اضافه تر میشن+ویدیو
عاشقانه های فاطیما بهارمست و دارا حیایی در سریال از سرنوشت / دارا حیایی : صد سال دیگه هم میگم بهترین تصمیم زندگیمی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
خلاقیت تحسین برانگیز مادر عکاسی از فرزند تازه متولد شده اش / هزا آفرین به این ذهن خلاق +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویدیو/ هندی بازی و تمارض محمدرضا گلزار به حملۀ قلبی برای جلب توجه عشقش
مراحل سابمیت مقاله
تله‌کابین سواری بامزه سهیلا منصوریان، قهرمان ووشو با دست شکسته/ پند اخلاقی سهیلا منصوریان: از تک‌تکِ لحظات زندگیتون لذت ببرید+ عکس
خانه ی قدیمی قصاب معروف در کوچه پس کوچه های ولیعصر تهران که 140 تومان خریده شده!+تصاویر