دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

وضعیت اسفبار سرویس بهداشتی ورزشگاه یادگار امام تبریز سوژه فضای مجازی شد +فیلم/ شرایط بهداشتی توالت بین راهی بهتر از اینه! 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: حماسه 70 هزار نفری یادگار امام در هفته دوم لیگ بیست و چهارم برای همیشه در تاریخ ورزش ایران ثبت شد. پرشورها عاشقانه تیم تراکتور را دوست دارند اما نقطه سیاه این بازی وضعیت اسفناک سرویس های بهداشتی ورزشگاه است. ویدئویی در فضای مجازی وایرال شده که واقعاً تأسف برانگیز است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تراکتور در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برابر پرسپولیس قرار گرفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. ورزشگاه یادگار امام تبریز درحالی میزبان این دیدار بود که به معنای واقعی کلمه هیچ جای خالی روی سکوها دیده نمی‌شد.

تراکتور در این دیدار فوتبال زیبایی بازی کرد و بسیاری بر این باور بودند که پرسپولیس بازنده میدان خواهد بود اما ناگهان ورق برای قرمزهای تهران برگشت. پرسپولیس درحالی که با اخراج سروش رفیعی 10 نفره شده بود، موفق شد روی ضربه سر ایوب العملود گل مساوی را به‌ثمر برساند تا پرشورها بار‌ دیگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز طعم پیروزی مقابل پرسپولیس را تجربه نکنند. توقف تراکتور در ورزشگاه یادگار امام باعث شد پرشورها 4 امتیازی شوند و پرسپولیس با گذشت دو هفته هنوز به پیروزی نرسیده و ممکن است روند نبردن قرمزها در هفته سوم و دیدار با فولاد هم ادامه داشته باشد.

ناکامی در چند سال

تراکتور چندین سال است که موفق به شکست پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز نشده است. در لیگ بیست‌وچهارم درحالی که تراکتور تیم برتر میدان بود، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. به لیگ بیست‌وسوم که نگاه می‌کنیم این قرمزهای تهران بودند که با تک‌گل سعید صادقی در یادگار امام پیروز شدند.

روند ناکامی‌های تراکتورِ میزبان مقابل پرسپولیس ادامه دارد تا به تاریخ 8 شهریور 1398 می‌رسیم؛ این دیدار در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برگزار شد و پرشورها با تک‌گل احسان حاج‌صفی در دقیقه 47 از سد پرسپولیس گذشتند و بعد از آن دیگر خبری از برد تراکتور در ورزشگاه یادگار امام نبود. اکنون بیش از 1800 روز از آخرین برد تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه یادگام امام تبریز می‌گذرد. طلسم تراکتور همچنان پابرجاست و مشخص نیست چه زمانی شکسته خواهد شد.

شاید فصل بعد

تراکتور در لیگ بیست‌وچهارم تیم بسیار خوبی دارد و هواداران این تیم امیدوار بودند در تقابل با پرسپولیس برنده از زمین مسابقه خارج شوند اما این اتفاق رخ نداد. قرمزهای تبریز در این دیدار نرخ امید گل 1.23 را ثبت کردند که فاصله زیادی با پرسپولیس داشت. با یک نگاه کلی به آمار می‌توان متوجه شد تراکتور در این بازی تیم برتر میدان بود و می‌توانست به این طلسم پایان دهد اما ایوب العملود همان بازیکنی بود که اجازه نداد شادی پرشورها دوامی داشته باشد.

اگر تراکتوری‌ها در جام حذفی به پرسپولیس نخورند (میزبان باشند)، باید یک فصل دیگر منتظر بمانند تا شاید در لیگ بیست‌وپنجم این تیم در ورزشگاه یادگار امام پرسپولیس را بار‌ دیگر شکست دهد. فعلا جهنم یادگار امام، بهشتی برای پرسپولیسی‌ها است!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
سفره غذای مفصل وحید بادپی، رقیب لرستانی هادی چوپان در خانه شخصی برای مهمانان ویژه اش+عکس/ماشاء الله خونه نیس هتل 5 ستاره اس!
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
وقتی کودک درون شاهرخ استخری فعال میشه و این چنین با دختراش توی خونه ماهیگیری میکنه +ویدیو/ جمعه های باباهای دختردار اینطوری سپری میشه😍
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی