دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

پارتیشن شیشه ای اداری راهکاری برای زیباتر کردن فضای اداری 

پنجشنبه، 20 خرداد 1400
کد خبر: 154294
ساعدنیوز: در چند دهه ی اخیر استفاده از شیشه در نمای داخلی و خارجی ساختمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شیشه ها به راحتی توانسته اند جای دیوار گچی را بگیرند.

در چند دهه ی اخیر استفاده از شیشه در نمای داخلی و خارجی ساختمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شیشه ها به راحتی توانسته اند جای دیوار گچی را بگیرند.
از ویژیگی های منحصر به فرد شیشه می توان به جدا کردن فضای داخلی از خارجی همراه با فراهم نمودن نورطبیعی برای فضای داخلی اشاره کرد. شیشه ها به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه برای استفاده در نما بسیار مناسب میباشد.

شیشه سکوریت

شیشه ها بر اساس میزان درجه مقاومت به سه نوع شیشه خام یا فلوت، شیشه سکوریت یا شیشه میرال ،شیشه لمینیت ساده ، شیشه لمینیت سکوریت تقسیم بندی میشود. که به ترتیب میزان مقاومت آن از راست به چپ ، افزایش می یابد. بدیهی است با افزایش مقاومت شیشه ، قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند. شیشه سکوریت در ضخامت 4 الی 20 میل موجود میباشد. این شیشه بر اساس میزان شفافیت به دو نوع شفاف (کلیر) ، فوق شفاف (سوپر کلیر) تقسیم بندی میشود.

شیشه های سوپر کلیر بیشتر برای مغازه ها و ویترین ها بیشترین تقاضا را دارند. این شیشه در رنگ های سبز ، آبی ، دودی و برنز موجود میباشد. از نظر تفاوت شکست شیشه سکوریت و شیشه فلوت (خام) ، در زمان شکستن شیشه سکویت ، تکه های این شیشه به قطعات کوچک که برنده نمی باشد تبدیل میگردد. لازم به ذکر است که این شیشه 5 برابر نسبت به شیشه ی خام مقاوم تر است.بر روی این شیشه میتوان طرح های متنوعی را ایجاد نمود. از انواع طرح هایی که میتوان بر روی شیشه اجرا نمود میتوان به ایجاد طرح سندبلاست یا شیشه چابدار اشاره نمود. بزرگترین ابعاد شیشه سکوریت ، تولید کارخانه ی درسان جام در سایز 6*3 متر موجود میباشد.

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن های اداری یکی از فاکتور های مهم در طراحی فضای اداری می باشد. سازه این پارتیشن ها میتوند mdf ، آلومینیوم و چوب باشد.
پارتیشن شیشه ای یا جداکننده شیشه ی به سازه شیشه ای همراه با فریم گفته میشود که برای جدا کردن فضای داخلی استفاده میگردد.
بیشترین کاربرد پارتیشن های شیشه ای برای مکان های اداری میباشد. پارتیشن شیشه ای اداری بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است .
این پارتشن ها علاوه بر روشن تر کردن فضا ، ارتباط بصری و سریع را بین کارمندان فراهم میکند.
هرچه در طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای از فریم های زیباتر استفاده نمود میتوان فضای اداره را بسیار زیبا تر و لوکس تر برای کارمندان و مراجعه کنندگان فراهم نمود.
پارتیشن ها شیشه ای همانطور که از نام آن پیداست به صورت تمام شیشه ای استفاده میشود و تنها میتوان از فریم برای نگهداری شیشه استفاده نمود.پارتیشن های شیشه ای با توجه به نوع فریم و یراق آلات دارای انواع متفاوتی میباشد. در ادامه انواع آن را ذکر میکنیم.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ها دو نوع فریم دار و فریم لس قابلیت اجرا دارند.پارتیشن ها میتوانند با شیشه های متفاوت در رنگ و طرح متفاوت اجرا شوند. شیشه مصرفی در این پارتیشن ها سکوریت ، شیشه دو جداره و به ندرت لمینیت استفاده میشود. رنگ این شیشه ها میتواند شفاف ، برنز یا دودی باشد که این به سلیقه و نوع کاربری پارتیشن بستگی دارد. روی شیشه های پارتیشن میتوان طرح ها مختلفی ایجاد نمود که پرتقاضا ترین آن طرح برند شرکت مربوطه می باشد. پارتیشن ها قابلیت اجرا به صورت تمام قد به گونه ای که شیشه ،سقف تا کف را بپوشاند. همچنین قابلیت اجرا به صورت نیم قد را نیز دارا میباشد.

قیمت پارتیشن شیشه ای

هزینه پارتیشن شیشه ای یکی از مهم ترین مواردی است که مشتریان میخواهند از قیمت آن اطلاع داشته باشند. اجرای پارتیشن شیشه ای همانند هر پروژه ساختمانی قیمت آن بر اساس حجم پروژه آن تعیین میگردد.
قیمت پارتیشن بر اساس موارد زیر تعیین میگردد :

  • ابعاد و اندازه شیشه
  • نوع و ضخامت شیشه (برای پارتیشن های شیشه ای تکجداره از شیشه با ضخامت 10 میل استفاده میگردد.)
  • هزینه حمل آن از کارخانه تا محل اجرای کار
  • تعداد طبقات
  • نوع فریم و یراق آلات (فریم استیل یا رنگ کوره ای ، فریم استیل دارای قیمت بالاتری میباشد. )
  • دستمزد تکنسین برای نصب آن
  • نوع بازشو درب آن (لولایی یا کشویی)
  • آهن کشی

فریم ها میتوانند یا رنگ کوره ای یا استنلس استیل باشد که قیمت فریم های استیل میتواند د.

شیشه دو جداره پارتیشن

با بزرگتر شدن جوامع و افزایش آپارتمان نشینی، یکی از بزرگترین دغدغه های افراد کاهش مصرف انرژی میباشد. یکی از بهترین راهکار ها برای کاهش مصرف انرژی ، استفاده از شیشه دو جداره میباشد. شیشه ی دو جداره از دو لایه شیشه به صورت موازی به همراه اسپیسر قرار میگیرد ، که درون آن گاز اسپیسر قرار میگیرد. نوع شیشه های مورد استفاده در شیشه دو جداره معمولا شیشه خام ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینیت میباشد.
اما بیشترین توصیه ما به شما استفاده از شیشه سکوریت میباشد. زیرا این شیشه ها ایمنی بالایی نسبت به شیشه خام دارند.
شیشه های دو جداره چه در نمای خارجی و چه در نمای داخلی بسیار مورد استفاده می باشد. از این شیشه ها در نمای کرتین وال ، پارتیشن های شیشه ای ، پنجره و دیوار های شیشه استفاده میگردد. از دیگر موارد پرطرفداراستفاده از شیشه دوجداره میتوان به پارتیشن با شیشه دوجداره که بین آن گاز آرگون پر شده است اشاره کرد. این نوع مدل برای مکان های اداری بسیار شلوغ ، مانند بانک ها و ... میتوانند گزینه مناسبی برای اتاق مدیریت باشد. پارتیشن با شیشه دوجداره میتواند تا 90 درصد از عبور صدا جلوگیری کنند. در این مدل میتوان بین دو شیشه از کرکره استفاده نمود. از مزیت های مهم استفاده از کرکره این است که در مواقع لزوم میتوانید با بستن کرکره ها ، فضای خصوصی برای خود فراهم کنید.

تولید و فروش شیشه سکوریت ، پارتیشن شیشه ای اداری درسان جام

این دغدغه ی خیلی از کارفرما ها میباشد که پروژه ی خود را برای اجرا به کدام شرکت بسپارند؟ در ادامه به مواردی که میتواند نشان دهنده ی شرکت معتبر در زمینه اجرای کار شما باشد ، ذکر میکینم.

  • مدت زمان سابقه اجرای کار
  • تعداد نمونه کار ها
  • کیفیت یراق آلات و شیشه مصرفی
  • خدمات پس از فروش

شرکت درسان جام با داشتن موارد بالا و همچنین داشتن کارخانه شیشه ی سکوریت ، که تمام شیشه ی های آن درجه یک و با آرم استاندار می باشد و همچنین پخش کننده یراق آلات به همکاران گرامی می باشد.
شرکت درسان جام در کنار اخلاق مداری و مشاوره رایگان در زمینه اجرای پروژه ، میتوانند انتخاب مناسبی در زمینه ی اجرا پروژه شما باشد.
شما میتوانید برای سفارش شیشه پارتیشن و اجرای پارتیشن اداری خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-44560925

021-44560764

021-44561184


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه