دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

پارچه پر از موش‌های سیاه سلیقه لیلا اوتادی برای طرح مانتوی اسپورتش!+عکس/ شما جای خانم بازیگر بودید این رو تنتون می‌کردید؟ 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعدنیوز: تصویری از لیلا اوتادی که مورد توجه کاربران قرار گرفت را مشاهده بفرمایید. چیزی که در این عکس زیاد به چشم آمد طرح پارچه لباس خانم بازیگر با تصاویری از موش بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، لیلا اوتادی در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

تصویر بالا مربوط به لیلا اوتادی می باشد که وی در صفحه خودش آن را منتشر کرده بود. نکته جالبی که مورد توجه کاربران قرار گرفت طرح پارچه مانتو خانم بازیگر بود. پارچه ای پر از موش های سیاه.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نیلوفر پارسا: الهام چرخنده بعد از آوای باران از اینکه مردم با من عکس یادگاری میگرفتن ناراحت می‌شد، به من گفت از خیابون بازیگر آوردن مردم ازش امضا میگیرن!+ویدیو
پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "حلزون" را که در میان "لاک‌پشت‌ها" پنهان شده است، در عرض 3 ثانیه پیدا کنند
خلاقیت خنده دار مبتکر ایرانی در تبدیل هندوانه به قلیان حماسه آفرید+عکس/ استفاده از آناناس و سیب برای تکمیل اختراع 😂
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟