دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

وزارت صمت در حال فرار به جلو است/ نباید از بیانات رهبر انقلاب سوءاستفاده شود 

سه شنبه، 05 اردیبهشت 1402
کد خبر: 337799
ساعد نیوز: نماینده ارومیه در مجلس گفت: اکثریت متقاضیان استیضاح آقای فاطمی امین همچنان بر لزوم برگزاری این استیضاح تاکید دارند و انتشار برخی خبرها مبنی بر انصراف استیضاح‌کنندگان احتمالاً فضاسازی رسانه‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، روح‌الله حضرت پور نماینده ارومیه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی، با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره انصراف تعدادی از متقاضیان طرح استیضاح وزیر صمت در روزهای اخیر گفت:‌ اولاً با توجه به اینکه استیضاح آقای فاطمی امین رسماً از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شده،‌ بر اساس آیین نامه حتی اگر تعداد امضاها از حدنصابِ 10 نفر نیز بیتفد، باز هم قانوناً باید استیضاح در صحن مجلس برگزار شود.

وی افزود: ثانیاً براساس آخرین پیگیری‌ها، اکثریت متقاضیان استیضاح آقای فاطمی امین از جمله بنده همچنان بر لزوم برگزاری این استیضاح تاکید دارند و انتشار برخی خبرها مبنی بر انصراف استیضاح‌کنندگان احتمالاً فضاسازی رسانه‌ای بوده است.

نماینده ارومیه در مجلس گفت: متاسفانه پس از تاکیدات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر لزوم هماهنگی قوای 3گانه، برخی‌ها از بیانات ایشان سوءاستفاده کردند، در حالی که حضرت آقا نیز بارها نسبت به وضعیت فعلی وزارت صمت بویژه در حوزه خودروسازی ابراز گلایه کرده‌اند. ضمن اینکه توصیه رهبر انقلاب برای همدلی و هم‌افزایی مسئولان محدود به سخنرانی اخیر ایشان نمی‌شود و معظم‌له همواره بر این نکته تاکید می‌کنند، بنابراین نباید عده‌ای از بیانات ایشان در راستای رسیدن به اهداف خود سوءاستفاده کنند.

حضرت‌پور با تاکید بر اینکه "متاسفانه آقای فاطمی امین و مجموعه وزارت صمت این روزها در حال فرار به جلو هستند" گفت: بحث نابسامانی خودرو تنها یکی از محورهای استیضاح آقای فاطمی امین است و عملکرد ایشان در سایر حوزه‌های مرتبط با وزارت صمت از جمله قیمت لوازم خانگی و مصالح ساختمانی نیز به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.

وی افزود: در حالی که چند سالی است که کشور در حوزه عرضه و تقاضای خودرو با مشکلات جدی روبرو است سوالی که برای ما نمایندگان وجود دارد این است که چرا وزارت صمت دقیقا پس از اعلام وصول طرح استیضاح آقای فاطمی امین، لایحه واردات خودروهای کارکرده را به تصویب می‌رساند؟! متاسفانه در روزهای اخیر شاهد انجام برخی اقدامات پوپولیستی از سوی مجموعه وزارت صمت هستیم که از مصادیق آن آزاد کردن یک شبه حساب‌های وکالتی بوده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 27 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به شناسنامه، پاسپورت و کارت ملی محمود احمدی نژاد+عکس/ تغییر چهره مشهود کاندیدای رد صلاحیت شده در مدارک هویتی اش
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
فیلم+ آیا تا حالا دست تکون دادن یه خرچنگ به یه آدم رو دیدین؟/چه تقلیدی هم میکنه یعنی واقعیه؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) سنگ تمام علیرضا بیرانوند برای تولد خواهر قد بلندش/ خواهر و برادر فقط قدهاشون شبیه همه!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) گوشه ای از خسارات سنگین سیلاب در جاده کندوان، جاده چالوس
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) مراسم قدردانی و تشکر پناه و نبات، دختران شاهرخ استخری، از پدرشون/ دخترای آقای بازیگر مثل خودش خلاق و هنرمندن واقعا