دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

پارتیشن شیشه ای راهکاری برای دکوراسیون فضاهای کوچک 

سه شنبه، 21 مرداد 1399
کد خبر: 96316
ساعدنیوز: برای تمیز کردن پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن یا حمام و یا درب اتوماتیک شیشه ای نیازی به محلول‌های گران‌قیمت یا روش خاصی نیست. انواع دکورهای شیشه با آب و شوینده‌های معمولی تمیز و شفاف می‌شوند. فقط می‌بایست پروفیل‌های دور شیشه نیز با آب شستشو داده شود.

آیا تاکنون نام پارتیشن شیشه ای را شنیده اید؟ کاربردهای پارتیشن شیشه ای را می شناسید؟

پارتیشن در اصطلاح به قسمت بندی یا جداسازی گفته می شود. پارتیشن بندی روشی نوآورانه برای استفاده ی بهینه ازفضا است. پارتیشن ها که به دو دسته ثابت یا متحرک تقسیم می شوند، پیش از این به واسطه چوب یا چوب و شیشه ساخته می شدند. اما امروزه مهندسین حوزه دکوراسیون نوع دیگری از پارتیشن را برای تقسیم بندی فضاهای کوچک معرفی می کنند که پارتیشن شیشه ای نام گرفته است. این نوع از پارتیشن نیز می تواند ثابت یا متحرک، کوتاه یا بلند باشد. پارتیشن شیشه ای که دارای انواع مختلف است، کاربردهای متفاوتی نیز دارد که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای، زیبا ترین روش بهینه سازی فضا

دیوارشیشه ای نام دیگر این ابتکار عمل جذاب است که جایگزین دیوارهای سنگی و چوبی شده و به فضا زیبایی ظاهری نیز می بخشد. پارتیشن شیشه ای در انواع رنگی، ساده یا مات برای دفاترکاری یا ادارات و... قابل اجرا است. چنانچه برای ساخت پارتیشن از شیشه سکوریت با ضخامت متناسب و استاندارد استفاده شده و در مقابل ساییدگی مقاوم باشد، تنها با تمیزکاری به موقع می توان سالیان دراز از آن استفاده نمود.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات

  • در پارتیشن اداری با یک طراحی درست و انعطاف پذیر می توان از شیشه های تک یا دو جداره و منحنی استفاده نمود. و همچنین از شیشه های با ضخامت 8،10،12 میلی متری بهره برد.
  • بزرگترین کاربرد پارتیشن شیشه ای در ادارات و دفاتر قابلیت استفاده از شیشه های مات شونده برای مدرن سازی فضای کاری است.
  • با انتخاب پارتیشن شیشه ای، برای محل کارتان راندمان کاری کارکنان نیز افزایش می یابد. چرا که هم کارمندان احساس می کنند زیر ذره بین هستند و روی کار متمرکز می شوند و هم مراجعه کنندگان زودتر به نتیجه خواهند رسید.
  • پارتیشن های شیشه ای برای ادارات قابل اجرا در انواع مختلفی نیز هست که هر یک جذابیت های ظاهری خاص خود را دارد.

انواع پارتیشن اداری شیشه ای کدامند؟

  • پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم: این مدل از پارتیشن که برای استفاده در بیمارستان ها و ادارات و جداسازی فضاهای کوچک مناسب است، بسیارآسان و یک روزه نصب شده و در صورت درخواست مشتری می تواند متحرک نیز باشد.
  • پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل: همانطور که از نام این پارتیشن مشخص است فریم دور شیشه دوجداره آن از آلومینیوم متراکم و استیل بوده و تفاوتی از نظر زیبایی با نوع اول ندارد.
  • پارتیشن شیشه ای بدون فریم: پارتیشن بدون فریم که به فریم لس مشهور است، از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته شده و زیبایی بیشتری نسبت به دیگر انواع خود دارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای چگونه محاسبه می شود؟

با افزایش تورم و مشکلات اقصادی قاعدتاً قیمت مهم ترین موضوع مورد توجه افراد می باشد. به طور کلی قیمت پارتیشن های شیشه ای از پارتیشن چوبی و دیگر انواع آن کم تر است. اما قیمت پارتیشن شیشه ای براساس متراژ، نوع شیشه انتخابی، و ابزارآلات به کار رفته در آن متغییر است.

درباره کاربردهای جذاب شیشه بیشتر بدانید!

از شیشه و به خصوص شیشه سکوریت و دوجداره استفاده های دیگری به جز ساخت پارتیشن نیز می توان کرد. استفاده از شیشه برای بهینه سازی فضا نیازمند خلاقیت و تخصص است. متخصصان و مهندیسن صنعت دکورسازی ابداعات دیگری نیز با شیشه دارند که برخی از آن ها به شرح ذیل است:

  • شیشه حمام: این واژه نام نوع دیگری از پارتیشن شیشه ای است که در حمام برای جداسازی قسمتی که دوش قرار دارد به کار می رود. شیشه حمام که به آن کابین دوش نیز می گویند علاوه برا جداسازی حمام زیبایی خاصی نیز به فضای حمام بخشیده و آن را بسیار مدرن جلوه می دهد. شیشه حمام هم می تواند از هر سه نوع پارتیشن که پیش از این معرفی نمودیم انتخاب شود.
  • شیشه بالکن: اگر منزل یا محل کار شما بالکن دارد و ورود گرد و غبار یا قطرات باران شما را اذیت می کند، بهترین انتخاب شیشه بالکن است. با استفاده از این روش بالکن خود را با شیشه فریم دار یا فریم لس ببندید و علاوه بر جلوگیری از گرد و غبار و حشرات موذی و... برای خود محیطی زیبا و پر از گلدان گل بسازید. به این ترتیب با کمک شیشه برای خود یک پاسیو نیز ساخته اید.
  • درب اتوماتیک شیشه ای: در مطالب فوق گفتیم استفاده از شیشه به علت ضخامت پایین آن در ساخت پارتیشن گزینه مناسب تری است. به همین دلیل نیز استفاده از شیشه در ساخت درب فروشگاه ها، بانک ها یا ادارات بهتر می باشد. دو طرف درب اتوماتیک شیشه ای از سکوریت فریم دار استیل کاری شده ساخته می شود. سپس به کمک دنده اتوماتیک کشویی که روی آن نصب می کنند باز یا بسته خواهد شد. درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر کمتر اشغال کردن فضا مزیت های دیگری نیز دارد:
  1. درب اتوماتیک شیشه ای کم صدا بوده و نیز درصورت بسته بودن عایق قوی صدا نیز هست.
  2. اصطلاک این درب ها از سایر درب ها پایین تر است.
  3. با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای از اتلاف انرژی نیز ممانعت می شود.
  4. به علت سازگاری با نوع محیط و دکور به فضا زیبایی خاصی می بخشد.

نگران ایمن بودن درب اتوماتیک شیشه ای نباشید!

از آنجا که کل این درب ها از شیشه ساخته می شود، نگرانی هایی از باب شکست شیشه یا امکان سرقت به وجود می آید. اما اصلا نگران نباشید! راهکار درست نصب کرکره برقی در کنار درب اتوماتیک شیشه ای است. کرکره برقی تماماً از جنس آلمینیوم بوده و کاملا اتوماتیک عمل می کند. این کرکره توسط موتور تعبیه شده در سیستم خود قابل تنظیمات و کنترل است. کرکره برقی معمولا به شکل عمودی بالا و پایین می رود. البته اگر مایل باشید برای محلی فقط از کرکره برقی به عنوان درب استفاده کنید، هیچ اشکالی ندارد. برای مکان هایی مثل پارکینگ ماشین می توان فقط از کرکره برقی استفاده کرد، زیرا ایمنی بالایی داشته و نیز فضای کم تری را اشغال می کند.

چگونه دکورهای شیشه ای خود را نظافت کنیم؟

برای تمیز کردن پارتیشن شیشه ای، شیشه بالکن یا حمام و یا درب اتوماتیک شیشه ای نیازی به محلول های گران قیمت یا روش خاصی نیست. انواع دکورهای شیشه با آب و شوینده های معمولی تمیز و شفاف می شوند. فقط می بایست پروفیل های دور شیشه نیز با آب شستشو داده شود. نکته حائز اهمیت این است که اگر در فصول سرد سال قطرات تگرگ یا برف روی شیشه بالکن یا درب اتوماتیک شیشه ای شما نشست هرگز آن را با آب نشویید یا پاک نکنید. برای تمیز کردن شیشه ها در این مواقع با نصاب خود تماس بگیرید.

رامادُر، گروه حرفه ای در صنعت دکوراسیون شیشه ای

اگر به دنبال یک گروه زبده و متخصص برای ساخت پارتیشن شیشه ای یا درب اتوماتیک شیشه ای و دیگر خدمات هستید، رامادُر یکی از گروه های مجرب در صنعت نوین دکوراسیون های شیشه ای، ساخت کرکره برقی و... است. شما به راحتی می توانید از طریق سایت رامادُر به کارشناسان این مجموعه جهت دریافت مشاوره، ساخت و نصب محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس