دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

پاکستانی‌ها در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند 

یکشنبه، 02 خرداد 1400
کد خبر: 152129
ساعدنیوز: هزاران نفر از اقشار مختلف مردم، فعالان سیاسی و هواداران احزاب مذهبی پاکستان روز یکشنبه با حضور در تظاهرات بزرگ "حمایت از فلسطین" در شهر «کراچی» بار دیگر انزجار خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی و پشتیبانی از آرمان‌های آزادی قدس را اعلام کردند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا: تجمع بزرگ حامیان فلسطین به اهتمام حزب جماعت اسلامی و مشارکت سایر گروه های مذهبی امروز در بزرگراه "فیصل" شهر کراچی برگزار و شرکت کنندگان پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی را به فلسطینیان و جهان اسلام تبریک گفتند.

سخنرانان با تاکید بر موقعیت برتر گروه های مقاومت فلسطینی و مردم شجاع این کشور در مقابل دشمن صهیونیستی، افزودند: آتش بس با نیروهای اشغالگر اسرائیل نتیجه ای پایداری نخواهد داشت و ملت اسلامی و حاکمان آنان باید برای حل پایدار مساله فلسطین متعهد به نقش آفرینی باشند.

سناتور «سراج الحق» رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان تهاجم ارتش رژیم اسرائیل در نوارغزه را به شدت محکوم کرد و گفت: نهادهای بین المللی جلوی توطئه قدرت های غربی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست ها را بگیرند.

وی افزود: پیروزی قطعی علیه رژیم صهیونیستی متعلق به فلسطینیان و گروه های مقاومت است و جهان اسلام همچنین مردم پاکستان تا آخرین نفس از نبرد آنان حمایت می کنند.

شخصیت های پاکستانی وابسته به احزاب مختلف سیاسی و مذهبی این کشور نیز طی سخنرانی در راهپیمایی حمایت فلسطین تاکید کردند: حاکمان عرب سازشکار با رژیم صهیونیستی دست از خیانت به فلسطین بردارند و نباید به ابزاری برای تضعیف جبهه مقاومت تبدیل شوند.

آنان گفتند: غلبه مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی تمام سناریوها مبنی بر سازش با اسرائیل و توطئه هایی از قبیل معامله قرن را دفن کرد.

هزاران نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات ضداسرائیلی امروز در کراچی با در دست داشتن پرچم های فلسطین و گروه های مقاومت، علیه رژیم صهیونیستی شعار سرداده و بر تداوم حمایت از آرمان های آزادی قدس تاکید کردند.

«اسلام آباد» پایتخت پاکستان و دیگر شهرهای این کشور نیز روز جمعه گذشته شاهد خروش مسلمانانی بود که از زمان آغاز تهاجم دشمن صهیونیستی به غزه و عملیات کشتار مردم فلسطین، دست به اعتراض زدند. این راهپیمایی های سراسری همزمان با برقراری آتش بس در غزه پس از جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی، با حضور مقام های ارشد دولت، رهبران سیاسی، نمایندگان مجالس، رهبران احزاب مخالف، پیر و جوان، زن و کودک برگزار شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب